Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja werty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Kysymys skate pelejä pelanneille. Olen ajatellu hankkia joko skate 1 tai skate 2:sen. onko kyseiset pelit älyttömän vaikeita oppia pelaamaan jos ei ole koskaan pelannu mitään skettipelejä? Ja kumpi kannattaisi ostaa 1 vai 2. Kiitos jo etukäteen :)

Huh, onpas vaikea kysymys. Periaatteessa kakkonen on parempi ostos, mutta siinä on jo sitten aikamoinen määrä uusia temppuja ykkösosan trikkien päälle. Periaatteessa arviot Skatesta on aika hyviä indikaattoreita opettelun vaikeuden suhteen. Itse olen Tony Haukka veteraani, mutta Skaten kontrollit toimivat eri tavalla, että sinällänsä tuolla siirtymällä ei ole väliä. Jos on valmis uppoutumaan Skaten kontrolleihin niin pikkuhiljaa ne iskostuu selkärankaan, onhan se aluksi vaikeaa, mutta vähitellen vaikeammat temputkin oppii. Sanoisin, että jos sormet taipuu tateilla hyvin ammuntapeleissä, niin ei Skatenkaan oppiminen pitäisi mahdotonta olla. Jos ykköstä löytyy halvalla, niin siitä on hyvä aloittaa. Tosin, jos kakkosesta saa paremman diilin niin sillä voi aloittaa. Oikeastaan suosittelen lataamaan ykkösosan demon PSN:stä ja kokeilemaan, jos se sujuu niin kannattaa testata myös jatko-osan demo. Niistä saa aika hyvän kuvan.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Kysymys skate pelejä pelanneille. Olen ajatellu hankkia joko skate 1 tai skate 2:sen. onko kyseiset pelit älyttömän vaikeita oppia pelaamaan jos ei ole koskaan pelannu mitään skettipelejä? Ja kumpi kannattaisi ostaa 1 vai 2. Kiitos jo etukäteen :)

Kakkonen. Komennot on periaatteessa ihan samat molemmissa. Kakkoseen on vaan tullut hurja määrä trikkejä lisää ja muitakin ominaisuuksia joita kyllä olisi jo ykköseen kaivannut. Molemmat kyllä ihan loistavia pelejä joten tuskin petyt, valitset sitten kumman tahansa. Ne ovat kyllä myöskin melko samantyyppisiä joten itse tuskin molempia ostaisin. Se täytyy vielä mainita että kakosen nettipeli toimii ihan hurjan paljon ykköstä paremmin.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Peli vedetty ajat sitten läpi, mutta ja vaivaamaan sellanen juttu kun siellä padon takana (siellä missä se tekoallas on) on täyden uima-alataan kuvake.

Olin jostakin lukevinani, että tämä olisi bugi, mutta tiedä häntä kun ei ole kaikkia altaita tullut kuivattua.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Peli vedetty ajat sitten läpi, mutta ja vaivaamaan sellanen juttu kun siellä padon takana (siellä missä se tekoallas on) on täyden uima-alataan kuvake.

Olin jostakin lukevinani, että tämä olisi bugi, mutta tiedä häntä kun ei ole kaikkia altaita tullut kuivattua.
Mulla sama, varmaan bugi kyl.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

juu piti seki käydä hakee, iha jees mut ei mitää kummempaa ollu siinäkää street osuus oli kohtuu kehno...Btw lisäilkääs jäbäskät täältä mut frendiks, olis iha siistii saada kunnollist peliseuraa tonne psn.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Kaivanpa tämän naftaliinista kun innostuin taas hakkamaan peliä...

Onko kukaan saanut tuota EA:n graphics creatoria toimimaan? Meinaan en saa sendittyä tekemiäni graffoja peliin, koska tekemieni graffojen kuvakkeita ei näy editorin nettisivulla. Ongelma on riivannut jo talvesta asti. Onko muilla sama ongelma ja saako tuota jotenkin kierrettyä?
 
Ylös Bottom