Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate 2 [X360]

Vastaus: Skate 2

hitsi mä en pääse tota they call it art trasheria läpi ku siinä pittää tehä footplant homma niin mun jätkä ei osaa niitä:confused::mad::( joten jos joku vähä auttas sen saralla

Liipasinta ilmassa ja sit painat X tai A pohjassa niin se potkasee jalalla maasta. Löytyy myös pelin Trick Guide -valikosta sieltä kun painat Pausee.
 
Vastaus: Skate 2

Itellä tuottaa ongelmia kahen Careerin Pro-haasteen kanssa..

Toinen on se Rob Dyrdekin missä pitää lopussa tehä 360flip over the hubba yms.
Ja se toinen se Kostonin ja toisen jampan kanssa S.K.A.T.E. -skaba ://

Pitää kai niitä spotteja vetelemään.. Regular vs Goofynkin voitin jo :- )
 
Vastaus: Skate 2

joo kiitoksia avusta peli on jo läpitte. mutta alotin jo pelailee toisen kerran sitä. alkuperäne Skateki tuotti nii paljon iloa että tahkosin sen 4 kertaa läpitte :):p
 
Vastaus: Skate 2

No toi hahmoeditori on melkeimpä huonompi ku ykkösessä.

Mua ärsyttää se että vaikka kaveri on regular stanssinen, niin se tosi usein lähtee goofynä liikkeelle tai imuttaa laudan oikeeseen käteen ja y napista lähetään goofynä liikkeelle. Onkoha tähän mitää lääkettä? :)
 
Vastaus: Skate 2

No toi hahmoeditori on melkeimpä huonompi ku ykkösessä.

Mua ärsyttää se että vaikka kaveri on regular stanssinen, niin se tosi usein lähtee goofynä liikkeelle tai imuttaa laudan oikeeseen käteen ja y napista lähetään goofynä liikkeelle. Onkoha tähän mitää lääkettä? :)

Todellakaan hahmoeditori ei ole huonompi kuin ykkösessä. Vaatteita on reilusti enemmän kakkosessa, etenkin kenkiä jne. Vaatekoot ovat paljon aidompia kuin ykkösessä, hupparit voi avata (zip-up/swetari) tai laittaa vaikka hupun päähän halutessaan, lippiksiä voi säädellä moneenkin suuntaan. Ainut vaan, että hahmon naamasta sattuu tulemaan aina hieman gorillan näköinen, muttei se haittaa :D
 
Vastaus: Skate 2

Todellakaan hahmoeditori ei ole huonompi kuin ykkösessä. Vaatteita on reilusti enemmän kakkosessa, etenkin kenkiä jne. Vaatekoot ovat paljon aidompia kuin ykkösessä, hupparit voi avata (zip-up/swetari) tai laittaa vaikka hupun päähän halutessaan, lippiksiä voi säädellä moneenkin suuntaan. Ainut vaan, että hahmon naamasta sattuu tulemaan aina hieman gorillan näköinen, muttei se haittaa :D

joo totta. ite kans lähinnä tarkoitin tota että naamasta ei saa omaperäistä tehtyä. mites toi stanssikysymys?
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Voikos tässä tehdä omia skeittivideoita? Eli siis kokoelmia omista filmipätkistään yhdeksi pitkäksi filmiksi? Olisi loistava ominaisuus.:rolleyes:
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Pienellä lisähommailulla sekin tosin onnistuu.
Uppaa videot ensin Skate.Reeliin, josta lataa ne koneelle, muuttaa oikeaan tiedostomuotoon ja liittää, vaikka sitten Movie Makerilla.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Onks muilla ongelmia saada noit custom graffoi upattua tonne?

Oon yhen rävellyksen saanu peliin asti jonka tein joskus testimieles mut nyt ku ois iha ajan kanssa tehty setti nii connection errorii puskee. Yhen kerran sain sen meneen jo siihen gameslottii ja editorin puolelta näyttäis et kaikki kunnos mut pelissä näkyy vaan toi vanha p*ska..
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

joo olen pelannu sitä jo sen 10 tuntia vaikka eilen ostin koko pelin mutta nyt törmäsin ongelmaan kun pitäs kuvata trasherille kuvia nii pitäs vetää handplantti sellasee koris taustalevyy niinku mutta en saa sitä millää onnistuu vaikkaa mitenkä siirtelen sitä ramppia siinä.


Itse rakentelin kahden punaisen penkin ja sellaisen rikkinäisen sinisen pöydän avulla tuohon rampin alle korokkeen..ei tarvinnut muuta kun rullata ja tehdä plant..
 
Vastaus: Skate 2

Toinen on se Rob Dyrdekin missä pitää lopussa tehä 360flip over the hubba yms.
Koin ton kohdan ainakin itselleni helpommaksi kääntymällä ennen hubbaa niin päin kummalta lähtee 360 flip helpommin :p
Ja se toinen se Kostonin ja toisen jampan kanssa S.K.A.T.E. -skaba ://
Kunhan selviää itse päättämään temput, kannattaa suosia 540siä ja tripla kick/heelflippejä - nää ei herroilta oikeen tunnu onnistuvan :p
 
Vastaus: Skate 2 [X360 Hype]

Itse rakentelin kahden punaisen penkin ja sellaisen rikkinäisen sinisen pöydän avulla tuohon rampin alle korokkeen..ei tarvinnut muuta kun rullata ja tehdä plant..

Mulla onnistu suht helposti pelkällä rampillakin. Sieltä kaukaa mäestä vaan vauhtia ja pumppaus kohdilleen niin nousee tarpeeks korkeelle. Vinkkinä muuten, että pumppausta on muutettu ykkösestä niin, että noilla grab-liipasimilla saa enempi vauhtia ku vasemman tatin heiluttelulla. Lienee kyllä loogistakin, niiaahan tuo ukko syvemmälle niin... Enempi hermoja raastaa tuo SKATE-skaba! Ku ei niin ei...ei kai auta ku yrittää! :)
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

ei kyllä luo lähellekään samanlaisia säväreitä kuin eka osa aikoinaan. kävely on aivan kamalaa kuten tavaroiden siirtelykin
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

Nyt on peli vedetty läpi ja voi sanoa, että päällimmäiseksi jäi melko hyvät fiilikset pelistä. Samanlaista wow-tunnetta pelistä ei kuitenkaan irronnut kuin ekasta osasta, lisäksi monessa tehtävässä ja spotin killauksessa meni hermot useammin kuin kerran. Lisäksi rahalla ei tunnu tässä pelissä niin hirveästi mitään tekevän propertyt, sopivat vaatteet, laudan, trukit, renkaat ja muut rihkamat ostettuaan. Eiköhän tätä tule jatkossa aina silloin tällöin tahkottua.
 
Vastaus: Skate 2 [X360]

joo en sano etteikö skate2 ole hyvä peli mutta ykkösestä jäi parempi maku suuhun.. mut ykkönen on jo kulutettu loppuun nii pitää hangata kakkosta kyllästymiseen asti ja sit jatkaa farcry 2 loppuun.

Aivan parasta Skate2 on se kun pelaa freeskatea onlinessa ja siellä on helvetisti niitä eri aktiviteettejä.
 
Ylös Bottom