Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Song Pack
Tina Turner
Steamy Windows
I Don’t Wanna Fight
We Don’t Need Another Hero
The Best
Private Dancer
SingStar SuomiRock PS2 sanoi:Apulanta - Pahempi toistaan
Apulanta - Viisaus ei asu meissä
CMX - Ruoste
Irina - Kymmenen kirosanaa
Neljä Ruusua - Hunningolla
Neljä Ruusua - Valuva taivas
PMMP - Rusketusraidat
TikTak - Lopeta
Maija Vilkkumaa - Ingalsin Laura
Lopultakin! Voi Luojatar, että tuota on saanut odottaa. Tässä jo monta vuotta ihmetellyt, miksei Sony julkaise ilmaiseksi ladattava SingStaria.Lisäksi siinä kerrottiin jotain että SingStar-kokemus tulee jatkossa olemaan ilmainen. Toki biisit tietysti maksaa samaan tapaan kuin aiemmin, mutta itse pelin saanee ladattua maksutta.
On voinut vaihtaa muistaakseni heti toisesta PS3-SingStarista lähtien.En ole varma koskiko ominaisuus aiemmin ainoastaan PlayStation 2:n SingStar -levyjä, mutta ainakin nyt pystyy kesken pelin vaihtamaan sisään myös toisen PlayStation 3:n SingStar -levyn.
Oho.. Jotenkin olin siinä käsityksessä että tuo levynvaihto mahdollisuus kesken pelin koski aiemmin vain niitä PS2 SingStareja.On voinut vaihtaa muistaakseni heti toisesta PS3-SingStarista lähtien.
Ei tietääkseni. Ehkä tilanne nyt lopultakin muuttuu, kun se ilmaiseksi ladattava SingStar tulee.Onko yhtään singstar peliä julkaistu levyllä siten, että samaanaikaan olisivat kappaleet tulleet myyntiin myös Storeen? Edes ulkomailla?
Minkä ihmeen takia singstar ilmestyi päivityksen jälkeen?
Tuota olen toivonut jo muutaman vuoden että älyäisivät julkaista itse pelin ilmaisena ja kappaleet DLC:nä. Nyt kun lopultakin saivat pelin väkisin syötettyä myös niille jotka sitä eivät halua, niin voisivat uusien levyversioiden julkaisemisen sijasta lopultakin panostaa täysin voimin sen SingStoren kehittämiseen ja lisätä sinne edes jo aiemmin levyllä julkaistut kappaleet.Toivotaan, että marraskuussa julkaistava uusi Suomi-Singstar tulisi edes ladattavassa muodossa, jotta tätä uutta päivitystä pystyisi edes hyödyntämään. Vähän kuitenkin epäilen, että tulee vain levy muodossa.
Kokeilin tätä ilmaisversiota ja pieni ihmetys tuli kun kaikki muut profiilit oli valittavissa laulajiksi paitsi se omani. Eli minun nimeä ei listalla ollut. Kaikkien kavereiden oli, mutta ei minun eikä puolisoni. Kuitenkin kun yritin luoda omalla nimelläni uutta, sain herjan "valittu nimi on jo käytössä jne". Eli ei nimeni enää kelvannut. Sekä minulla, että puolisollani on PS3:lla omilla nimillä käyttäjätilit, voiko tämä johtua siitä? Jos pistän koneeseen levynä jonkun Singstarin niin siellä ainakin ennen nimeni on näkynyt. Nyt tässä ilmaisversiossa joudun pelaamaan esim. Pelaaja 1-nimisenä ja aina päästyäni listalle joudun muuttamaan Pelaaja 1:n tilalle oman nimeni.
Pieni, mutta ärsyttävä asia.