Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate (ps3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zoug
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zoug

New Member
Saatan olla nyt vain tyhmä, kun kysyn tällaista, mutta pystyykö Skatessa kesken normaalin skeittaamisen aikana päästä vaihtamaan hahmonulkonäköä, tai päästä katsomaan koko kaupungin karttaa?
 
Vastaus: Skate (ps3)

Sieltä repustahan (backbag) ne löytyy, eli onkos se nyt pleikalla select-nappi. Hahmon ulkonäköä voi myös muokata kaupoissa.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Joo, en ollu koko reppua huomannut ollenkaan!
Vielä pari kysymystä:
1. Onko niitä kaikkia video- tehtäviä pakko suorittaa päästäkseen pelissä eteenpäin?
2. Missä vaiheessa peliä X Gameseihin pääsee?
3. Missä vaiheessa peliä aukeaa se Danny Wayn puisto?
 
Vastaus: Skate (ps3)

sakke#87 sanoi:
Joo, en ollu koko reppua huomannut ollenkaan!
Vielä pari kysymystä:
1. Onko niitä kaikkia video- tehtäviä pakko suorittaa päästäkseen pelissä eteenpäin?
2. Missä vaiheessa peliä X Gameseihin pääsee?
3. Missä vaiheessa peliä aukeaa se Danny Wayn puisto?


1. Ei välttämättä tarvitse ihan kaikkia suorittaa, kunhan se mittari tulee täyteen.
2. Oisko noin puolessa välissä.
3. Lopussa, kun olet suorittanut kaikki Cover Magazine -tehtävät.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Joo, tarkotin siis, että mitä pitää tehdä sinne x gameseihin pääsemiseksi?
Muuten, oon ihan jumissa siinä colin mckayn pro challengessa. vinkkejä? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate (ps3)

sakke#87 sanoi:
Joo, tarkotin siis, että mitä pitää tehdä sinne x gameseihin pääsemiseksi?
Muuten, oon ihan jumissa siinä colin mckayn pro challengessa. vinkkejä? :confused:

Teet vaan tehtäviä, niin kyllä se X-Games sieltä jossain vaiheessa tulee. :)

Tota Mckayn tehtävää en nyt muista. Mitäs siinä piti tehdä?
 
Vastaus: Skate (ps3)

skeitin tipseissä sanotaaan, että voit luoda omia soittolistoja.
voiko sen tehdä omilla biiseillä vai vaan pelissä jo olevilla.
jos voi tehdä omilla, niin miten?
 
Vastaus: Skate (ps3)

Ei ainakaan pleikkarilla pysty soittolistoihin omia biisejä laittamaan, mutta valmiista kappaleista voi muokata mieleisen soittolistan.

Se McKayn tehtävä on se siellä Plan B hallissa.

Ja vielä yks kysymys: Mikä paikka toi PJ's Mansion on ja koska se aukee?
 
Vastaus: Skate (ps3)

sakke#87 sanoi:
Se McKayn tehtävä on se siellä Plan B hallissa.

Ja vielä yks kysymys: Mikä paikka toi PJ's Mansion on ja koska se aukee?

Siinä Mckayn tehtävässä meni itselläkin pieni tovi. Ekaks vaan nostaa kerroin siihen 3x ja sitten vetää siihen kulmaan jonkimoinen gräbi ja asteita, niin kyllä se tulee. Vauhtia siinä pitää olla paljon.

PJ´s mansion aukeaa samalla tavalla kuten X-Games, eli tekemällä tehtäviä eteenpäin.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Ja vielä yks ongelma...
Trickbook näyttää, et oisin jo tehny jokaisen tempun, mutta se saavutus, jossa pitää tehdä kaikki temput, ei täyty. Sama tilanne kaikkien flip- temppugen teko- saavutuksessa
 
Vastaus: Skate (ps3)

Olisko vinkkejä megaramppiin? Saan sen melkein aina sen vajaat 80 pojoo.
Olen joitain temppuja myös ihmetellyt kun en esim. stale nosebonessa(R oikealle + r2 + R ylös) onnistu vaikka teen mitä käsketään.
 
Vastaus: Skate (ps3)

BDT sanoi:
Olisko vinkkejä megaramppiin? Saan sen melkein aina sen vajaat 80 pojoo.
Olen joitain temppuja myös ihmetellyt kun en esim. stale nosebonessa(R oikealle + r2 + R ylös) onnistu vaikka teen mitä käsketään.

