Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [PS3]

Vastaus: Skate 2 [PS3]

Nyt täytyy kyllä sanoo että voi v*tun EA rahoineen...
Melkein voisin sanoo että nää oli valmiina jo myytävään kopioon mutq ei voida, ne tietää että kaikki haluaa staattisen kameran jonka pitäis olla heti alusta alkaen pelissä mukana...

Passiivista ja olematonta, mutta en kyllä aio tukee tota.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Nyt täytyy kyllä sanoo että voi v*tun EA rahoineen...
Melkein voisin sanoo että nää oli valmiina jo myytävään kopioon mutq ei voida, ne tietää että kaikki haluaa staattisen kameran jonka pitäis olla heti alusta alkaen pelissä mukana...

Passiivista ja olematonta, mutta en kyllä aio tukee tota.

Täysin samaa mieltä. Puhdasta rahastusta jättää pelistä ominaisuuksia pois ja laittaa viikon päästä myyntiin ne.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Hehee sainpa itse just tuossa puolisen tuntia sitten KAIKKI hall of meat tehtävät läpi :) Jos joku haluu tietää mitä siitä saa niin tässä:
Saa uuden deckin "hall of meat" ja uuden pelattavan hahmon, Ykkösestä vanha tuttu Dem Bonez, Free skateen
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mulla on myös ongelmia noiden thrasher tehtävien löytämisessä. Olen suorittanut KAIKKI(throwdown, dyrdek, way, SBM, skabat, poolit, pro challenges, filmin kuvaukset, kaikki spotit "tapettu" + trophyt tullu noista kaikista) tehtävät mitkä mahdollista HOM lukuun ottamatta. Kun valitsen challenge map niin ei ole ollenkaan career vaihtoehtoa siinä. 9-10 thrasher kuvausta olen suorittanut. Eli ne jotka ovat läpäisseet nämä niin kuinka saitte esim. sen paljon puhutun "slam dunk" haasteen??:confused:
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mulla on myös ongelmia noiden thrasher tehtävien löytämisessä. Olen suorittanut KAIKKI(throwdown, dyrdek, way, SBM, skabat, poolit, pro challenges, filmin kuvaukset, kaikki spotit "tapettu" + trophyt tullu noista kaikista) tehtävät mitkä mahdollista HOM lukuun ottamatta. Kun valitsen challenge map niin ei ole ollenkaan career vaihtoehtoa siinä. 9-10 thrasher kuvausta olen suorittanut. Eli ne jotka ovat läpäisseet nämä niin kuinka saitte esim. sen paljon puhutun "slam dunk" haasteen??:confused:

Joo mulla ihan sama. :mad:
Ei varmaan mahda muutakuin aloittaa uudestaan? Tosin eipä tuo nyt niin paljon ketuta kun niin loistava peli kyseessä. :)
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Kuten tuolla toisella voorumilla jo sanoin:

Voisin melkeen veikata että tässä pelissä on joissain kohdissa muutamakin eri tehtävävaihtoehto, joista peli sitten automaattisesti jommankumman valitsee. Jos näin on, niin aika hauska lisä, se kun ei kuitenkaa estä Achien/Trophyjen keräämistä ja kannustaa alottaan alusta.

Mututuntumalta heitän, mutta siltä se vaikuttais.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mulla on myös ongelmia noiden thrasher tehtävien löytämisessä. Olen suorittanut KAIKKI(throwdown, dyrdek, way, SBM, skabat, poolit, pro challenges, filmin kuvaukset, kaikki spotit "tapettu" + trophyt tullu noista kaikista) tehtävät mitkä mahdollista HOM lukuun ottamatta. Kun valitsen challenge map niin ei ole ollenkaan career vaihtoehtoa siinä. 9-10 thrasher kuvausta olen suorittanut. Eli ne jotka ovat läpäisseet nämä niin kuinka saitte esim. sen paljon puhutun "slam dunk" haasteen??:confused:

itselläni kävi ihan samalla tavalla ensimmäisellä pelikerralla, aloitin thrasherin kun olin päässyt SBM:n kanteen, ehdin tehdä n. 5 thrasherin tehtävää --> ei enää tehtäviä.
Ei siinä muu auttanut kuin saven poistaminen ja uudestaan aloittaminen :)

