Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

[FIN]Scorpion sanoi:
Tosi hyvä. Missäs alueel on toi isompi metro asema mesta, kun olen nähnyt siitä paikasta kuvia, mutten tiedä missä se sijaitsee?

Se on Suburbsissa, taitaa olla vasemmanpuoleisin metroasema. Kartasta vaan laitat ittes sinne niin - olet siellä :)
 
Vastaus: Skate

Tuli tässä mietittyä, että mitä tästä pelistä puuttuu ja tajusin, että parkkieditoria tässähän ei ole. Toivottavasti jatko-osaan tulisi editori mukaan niin varmasti tulisi pelille ikää, kun saisi omia linjoja yms. tehdä. Muuten kyllä edelleenkin varsin koukuttava peli, mutta omien mestojen rakentaminen todellakin toisi tämän pelin iän lähelle loputonta. Voisin kuvitella, että omat parkit toimivat paljon paremmin Skatessa kuin Tony Hawkeissa. Sitä odotellessa. Muuten kyllä edelleenkin paras rullalautailupeli, joka on kuunaan tehty.
 
Vastaus: Skate

werty sanoi:
Tuli tässä mietittyä, että mitä tästä pelistä puuttuu...

Jatko-osaan pitää kyllä saada tuo lauta kainaloon ja kävellen meininki. Ärsyttää, kun ei voi kävellä rappusia ylös vaan pitää kiertää melkein koko kortteli, että pääsee takaisin ylös. Onhan tossa toki toi session marker, mutta toisi mukavasti realismia mukaan.
 
Vastaus: Skate

Tosin se sais sit rajottua just tohon vaan et saa kävellä rappuset ylös eikä mitään et voi kiipeillä minne tahansa talojen katolle melkein. Toi kenttä editori vois ehkä täs pelis toimia, mutta oli kyl aika turha ominaisuus tossa Hawkissa.
 
Vastaus: Skate

Lueskelin tossa noita viestejä, eikä oikein sattunut silmääni, että joku olisi kokeillut tuota Live-modia skatessa?

Itteäni kiinnostaisi semmonen esim. 5henkilön kanssa spottien etsintää ja sitten niitten vetämistä
yms.
 
Vastaus: Skate

onko tämä peli realistisempi kuin Tony Hawkit joissa voi vetää tosta noin 900 asteen melonin
 
Vastaus: Skate

tombson sanoi:
onko tämä peli realistisempi kuin Tony Hawkit joissa voi vetää tosta noin 900 asteen melonin

On aika huomattavasti realistisempi peli.

Kannattaa kattoa vaikka youtubesta tai jostain muualta peliesittely tästä pelistä.

Vaikkapa youtubesta Ea skate. vs Thpg

Mutta omasta mielestäni Skate voittaa Tony Hawkit reippaasti ^^
 
Vastaus: Skate

eldolmio sanoi:
Millanes nettipeli löytyy? Jos olleskaan.
Tossa pari päivä sitten testailin, mutta itselläni kyllä tökki aika pahasti. ( Johtuu kuulemma elisan netistä...) tai jostain muusta.. Sieltä nettipelistä löyty tottakai nämä "Ranked" ja ns. "Läpällä"
peli tilat ja viellä freeskate kaveriporukalla.. jnejne..
 
Vastaus: Skate

NaiCöl sanoi:
Tossa pari päivä sitten testailin, mutta itselläni kyllä tökki aika pahasti. ( Johtuu kuulemma elisan netistä...) tai jostain muusta.. Sieltä nettipelistä löyty tottakai nämä "Ranked" ja ns. "Läpällä"
peli tilat ja viellä freeskate kaveriporukalla.. jnejne..
Kyllä Skate. :n nettipeli taitaa olla kaikilla aika lagista. Huonosti toteutettu nettipeli.
 
Vastaus: Skate

Reel-toiminto ei vaan näytä minun kuviani. Oliko muilla ongelmia / täällä keskustelua asiasta?

1. Olen luonut EA-tilin
2. Current Active Profile = Xboxin Live profiili
3. skate.Reel-sivulla pelkkää tyhjää kuvien kohdalla, vaikka viimeisten parin tunnin aikana kuusi kuvaa olen luonut ja ladannut verkkoon pelissä.
4. Live-profiilin Member content -asetukset ovat Everyone

Oi tietäjät, valaiskaa minua - missä vika?
 
Vastaus: Skate

Noniin nyt on sitten vedetty läpi. Toi danny ways mega park on kyl tosi siisti!
Toi anto vielä jotai videotehtäviä lisää, neki pitäs sit tehä, vaik osa näytti silt et ois jo tehny joskus. Ja siis sain kuvan skateboard magin kanteen mut en saanu siitä sitä achia joka oli vissiin 20G tai 25G, mut tuli se budi että tuli kaikkia muita acheja mutta tota "get skateboard bags cover" achia en saanut?
 
Vastaus: Skate

Mulla ainaki ku oon tehny sen videon nii painan Y ja sit siin on joku et upload to reel, nii sitä vaan nii se uppii sen
 
Ylös Bottom