Kokeile saada 3x siinä alussa ennen hyppyriä. Eli heitä vaikka nolliella joku advanced flip, niin kerroin nousee ja saat paaljon paremmat pojot.
 
Vastaus: Skate (ps3)

En vaan jotenkin mitenkään tajua sitä McKayn tehtävää. Mitä siinä oikeastaan pitää edes tehdä? PJ Laddinkin challenge tuntuu aika mahdottomalta. fs 5-0 menee helposti, mutta sen jälkeen tulee aina fs salad tai pop shuvit. Apua!

E: Nyt on koko peli läpi ja jokainen haaste paitti se McKayn tahtävä vedettynä. Pitää varmaa pyytää yks kaveri tekee sitä, sillä on peli kokonaan läpi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate (ps3)

Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?

Olen kokeillut tehdä tuota Suburbin sairaalalla ja community centerissä, curvature-, ja traffic jam-spoteilla ja muutamilla random-kadunvarsilla. Aina jokin noista jää suorittamatta ajanpuutteen vuoksi. Lähellä se on ollut monta kertaa, mutta sitten on mennyt hermot ja olen luovuttanut -> vaihtanut spottia. :D

Että kyllä uskoisin, että tuo onnistuisi, jos jaksaisin yrittää vielä, mutta ei tuolle tehtävälle sattuisi löytymään jotain helpompaa spottia?
 
Vastaus: Skate (ps3)

Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?
Muistaakseni suoritin tuon sen yhden skeittaajan (jonka nimeä en muista) kartanon takapihalla. Portailla saa hyvin grindailtua, kun ottaa kunnon vauhdin ja neppailee portaalta toiselle grindiin. Vaihdot flipeillä niin kerroin nousee. Pisteiden uupuessa lopuksi pooliin heittämään joku ilmalento ja hops, pojot tuli täyteen.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?

Olen kokeillut tehdä tuota Suburbin sairaalalla ja community centerissä, curvature-, ja traffic jam-spoteilla ja muutamilla random-kadunvarsilla. Aina jokin noista jää suorittamatta ajanpuutteen vuoksi. Lähellä se on ollut monta kertaa, mutta sitten on mennyt hermot ja olen luovuttanut -> vaihtanut spottia. :D

Että kyllä uskoisin, että tuo onnistuisi, jos jaksaisin yrittää vielä, mutta ei tuolle tehtävälle sattuisi löytymään jotain helpompaa spottia?

Meeppä kadulle, eti alamäki ja ota vauhtia ja vedä powerslide ja sitten vaan grindaat.
Ohimennen se scorekin tulee mukaan.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Olisiko kellään heittää ehdotusta, missä kannattaisi kuvata se yksi viimeisimmistä videokuvaushaasteista, jossa pitää saada 4,500 pistettä, vetää yhteensä 30 metriä grindiä ja tehdä 5 metrin powerslide?

Itse vedin tuon siellä toisen skedekaupan mäessä. Kauppa löytyy keskikaupungista, tämän kyseisen mäen alapäästä (se punalogoinen kauppa, en muista nimeä). Starttasin risteyksestä, sen mäen yläpäästä, poljin vauhdit alamäkeen ja tein 5m powersliden. Tämän jälkeen vaan flippigrindeillä kertoimet kolmeen ja homma onkin paketissa jo parin tempun päästä.

Muutaman yrityksen ja harmaita hiuksia tuo itsellänikin vaati, mutta kyllä se siitä sitten onnistui..
 
Vastaus: Skate (ps3)

Noniin. Suoritin nyt kyseisen tehtävän ja kokeilin tuota Wiggersin keinoa. Kyllähän se meinasi silti vielä ponnisteluja vaatia, mutta sitkeästi kun yritin, niin tulihan se sieltä. Tosin kuvauksen jälkeen keksin vielä paremman paikan, missä kyseisen videotehtävän olisi voinut tehdä, mutta eipä siitä sen enempiä. Kiitoksia kaikille vinkeistä.

Nyt peli on sitten kokonaan läpi (lukuunottamatta muutamia milestones-suorituksia). Tässä olen netissä pelaillut nyt aktiivisemmin. Voisi kohta aloittaa pelin uudella hahmolla alusta.
 
Vastaus: Skate (ps3)

Nyt ois yksi spotti hakusessa, elikkä mistä löytyy spot 18/20 olikohan se spot the stairs?
 
Ylös Bottom