Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

Vastaus: Skate 2 [PS3]

Onko toi päivitys tulossa boxillekkin?

Siis mitä nyt ymmärsin niin ilman lautaa liikkuminen ei ole enää niin tönkköä ja se HoM glitchit häippäsee? Ja custom soundtrack vaan PS3 eikä x0? :(

Koskee kumpaakin versiota, custom soundtrack toimii kaikissa peleissä boksilla - musiikki tulee guiden kautta.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mutta en mä ainakaan sieltä guidesta jaksa niitä käyttää :>

-___- PS3:llakin ne musat joissain tuota ominaisuutta tukevissa peleissä laitetaan päälle XMB:stä, eli PS3:n omasta valikosta. Tietenkin...


-Improve responsiveness of off-board controls, modified left stick behavior to improve feel of off-board movement

-Added support for custom soundtracks for the PS3


Jees, vihdoin. Tosin vähän myöhäistä, kun ei platinan kohta saatua enää kiinnosta pelata skate kakkosta...

------

-Reduce potential for pedestrians to spawn in an active challenge location

-Modified "Can you spell Girl?" challenge so the player starts with the lead

-Remove the 3,2,1 countdown when retrying a film challenge


Huoh, vähän liian myöhään nämäkin. Tuli raivottua juuri noiden ärsykkeiden takia ja nyt ne sitten korjataan, kun kaikki on jo careerin suorittanu.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

-___- PS3:llakin ne musat joissain tuota ominaisuutta tukevissa peleissä laitetaan päälle XMB:stä, eli PS3:n omasta valikosta. Tietenkin...


-Improve responsiveness of off-board controls, modified left stick behavior to improve feel of off-board movement

-Added support for custom soundtracks for the PS3


Jees, vihdoin. Tosin vähän myöhäistä, kun ei platinan kohta saatua enää kiinnosta pelata skate kakkosta...

------

-Reduce potential for pedestrians to spawn in an active challenge location

-Modified "Can you spell Girl?" challenge so the player starts with the lead

-Remove the 3,2,1 countdown when retrying a film challenge


Huoh, vähän liian myöhään nämäkin. Tuli raivottua juuri noiden ärsykkeiden takia ja nyt ne sitten korjataan, kun kaikki on jo careerin suorittanu.

Jep, mutta parempi myöhään kun ei millonkaan.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mä rukoilen, että tuo nettipeli toimisi tämän jälkeen niin kuin ennen ekaa päivitystä. =(
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Vaikuttaa loistavalta päivitykseltä, meinas mennä pikkasen hermot tossa Hall of Meatissa netissä kun joka toinen käyttää sitä, että hyppää laudalta pois, sit hyppää laudalle ja tekee samalla jotain niin lentää ihan pirun korkeelle, ja saa tietysti eniten pisteitä... :( Onneks se poistuu!!! ;)

Toi custom soundtrack on myös loistava homma ja ite kun en oo viel paljoo menny careerii, niin siihen tehdyt korjaukset ovat loistava homma!
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mulla ton päivityksen jälkeen käveleminen muuttui ns. ''rivakkaaksi'' ja ''varottomaksi'' :S Outoo...
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Vaikuttaa loistavalta päivitykseltä, meinas mennä pikkasen hermot tossa Hall of Meatissa netissä kun joka toinen käyttää sitä, että hyppää laudalta pois, sit hyppää laudalle ja tekee samalla jotain niin lentää ihan pirun korkeelle, ja saa tietysti eniten pisteitä... :( Onneks se poistuu!!! ;)

Toi custom soundtrack on myös loistava homma ja ite kun en oo viel paljoo menny careerii, niin siihen tehdyt korjaukset ovat loistava homma!
Harmi että tota custom soundtrackia ei tullu xboxille.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Harmi että tota custom soundtrackia ei tullu xboxille.
Vitsailetko? Kaikissa, siis ihan kaikissa X360-peleissä on mahdollisuus oman musiikin toistamiseen ihan konsolin käyttöjärjestelmän puolesta.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Miten ihmeessä sen padon saa kuivaksi!?Oon tehny 9 trasherin tehtävää(eikös ne kaikki ookki siinä?). Ja sitten niin luin jtn tuolta netistä että skate 2 ps3 versiossa pystyy kuunteleen omaa musaa.Pitääkö paikkansa ja miten voi kuunnella?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Miten ihmeessä sen padon saa kuivaksi!?Oon tehny 9 trasherin tehtävää(eikös ne kaikki ookki siinä?). Ja sitten niin luin jtn tuolta netistä että skate 2 ps3 versiossa pystyy kuunteleen omaa musaa.Pitääkö paikkansa ja miten voi kuunnella?
Sittenku teet Thrasherin vikan tehtävän,
siinä pitää just hypätä sinne patoon.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Toi Jam with Danny Way on kyllä pirun vaikee tehtävä. Olisko siinä tyylii jol pääsis sen parhaiten ?
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Minulla on ongelma joten voisiko joku ystävällisesti auttaa minua?
Asia koskee nimittäin Hall of Meat tehtävää ja en tiedä miten tehdään tehtävä nimeltä 5 Body Tweaks and 2 Hand Gestures tehtävä kuuluu Style osioon.
Että voisiko jokin neuvoa missä se tehdään? Ja miten se tehdään? Kun olen jo yrittänyt sitä monta kertaa ,mutta en vain saa sitä tehdyksi. :(
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Minulla on ongelma joten voisiko joku ystävällisesti auttaa minua?
Asia koskee nimittäin Hall of Meat tehtävää ja en tiedä miten tehdään tehtävä nimeltä 5 Body Tweaks and 2 Hand Gestures tehtävä kuuluu Style osioon.
Että voisiko jokin neuvoa missä se tehdään? Ja miten se tehdään? Kun olen jo yrittänyt sitä monta kertaa ,mutta en vain saa sitä tehdyksi. :(
Siinä pitää tehdä 5 erilaista "vartalotemppua" (eli vääntää oikeaa tattia neljään eri suuntiin) ja tehdä 2 erilaista käsitemppua (nuolinäppäimet). Ja ne vartalotemput pitää tehdä nopeaa eli käytännössä kun on vaikka ylös vääntänyt tatin niin heti samantien jonnekin eri suuntaan. Ja siitä ruudusta näkee aina kun on tehnyt jonkun body tweakin. Ite tein ton siellä isossa altaassa joku Bay taisi olla eli semmonen josta vedet kulkee.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Kysymys skate pelejä pelanneille. Olen ajatellu hankkia joko skate 1 tai skate 2:sen. onko kyseiset pelit älyttömän vaikeita oppia pelaamaan jos ei ole koskaan pelannu mitään skettipelejä? Ja kumpi kannattaisi ostaa 1 vai 2. Kiitos jo etukäteen :)
 
Ylös Bottom