hieman kyllä typerää tuo ettei yhdelle käyttäjälle voi tehdä kuin yhden tallennuksen, mitähän EA tuolla hakee takaa..
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Täysin samaa mieltä. Puhdasta rahastusta jättää pelistä ominaisuuksia pois ja laittaa viikon päästä myyntiin ne.
Voi olla mutta EA:lla on siihen täysi oikeus :) Ei siitä mun mielestä kannata ruveta itkemään jos joku osaa rahastaa. Varsinkin taantuman aikana
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Tietty on oikeus, mutta IMO niin törkeää toimintaa että oksat pois..
Kuka tahansa 'osaa' rahastaa, ja rahastaakin voi mielestäni sillain seminormaalisti joka ei paheksuntaa herätä, mutta tällänen asioiden lykkäys rahan vuoksi on perseestä.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Tietty on oikeus, mutta IMO niin törkeää toimintaa että oksat pois..
Kuka tahansa 'osaa' rahastaa, ja rahastaakin voi mielestäni sillain seminormaalisti joka ei paheksuntaa herätä, mutta tällänen asioiden lykkäys rahan vuoksi on perseestä.

Otas huomioon että lama kolkuttaa jo ovella ja jostain ea:kin on rahaa saatava! Kaikki hyöty käytetään ja vähänkin ylimääräiset saa kenkää!

Mielummin näin kun jossain vaiheessa ei enää ea:ta!

Edit: Taantuma taidettiinkin jo mainita.

Edit2: Oikeinkirjoitus :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate 2 [PS3]

lagaako tässä netti peli niinku ykkösessä että muut pelaajat menee vähän niinku pätkimällä
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Mulla on myös ongelmia noiden thrasher tehtävien löytämisessä. Olen suorittanut KAIKKI(throwdown, dyrdek, way, SBM, skabat, poolit, pro challenges, filmin kuvaukset, kaikki spotit "tapettu" + trophyt tullu noista kaikista) tehtävät mitkä mahdollista HOM lukuun ottamatta. Kun valitsen challenge map niin ei ole ollenkaan career vaihtoehtoa siinä. 9-10 thrasher kuvausta olen suorittanut. Eli ne jotka ovat läpäisseet nämä niin kuinka saitte esim. sen paljon puhutun "slam dunk" haasteen??:confused:

Noniin alusta aloitin ja etsin heti ekana ne poolit ja suoritin thrasher haasteet. Sitten SBM haasteet ja jo saikin kenkä sponssin(mitä en siis edellisellä läpipeluu kerralla saanut). Eli kaikille niille jotka haluavat 100% suorittaa yhdellä läpipeluu kerralla pelin niin ENSIN THRASHER haasteet ja sit SBM.
 
Filmer Pack

Elikkäs tänään tuli filmer pack ostettua storesta ja kyllä tuo advanced free cam on mahtava kuvatessa varsinkin kun sitä pikkuhiljaa oppii käyttämään. Muutamat siistit popot, kledjut ja lätsät on kanssa ihan mukava lisä.
 
Vastaus: Skate 2 [PS3]

Dodiin, yksinpeli on nyt vedetty läpi kokonaan, kaikki tehtävät tehtynä - enää siis vain online-puoli jäljellä, ja sitten loputonta freeskate nannaa...mmm. Onhan tämä monella tapaa parempi kuin OG Skate, mutta esim. Community centeriä jäin kaipaamaan, mutta esim. tuota central plazaa vai mikä lie olikaan en kaivannut yhtään, outoja ratkaisuja kenttäsuunnittelussa. Paljon löytyy kuitenkin hyvää New San Vanista, nyt löytyy huikea määrä hänkkää ja rappusia ynnä muuta, kaikkea on vähän kaikille.

Nettipuoli taas toimii paljon paremmin kuin ensimmäisessä ja freeskate aktiviteetit ovat hauskaa puuhaa hyvässä seurassa - haastettakin riittää jopa niissäkin. Filmer packikin toimii melko jouhevasti, tosin päävalikon tutoriaalista poikkeaa ainakin oma, eli tuntuu, että tietyt jutut eivät toimi ollenkaan, ja välillä kamera toimiikin aika huonosti, mutta silti hyvä lisä. Tuosta signaturen werty.reelistä löytyy mitä on tullut upittua interwebbiin, Skate 2:n pitäisi kestää mukava tovi tahkoamista :)

http://downloads.skate.online.ea.com/Skate2/Content/PS3/PHOTO/2813/176372477/39806.jpg huomioikaa hieno custom-dekki ;)
 
Ylös Bottom