Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar PS3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: SingStar PS3

Mainospuheet:
FACT SHEET

Publisher: Sony Computer Entertainment America Inc.
Developer: Sony Computer Entertainment Europe Ltd.
Genre: Music game
Players: 1-8 Players
Platform: PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system Launch Date: Fall 2007
Rating: RP for Rating Pending

OVERVIEW

Entertaining at home takes on a whole new meaning this fall as SingStarTM comes to the PLAYSTATION®3 (PS3) computer entertainment system. Developed by Sony Computer Entertainment Europe's London Studio, SingStar PS3 takes the successful interactive singing experience established with the multi-million selling global PlayStation®2 franchise to the next level with personalization and community taking center stage. SingStar PS3 allows you access to a catalog of hundreds of downloadable songs featuring the real artists and videos, via the PS3 online SingStoreTM. Become a global star as you share your SingStar experiences with friends and the online SingStar community via captured video, audio and photos. A perfect addition to the social gaming genre, SingStar will revolutionize the way you spend time with friends and family.

KEY FEATURES

A true interactive singing experience, where everyone is a star as they sing along with their favorite artists to the authentic videos of chart-topping tracks.
With the SingStore feature, download and purchase hundreds of songs and videos from across multiple genres to build your ideal SingStar playlist. You pick the songs and create your own personalized SingStar party collection!
Exclusively on PS3, experience My SingStar Online, where you can share your personal SingStar performances and experiences by uploading your own photos and videos created from within the game. Meet friends, view and rate videos created by others within the SingStar online community.
Utilizing the Blu-ray disc and PS3s high-definition support, view select videos in full HD.
Perform solo-style or challenge friends and family to a sing-off with multiplayer gameplay.
PLAYSTATION®Eye camera compatible, allowing players to capture and share their performances, watch themselves performing as the main act and record special moments in the spotlight for playback.
Multiple difficulty levels and selectable song lengths provide customized gameplay for all-ages and musical abilities.
 
SingStar

Eli odottaako joku muu tätä peliä kun minä?

Kappaleitahan voi ladata storen kautta lisää, itse levyllähän on 30 kappaletta.
Kappaleet voi minun tietojeni mukaan ladata joko yksittäin tai paketeissa jollain tulee halvemmaksi.

Sony tuo markkinoille myös langattomat mikrofonit.

VPD:ssä maksaa mikkien kanssa 64.90e http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1292&subid=111&c=284 ja ilman mikkejä 36.90e

Peli julkaistaan näillänäkymin 25.7
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SingStar

opa95 sanoi:
Eli odottaako joku muu tätä peliä kun minä?

Kappaleitahan voi ladata storen kautta lisää, itse levyllähän on 30 kappaletta.
Kappaleet voi minun tietojeni mukaan ladata joko yksittäin tai paketeissa jollain tulee halvemmaksi.

Sony tuo markkinoille myös langattomat mikrofonit.

VPD:ssä maksaa mikkien kanssa 64.90e http://www.vpd.fi/product_details.php?p=1292&subid=111&c=284 ja ilman mikkejä 36.90e

Peli julkaistaan näillänäkymin 25.7
Kyllähän tuota tulee odotettua.

Paikallisen kauppiaan mukaan tuossa tulee mukana jopa neljä (4) mikkiä.
 
Vastaus: SingStar PS3

Kyllä odotetaan ja kyllä se talon nainen sitä kaikkein eniten odottaa. Toivottavasti peli on sen verran parempi että saisi naisen osallistumaan PS3 hankkimiseen rahallisen avustuksen merkeissä :)
 
Vastaus: SingStar PS3

Kyllä odotan. Julkaisupäivänä olisi viimeistään tarkoitus saada mikit synkattua PS3:een.
 
Vastaus: SingStar PS3

Ilman mikkejä näkyy hyviä tarjouksia runsaasti...mutta onko joku bongannut täydestä versiosta sopivaa pre-order hintaa?
 
Vastaus: SingStar PS3

Tämäkin nyt tuntuu venyvän ja venyvän.. Eikös peliä alunperin lupailtu kesä-heinäkuulle? Nyt kun odottelin saavani pelin vihdoin elokuussa käteen, näyttää ainakin Konsolifinin julkaisulista siirtäneen julkaisun syyskuun puolelle. :mad:
On se helvetti.

Haluu niin kovasti laulaa la lal aaa! :D
 
Vastaus: SingStar PS3

Crono sanoi:
Tämäkin nyt tuntuu venyvän ja venyvän.. Eikös peliä alunperin lupailtu kesä-heinäkuulle? Nyt kun odottelin saavani pelin vihdoin elokuussa käteen, näyttää ainakin Konsolifinin julkaisulista siirtäneen julkaisun syyskuun puolelle. :mad:
On se helvetti.

Haluu niin kovasti laulaa la lal aaa! :D
Niillähän oli ongelmia bluetooth-teknikaan kanssa. Eli mikit on vasta tulossa. Eikös peli ole jo yksin markkinoilla?

Onneks mun ei tarvi ite ostaa, taitais jäädä väliin. :cool: Onneks sisko asuu vielä kotona. :o
 
Vastaus: SingStar PS3

juupajuu, yllättäen bt audioprofiilit ei varmaan ole tehty sitä ajatellen että niillä mitataan timingin onnistumista biiseissä joissa puhutaan kymmenysten tarkkuudesta vähintäänkin.

elikkä pienikin bufferointi ketjussa kusee kivasti synkan laulu vs. video. Tämähän ei paljoo mobiilimaailmassa tai perus headsettihuutelussa haittaa mutta laulu onkin sit erikseen.

Tuli tuossa huomattua nimittäin että singstaria ei voi pelata myöskään videoprosessorin läpi joka upscalettaa kuvaa käyttämällä informaatiota ympäröivistä frameista, pieni viive kuvan läpi menossa tiputtaa pisteitä ihan sikana.
 
Ylös Bottom