Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SingStar PS3

Vastaus: SingStar PS3

Pitkästä aikaa SingStar kehii mut yllättävän surkee on Suomibiisien tarjonta. Ja edellee erittäin surkeeta on myös lastenlaulujen puute. Storekin toimi toodella huonosti.Jumitti urakalla. Pitänee laittaa myyntiin :(
 
Vastaus: SingStar PS3

Tulisi jo viimeinkin lisää uusia suomenkielisiä kappaleita SingStoreen.

Edes nämä PS2:n SingStar Suomirock -levyltä löytyvät kappaleet voisivat ottaa työkseen lisätä tuonne, jos eivät täysin uutta materiaalia saa aikaiseksi.
SingStar SuomiRock PS2 sanoi:
Apulanta - Pahempi toistaan
Apulanta - Viisaus ei asu meissä
CMX - Ruoste
Irina - Kymmenen kirosanaa
Neljä Ruusua - Hunningolla
Neljä Ruusua - Valuva taivas
PMMP - Rusketusraidat
TikTak - Lopeta
Maija Vilkkumaa - Ingalsin Laura

Tuossa olisi jo pari kovaa rallia laulettavaksi ja paljon lisäsyytä käynnistää SingStar-peli pitkän tauon jälkeen.
Joo'o.. saisihan ne laulettavakseen kun ostaisi sen PS2:n SingStarin, mutta mielellään pitäisin levynvaihtorumban minimissä ja kuitenkin ne 21 muuta kyseiseltä levyltä löytyvää kappaletta löytyy jo SingStoresta ostettuina.
En usko että olen ainoa jonka mielestä muulla kuin omalla äidinkielellä laulaminen tuntuu lähes mahdottomalta tehtävältä. Onneksi on kuitenkin se Dance -lisäosa, jolla onnistuu pisteiden keräys joistakin vieraskielisistä kappaleista, mutta harmittavasti näyttää jumittavan paikallaan uusien tanssi-lisäosien tuleminenkin tuonne SingStoreen.
 
Vastaus: SingStar PS3

Ensi kuussa on tulossa taas uutta. SingStar SuomiHuiput tulee myyntiin 28.11.2012
Näytä liitetiedosto 10118
Uusi Suomi-SingStar PS3:lle marraskuussa - Uutiset - PlayStationFIN

Kappalelista:
Anssi Kela - 1972
Antti Tuisku - Hyökyaalto
Apulanta - Zombeja!
Arttu Wiskari - Tuntematon Potilas
Chisu - Kohtalon Oma
Chisu - Sabotage
Diandra - Outta My Head
Disco - Ketä Sinä Odotat
Erin - Vanha Sydän
HIM - Killing Loneliness
Jenni Vartiainen - Missä Muruseni On
Jesse Kaikuranta - Vie Mut Kotiin
Johanna Kurkela - Sun Särkyä Anna Mä En
Juha Tapio - Sitkeä Sydän
Jukka Poika - Älä Tyri Nyt
JVG Feat. Raappana - Kran Turismo
Kaija Koo - Kaunis rietas onnellinen
Kuningasidea - Enemmän duoo ku sooloo
Laura Närhi - Hetken Tie On Kevyt
Maija Vilkkumaa - Ei
Mamba - Valokuvia
Mikko Kuustonen - Enkelit Lentää Sun Uniin
Neljänsuora - Valtava Maailma
Pariisin Kevät - Kesäyö
PMMP - Heliumpallo
Sunrise Avenue - Hollywood Hills
Suvi Teräsniska - Pahalta Piilossa
Tehosekoitin - Kaikki Nuoret Tyypit
Tuure Kilpeläinen - Valonpisaroita
Uusi Fantasia Feat. Freeman - Liian Myöhään

Ihan OK biisilista, muutamaa outoa valintaa lukuun ottamatta,
Eniten kyllä ihmetyttää tuon Anssi Kelan tunkeminen levylle, kun se on ollut jo pari vuotta ladattavissa SingStoresta.
Muutenkin olisin kyllä mieluummin ostanut kaikki nämä kappaleet DLC:nä kuin levyllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SingStar PS3

Ihan hyvältä tuo vaikuttaa ja ainakin vaimo oli erittäin innostunut. Pakko-ostos siis. Viimeviikolla kun tästä uutisoitiin niin koitin jo kovin etsiä vpd:n listoilta, mut eipä löytynyt, joten ennakkovaraamaan en ole päässyt vielä. :)

Älytöntä kyllä tunkea biisejä, jotka jo on saatavissa. Ennemmin niin, että kaikki dlc:nä ja muille sit levyllä. Mut ei siten et osa on levyllä ja osa levyn biiseistä myös dlc:nä.
 
Vastaus: SingStar PS3

SingStar Viewer -sovellus ilmeisesti lopettaa olemasta, niin se sanoi äsken kun sitä koitin käynnistää. Lisäksi siinä kerrottiin jotain että SingStar-kokemus tulee jatkossa olemaan ilmainen. Toki biisit tietysti maksaa samaan tapaan kuin aiemmin, mutta itse pelin saanee ladattua maksutta.
 
Lisäksi siinä kerrottiin jotain että SingStar-kokemus tulee jatkossa olemaan ilmainen. Toki biisit tietysti maksaa samaan tapaan kuin aiemmin, mutta itse pelin saanee ladattua maksutta.
Lopultakin! Voi Luojatar, että tuota on saanut odottaa. :) Tässä jo monta vuotta ihmetellyt, miksei Sony julkaise ilmaiseksi ladattava SingStaria.

Vielä kun toisivat jonkin keinon kopioida PS2/PS3-SingStarien kappaleet kiintolevylle, pääsisi eroon levynvaihtoruljanssista. Mutta tuo lienee jo lisenssi- ja tekijänoikeudellisistakin syistä pelkkää päiväunta.
 
Vastaus: SingStar PS3

En ole varma koskiko ominaisuus aiemmin ainoastaan PlayStation 2:n SingStar -levyjä, mutta ainakin nyt pystyy kesken pelin vaihtamaan sisään myös toisen PlayStation 3:n SingStar -levyn.
 
En ole varma koskiko ominaisuus aiemmin ainoastaan PlayStation 2:n SingStar -levyjä, mutta ainakin nyt pystyy kesken pelin vaihtamaan sisään myös toisen PlayStation 3:n SingStar -levyn.
On voinut vaihtaa muistaakseni heti toisesta PS3-SingStarista lähtien. :)
 
Vastaus: SingStar PS3

Hyvin on ainakin itselläni toiminut tuo PS3-levyjen vaihto, vaikka parempi olisikin jos kaikki biisit saisi nettikaupasta.

Taitaa olla turha odottaa, että tämän tulevan Suomi-Singstarin kappaleet tulisivat Storeen myyntiin? En millään haluaisi enää ostaa niitä levyllä, kun tuossa levynvaihtorumbassa on kuitenkin aina oma hommansa.

Onko yhtään singstar peliä julkaistu levyllä siten, että samaanaikaan olisivat kappaleet tulleet myyntiin myös Storeen? Edes ulkomailla?
 
Onko yhtään singstar peliä julkaistu levyllä siten, että samaanaikaan olisivat kappaleet tulleet myyntiin myös Storeen? Edes ulkomailla?
Ei tietääkseni. Ehkä tilanne nyt lopultakin muuttuu, kun se ilmaiseksi ladattava SingStar tulee.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Hyvä idea tuo Singstarin ilmaisuus, mutta huonosti toteutettu. Nyt Singstar möllöttää Pelit osion alla, eikä sitä saa siirrettyä edes kansioon niin kuin olen tehnyt kaikille muille ladatuille peleille. Toivotaan että tämä muuttuu jossain tulevassa päivityksessä.

Ja myös se, että nyt tulleelle Singstarille näytti tulleen uudet trophyt eli nyt trophyissakin on kaksi eri Singstaria! Toivotaan, että marraskuussa julkaistava uusi Suomi-Singstar tulisi edes ladattavassa muodossa, jotta tätä uutta päivitystä pystyisi edes hyödyntämään. Vähän kuitenkin epäilen, että tulee vain levy muodossa.
 
