Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En ainakaan itse löytänyt.ode23 sanoi:Demosta kysymystä, onko demossa enää lisää "tehtäviä" joita ei näy? Siis kun vetää ne kaikki, niin kerrotaan jotenkin näin: "keep on skating on the park and looking for other missions" . Eli löytyykö sieltä vielä jotain tekemistä?
Pistekerroinhan seEddy93 sanoi:BTW, mikä se vasemmalla alareunassa oleva mittari on, joka täyttyy temppuja tehdessä ja sen mittarin paras on tulos on "3X"
Ei niitä kaikkia ole pakko tehdä, että pääsee kansifotoomaan, itselläni on juuri tekemättä kolme viimeistä Thrasherin filmaushommaa. Famea saa tarpeeksi tekemällä Photoshootteja ja Death Raceja (parit jamitkin taitaa loppupuolella löytyä). Thrasherin hommat on merkitty karttaan harmaalla.Muntu sanoi:Voisko joku muuten pistää esimerkin mitä pitää tehdä Trasherin loppupuolen videointijutuissa (niissä jossa saa ite päättä millon ja missä)?
Ihan vaan että viittiskö yrittää saada Trasheriinkin kansikuvajutun, kun Skeittemaginkin viimeset videointijutu oli raivostuttavan vaikeita![]()
Aha, ehkä sitten jaksankin yrittää ThrasheriakinWiggers sanoi:Ei niitä kaikkia ole pakko tehdä, että pääsee kansifotoomaan, itselläni on juuri tekemättä kolme viimeistä Thrasherin filmaushommaa. Famea saa tarpeeksi tekemällä Photoshootteja ja Death Raceja (parit jamitkin taitaa loppupuolella löytyä). Thrasherin hommat on merkitty karttaan harmaalla.
TontsaH sanoi:Nyt taitaa olla kaikki tehtävät tehty. Yksi asia on alkanut ihmetyttämään. Tuonne oikeassa ylänurkassa olevaan karttaan on ilmestynyt tuollainen musta kolmio: http://img503.imageshack.us/my.php?image=kuva001nm5.jpg Otin tuon kuvan kun olin tässä kohdassa: http://img530.imageshack.us/my.php?image=kuva002iz1.jpg Onkohan tonne mahdollista päästä jotenkin? Kovasti olen yrittänyt. Onkohan multa joku salainen tehtävä tekemättä?
player_fin sanoi:Nyt on sitten tämäkin peli ostettu. Pikku veli pelailee sitä tuossa parhaillaan ja kohta itsekin pääsen testaamaan.
Sellainen kysymys tuli heti että pystyykö sitä skeittaus tyyliä vaihtamaan enää sen jälkeen kun sen on valinnut? Kun jos valitsee väärin eikä tykkääkään siitä niin onko peli menetetty?Tarkoitan siis sitä agressive/normal/loose juttua.
WikkiX sanoi:Vaikuttaako se mitenkään edes?
Grafiikka on hyvää, maailma elävä ja kaupunki ei toista itseään. Jonkun verran nykimistä esiintyy nopeissa ja täyteenkansoitetuissa paikoissa, mutta se ei juuri pelattavuuteen vaikuta, joka on siis erinomainen. Ei ainakaan itseäni tuo ajoittainen nykiminen haittaa.Zamppa86 sanoi:Onko pelissä hyvät grafiikat ja onko pelattavuus hyvä?
Ei ole kaatunut kertaakaan noin 10h pelaamisen aikana. (Ei mulla ole myöskään NHL kaatunut...)Zamppa86 sanoi:Entä toiminta, kaatuileeko, kuten esim. NHL 08?
Haastetta on, jotkut challenget on pirun hankala tehdä, mutta niissä onnistuminen tuntuu erittäin palkitsevalta. Pelattavaa on julmetusti, challengeja riittää ja aina voit hioa jotain yksittäistä temppusarjaa spoteilalla. Etsittävää ja tutkittavaa riittää. Lisäksi omien temppusarjojen replay editointi on yllättävän hauskaa. Online lisää myös peli-ikää, joten älä siitä murehdi.Zamppa86 sanoi:En omista itse yhtään Skeittipeliä ja lumilautailukin jäänyt vähille PSOnen jälkeen, joten onko pelissä haastetta ja onko siinä pituutta(eli siis kuinka kauan riittää pelattavaa)? Pelissä ilmeisesti GTA:mainen maailma, jota saa samota vapaasti? Kuinka suuri maailma on? Onko paljon etsiskeltävää ja löytyykö aina välistä uusia paikkoja, mitä ei ole vielä kokeillut, kuten esim. GTA San Andreas??
Cavalera sanoi:Grafiikka on hyvää, maailma elävä ja kaupunki ei toista itseään. Jonkun verran nykimistä esiintyy nopeissa ja täyteenkansoitetuissa paikoissa, mutta se ei juuri pelattavuuteen vaikuta, joka on siis erinomainen. Ei ainakaan itseäni tuo ajoittainen nykiminen haittaa.
Ei ole kaatunut kertaakaan noin 10h pelaamisen aikana. (Ei mulla ole myöskään NHL kaatunut...)
Haastetta on, jotkut challenget on pirun hankala tehdä, mutta niissä onnistuminen tuntuu erittäin palkitsevalta. Pelattavaa on julmetusti, challengeja riittää ja aina voit hioa jotain yksittäistä temppusarjaa spoteilalla. Etsittävää ja tutkittavaa riittää. Lisäksi omien temppusarjojen replay editointi on yllättävän hauskaa. Online lisää myös peli-ikää, joten älä siitä murehdi.
Pelimaailman läpi hurjastelee laudalla noin vartissa, välimatkoja voi myös kulkea metrolla, jotta kulku nopeutuu.
Ihan kuningas peli. Suosittelen![]()