Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
sakke#87 sanoi:Joo, en ollu koko reppua huomannut ollenkaan!
Vielä pari kysymystä:
1. Onko niitä kaikkia video- tehtäviä pakko suorittaa päästäkseen pelissä eteenpäin?
2. Missä vaiheessa peliä X Gameseihin pääsee?
3. Missä vaiheessa peliä aukeaa se Danny Wayn puisto?
sakke#87 sanoi:Joo, tarkotin siis, että mitä pitää tehdä sinne x gameseihin pääsemiseksi?
Muuten, oon ihan jumissa siinä colin mckayn pro challengessa. vinkkejä?
sakke#87 sanoi:Se McKayn tehtävä on se siellä Plan B hallissa.
Ja vielä yks kysymys: Mikä paikka toi PJ's Mansion on ja koska se aukee?
BDT sanoi:Olisko vinkkejä megaramppiin? Saan sen melkein aina sen vajaat 80 pojoo.
Olen joitain temppuja myös ihmetellyt kun en esim. stale nosebonessa(R oikealle + r2 + R ylös) onnistu vaikka teen mitä käsketään.
Muistaakseni suoritin tuon sen yhden skeittaajan (jonka nimeä en muista) kartanon takapihalla. Portailla saa hyvin grindailtua, kun ottaa kunnon vauhdin ja neppailee portaalta toiselle grindiin. Vaihdot flipeillä niin kerroin nousee. Pisteiden uupuessa lopuksi pooliin heittämään joku ilmalento ja hops, pojot tuli täyteen.Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?
Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?
Olen kokeillut tehdä tuota Suburbin sairaalalla ja community centerissä, curvature-, ja traffic jam-spoteilla ja muutamilla random-kadunvarsilla. Aina jokin noista jää suorittamatta ajanpuutteen vuoksi. Lähellä se on ollut monta kertaa, mutta sitten on mennyt hermot ja olen luovuttanut -> vaihtanut spottia.
Että kyllä uskoisin, että tuo onnistuisi, jos jaksaisin yrittää vielä, mutta ei tuolle tehtävälle sattuisi löytymään jotain helpompaa spottia?
Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?
Nyt ois yksi spotti hakusessa, elikkä mistä löytyy spot 18/20 olikohan se spot the stairs?