Vastaus: SingStar PS3

Toivotaan, että marraskuussa julkaistava uusi Suomi-Singstar tulisi edes ladattavassa muodossa, jotta tätä uutta päivitystä pystyisi edes hyödyntämään. Vähän kuitenkin epäilen, että tulee vain levy muodossa.
Tuota olen toivonut jo muutaman vuoden että älyäisivät julkaista itse pelin ilmaisena ja kappaleet DLC:nä. Nyt kun lopultakin saivat pelin väkisin syötettyä myös niille jotka sitä eivät halua, niin voisivat uusien levyversioiden julkaisemisen sijasta lopultakin panostaa täysin voimin sen SingStoren kehittämiseen ja lisätä sinne edes jo aiemmin levyllä julkaistut kappaleet.
 
Vastaus: SingStar PS3

Näköjään kaukosäätimen Enter-nappi toimii back-nappina :mad:
Ja ostettua taustakuvaa ei tuohon vielä saa, pitemmälle en jaksanut testailla.
 
Vastaus: SingStar PS3

Kokeilin tätä ilmaisversiota ja pieni ihmetys tuli kun kaikki muut profiilit oli valittavissa laulajiksi paitsi se omani. Eli minun nimeä ei listalla ollut. Kaikkien kavereiden oli, mutta ei minun eikä puolisoni. Kuitenkin kun yritin luoda omalla nimelläni uutta, sain herjan "valittu nimi on jo käytössä jne". Eli ei nimeni enää kelvannut. Sekä minulla, että puolisollani on PS3:lla omilla nimillä käyttäjätilit, voiko tämä johtua siitä? Jos pistän koneeseen levynä jonkun Singstarin niin siellä ainakin ennen nimeni on näkynyt. Nyt tässä ilmaisversiossa joudun pelaamaan esim. Pelaaja 1-nimisenä ja aina päästyäni listalle joudun muuttamaan Pelaaja 1:n tilalle oman nimeni. :confused:

Pieni, mutta ärsyttävä asia.

Mitä taas trophyihin tulee, niin tästä sentään voisi saada platinankin, toisin kuin alkuperäisestä Singstarista. Tässä myös tuntui laskevan katselukerrat kun katselin muiden videoita yhteisöstä. Ominaisuus mikä ei tuntunut oikein normi-Singstarissa toimivan enää.
 
Kokeilin tätä ilmaisversiota ja pieni ihmetys tuli kun kaikki muut profiilit oli valittavissa laulajiksi paitsi se omani. Eli minun nimeä ei listalla ollut. Kaikkien kavereiden oli, mutta ei minun eikä puolisoni. Kuitenkin kun yritin luoda omalla nimelläni uutta, sain herjan "valittu nimi on jo käytössä jne". Eli ei nimeni enää kelvannut. Sekä minulla, että puolisollani on PS3:lla omilla nimillä käyttäjätilit, voiko tämä johtua siitä? Jos pistän koneeseen levynä jonkun Singstarin niin siellä ainakin ennen nimeni on näkynyt. Nyt tässä ilmaisversiossa joudun pelaamaan esim. Pelaaja 1-nimisenä ja aina päästyäni listalle joudun muuttamaan Pelaaja 1:n tilalle oman nimeni. :confused:

Pieni, mutta ärsyttävä asia.

Sama vika täällä ja kyllä meinattiin vaimon kanssa lopettaa pelaaminen kun tuo ärsytti siinämäärin.
 
Vastaus: SingStar PS3

Onkos kukaan nyt kokeillut tuota ilmais-Singstar -sovellusta PS2 levyjen kanssa? Hakeeko se vain biisit sieltä PS2 -levyltä vai toimiiko edelleen samalla tavalla, eli käyttöliittymä tulee PS2 -levyltä myös? Toivottavasti ymmärsitte sekavahkon kysymykseni. Ja siis ilmeisestikään biisejä ei pysty pysyvästi importamaan levyltä PS3:n kovalevylle? Nuo biisit on kyllä aika suolasen hintasia tuolla Singstoressa, ainaki näin kappalekohtaisesti. Olis tosiaan aika hyvä ominaisuus kun sinne sais aiemmat levyllä julkaistut biisit samassa paketissa ladattavaksi.
 
Ylös Bottom