Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

Vastaus: Skate

Eipä oo minejä tullu vastaan, mut toisaalt ei ne ehkä täs pelis ois nii siistei ku lentäis helposti yli.
 
Vastaus: Skate

Mikä Lie LL-skateshopin takapihaparkista löytyy ns. mini. Löytyy vielä toisesta päästä miniä poolin puolikast, eli sellanen U-muotoinen ramppi, ja minirampin standardien mukainen.
 
Vastaus: Skate

Noniin..

On ongelma. Tahtoisin tehdä semmoisen pienen leffan pätkän, kun noita replay pätkiä on tullut tallennettua aika rutkasti..

Onglema on siis siinä kun oon uploadannu Skate. pelissä ne sinne nettiin, mutta sitten kun koneella yritän mennä Skate. Reel :iin niin en voi edes katsoa Profiiliani tai "My prefs" kohtaa. Tulee vain "Sivun vaihtoa ei jatkettu" jnejne.. Ja syynä tuohon on muka evästeiden estäminen.. Firefoxin asetuksista katsoin ja eihän niitä ole edes koskaan estetty..


Joten kysyisin, että miten saisin ton toimimaa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Oliskos kellää tiedos mitää siistejä spotteja, koska tuntuu vähän siltä, et kaikki mestat ja reilit on koluttu läpi moneen kertaan. Old Townista saattais kyl löytyä viel jotain. Kellään mitää secret mestoja? Tai muita vinkkejä pelaamisen iloistamiseksi.

Peli on kyllä aivan loistava, aina vaan jaksaa palata pelaamaan. Tuo ohjaussysteemi on niin hyvin toteutettu kyllä.
 
Vastaus: Skate

Alota career uudestaan...vähän vaikee kertoo spotteja missä et oo rullaillu kun ei yhtään tiiä missä päin oot pyöriny. Down townissa on paljon hyviä spotteja, ja suburbseissa sellasia "secret" takapiha spotteja.
 
Vastaus: Skate

Onko kaikki filmauksetkin vedettävä että pelin pääsee läpi kun itse olen mennyt kaikki pro challenget, kuvaukset, x-gamesit yms. läpi ainoo mitä on jälellä on muutama filmaus jota en oo jaksanu yrittää kun on sen verran vaikeita. Aattelin vaan että tuleeko jotkut loppukuvat/creditsit vielä kun on mennyt kaikki läpi vai loppuuko peli kuin seinään.

Bugaako muilla toi Rocket Man achievement? missä pitää tehä rocket air onnistuneesti careerissa, ite oon tehny rocket airin onnistuneesti monta kertaa x-gamesin isosta hyppyristä mutta toi achievement ei vaan aukee.
 
Vastaus: Skate

peli on käytännössä silloin läpi kun voittaa sen kisan mega compoundilla (vai mikä se oli)
kyllä tuo saavutus taitaa nyt bugata, pitäisi olla sama missä tekee.
sitä en tiedä voiko sen saada jos sen tekee jonkun kilpailun aikana.
itse tempaisin jostain isosta hypystä vaan samalla kun huvikseni skeittailin ja hyvin tuli.
 
Vastaus: Skate

^ Hieno video : o

______

Kertokaas te jotka ootte noita pätkiä tehneet, että missä menee vikaan?

Kun olen itse pelissä. Teen jonkun hienohkon tempun ja haluan ikuistaa sen tekemällä siitä hienon pikku clipin Replay Editorilla. Ja kun olen tehnyt sen niin laitan sen Skate reel:iin. (Upload footage) , mutta sitten kun olen tuolla Skate Reel ;issä kirjautuneena ja oman Live Tagin valinneena niin videotani ei näy missään.. :confused:

Kokeilin kaikkea. Loggasin ulos sekä Livestä että tällä koneella Skate Reel:istä, mutta siltikään ei sitä replay clippiä näy..

Oisko tähän apuja?
 
Vastaus: Skate

Ongelmia meikäläiselläkin tuon skate.reel:in kanssa. Tunnukset olen luonut ea:n sivuille ja yhdistänyt ne minun gametagin kanssa. muiden videoita pystyn katsomaan ja muutenkin selailemaan sivua, mutta kun painan kohdasta my stuff -> profile tulee vain seuraavanlainen teksti:
Sivusto ei uudelleenohjaudu asianmukaisesti
Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti.
* Tämä virhe johtuu joskus siitä, että evästeiden asettamista ei ole sallittu tai että se on erityisesti estetty tältä sivustolta.

(käytössä firefox)

Osaisiko joku opastaa minua ja kertoa miten saan homman skulaan?

No niin nyt kun antoi koneen nukkua hyvät yö unet niin toimii taas :)
(PS. Gametag: Pallileuka ja skate liveen kaivataan peliseuraaa)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

Kysyin joskus tässä ketjussa, että eikö pelissä todella ole musiikkeja jos ei ole jollain hyvällä spotilla. Silloin vastattiin että on, mutta nyt kun pelin ostin niin en vaan löydä mistään miten sen saa päälle? Erittäin tylsää skeitata aivan hiljaa, kun ei aina jaksa sitä MP3-soitintakaan laittaa kiinni.
 
Vastaus: Skate

Sieltä repusta, eli backia painamalla saa repun auki, josta löytyy kuulokkeiden kuva. Siitä pääsee muuttamaan musalistaa jne.
 
Vastaus: Skate

Huh, eilen illal sain vihdoinkin "Keep playing" achievementin, eli nyt voin pitää peliä läpäistynä. Tokihan milestoneja on vielä muutama saavuttamatta, mutta taitaa jäädä sille tielleen.

Hieno peli.
 
Vastaus: Skate

Ongelmia meikäläiselläkin tuon skate.reel:in kanssa. Tunnukset olen luonut ea:n sivuille ja yhdistänyt ne minun gametagin kanssa. muiden videoita pystyn katsomaan ja muutenkin selailemaan sivua, mutta kun painan kohdasta my stuff -> profile tulee vain seuraavanlainen teksti:
Sivusto ei uudelleenohjaudu asianmukaisesti
Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti.
* Tämä virhe johtuu joskus siitä, että evästeiden asettamista ei ole sallittu tai että se on erityisesti estetty tältä sivustolta.

(käytössä firefox)

Osaisiko joku opastaa minua ja kertoa miten saan homman skulaan?

No niin nyt kun antoi koneen nukkua hyvät yö unet niin toimii taas :)
(PS. Gametag: Pallileuka ja skate liveen kaivataan peliseuraaa)

Itsellä tuo skate reel ei toiminut Firefoxilla... IE:llä toimii
 
Vastaus: Skate

Mulla on taas aivan naurettava ongelma: ennen kuin valitsin ensimmäistä sponsoria, niin halusin suorittaa jokaisen niistä tehtävistä. No nyt sain hirveän puurtamisen tuloksena sen P-Rodin haasteenkin tehtyä mutta mistä ihmeestä saan nyt valita sen sponsorin? :D

E: Löytyihän se. Missä muuten olisi helpointa hankkia tuo 10 000:n pisteen line?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom