Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muistelisin lukeneeni jostain, että demossa on huonompi fps kuin lopullisessa tuotteessa - mikä on kyllä hieman outoa, koska peli on ollut valmis jo tovin. PS3han on ollut pääkehitysalusta, joten luulisi tuon olevan kunnossa valmiissa pelissä.
Onhan tuossa edelleen epätasaisuutta tossa frameratessa paikoin, mutta jos nyt Skate1:een vertaa, niin onhan tässä havaittavissa huomattava parannus, ykkönen kun oli loppujen lopuksi todella kökkö teknisesti pleikalla.
No nyt on testattu ja samoilla linjoilla. Tosin ei tuo mulla nykinyt häiritsevästi kertaakaan kolmen testisession aikana, enkä varmaan olisi edes kiinnittänyt huomiota asiaan, jollei siitä olisi jo porua noussut. Hidastumista tapahtuu lähinnä kaatumisissa, jotka on hidastettu muutenkin. Ja kun ei törmäilyissä enää ohjata pelihahmoa, niin eipä tuo juuri pelattavuutta haittaa.
Totally correct. The game can run at 1080, but 720P looks better to most. Sometimes too sharp is well... too sharp.
And yes you should leave visual settings at default for the best look. RGB Range to LOW and White Correcter OFF. The game was tuned for default settings and they're definitely the way to play.
Lastly - PS3 never drops below 30fps - ever. But in the demo it can drop down to 30 from 60 at times which can make it feel similar to a slow down. We put in an optimization to make this much better after the demo was finished. So that's why the GT comparison video (using the final products) came out a tie pretty much.
Demonhan ei ole tarkoituskaan tuottaa täyttä pelityydytystä. Happy endin saa sitten rahalla.demossa pisti ärsyttämään aika-rajoitus.
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Demossa tais olla se vanha 30 ja pelissä pitäis olla 60.Muistelisin lukeneeni jostain, että demossa on huonompi fps kuin lopullisessa tuotteessa - mikä on kyllä hieman outoa, koska peli on ollut valmis jo tovin. PS3han on ollut pääkehitysalusta, joten luulisi tuon olevan kunnossa valmiissa pelissä.
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Demossa tais olla se vanha 30 ja pelissä pitäis olla 60.
Ei sen kyllä siitä pitäisi olla kiinni. Fysiikkamallinnus on hyvin pitkälti puhdasta numeronmurskausta, ja siinä Cell on omimmillaan. Kuulostaa ikivanhalta ja kuluneelta selitykseltä, mutta ilmeisesti tässäkään pelissä ei Cellin SPE-"apuprosessoreita" osata hyödyntää kunnolla.Olen alkanut hieman epäillä ps3:n kykyä tehdä fysiikanmallinnusta kun monessa pelissä pahin frame drop tulee juurikin raskaan fysiikanmallinnuksen aikaansaamana (kts. esim gta4 ajettaessa laatikkokasaan), x360:llä ei moisia ongelmia kohdata.
Ei sen kyllä siitä pitäisi olla kiinni. Fysiikkamallinnus on hyvin pitkälti puhdasta numeronmurskausta, ja siinä Cell on omimmillaan. Kuulostaa ikivanhalta ja kuluneelta selitykseltä, mutta ilmeisesti tässäkään pelissä ei Cellin SPE-"apuprosessoreita" osata hyödyntää kunnolla.
Ei kyse varmastikaan ole osaamisesta, vaan resursseista (lue: ajasta, rahasta ja kehitystiimin koosta). Surullista kyllä, boksiversioiden kehitys on helpompaa, joten niistä saa pienemmällä panostuksella sulavasti pyöriviä jne. Ja kun boksiversiot yleensä myyvät paremmin, niihin kannattaa panostaakin enemmän. PS3-versioiden kannalta se on ikävä noidankehä; koska peli ei ole Pleikalle optimoitu, se ei myy, ja koska se ei myy, jatko-osaakaan ei hiota, eikä sekään myy jne.No näinhän sitä luulis. Ehkäpä se sitten ei ole siitä kiinni, että "PS3 ei pysty" vaan siitä, kun kehittäjät eivät osaa koodata. Vaikuttaapa vaan erityisen harmilliselle siinä mielessä kun alkaa 2v olla konsolin julkaisusta mennyt ja yhä suurenkin budjetin pelit ovat tälläisiä.
Nyt vasta huomasin tämän viestin, ja tuon perusteella myyntiversiossa ruudunpäivityksen pitäisi pysyä vähintään 30 freimissä sekunnissa, tapahtuipa mitä tahansa.Noh. Toivottavasti on nyt sitten kokoversioon fiksattu niin ei tarvitse harmitella enään ja toivokin vois tulla takas
Sori, ei löydy PS3-versiosta. NeoGAFin foorumilta poimittu Thomas Puhan kommentti:Ja onneksi pelistä pitäisi löytyä custom-soundtrack optio
Playing the game now, there is no Custom soundtracks on the PS3, but you can edit the song lists to your liking and McRad's Weakness is in there, so just put that on repeat.
Sori, ei löydy PS3-versiosta. NeoGAFin foorumilta poimittu Thomas Puhan kommentti:
Ei kyse varmastikaan ole osaamisesta, vaan resursseista (lue: ajasta, rahasta ja kehitystiimin koosta). Surullista kyllä, boksiversioiden kehitys on helpompaa, joten niistä saa pienemmällä panostuksella sulavasti pyöriviä jne. Ja kun boksiversiot yleensä myyvät paremmin, niihin kannattaa panostaakin enemmän. PS3-versioiden kannalta se on ikävä noidankehä; koska peli ei ole Pleikalle optimoitu, se ei myy, ja koska se ei myy, jatko-osaakaan ei hiota, eikä sekään myy jne.