Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Skate

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja [FIN]Scorpion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Skate

pelle sanoi:
kun en tuohon mitään huomiota kiinnitä ja näyttää aika samalta omaan silmään kumpaa käyttää.

au, silmiin kirvelee

noei, mut jännä homma, meinaan omaan silmään se näyttää just niin törkeeltä, ku sana "mongotus" antaa ymmärtää. :D
 
Vastaus: Skate

olge sanoi:
Sain oman kopioni vihdoinkin. Paljon en ole ehtinyt testailla. Pelialuee tuntuu paikoin jopa hämmentävän isolta, mutta tämä taitaa loppupeleissä kääntyä vain plussaksi,

Mistäs sait kyseisen kappaleen? paikkakunta ja kauppa kiitos? niin ja koska sait? samana päivänä kun postasit ton?
 
Vastaus: Skate

Kyllähän sen huomaa, että oikeasti skeittausta harrastavat pelaavat skatea aivan eri tavalla kuin ne, jotka eivät skeittauksesta tiedä yhtikäs mitään. Viittaan siis juuri tähän realismin haku / haukkamaisuus -vastakkainasetteluun.

Ja mongolla potkimisessahan ei ole mitään vikaa! :p
 
Vastaus: Skate

ristus sanoi:
Kyllähän sen huomaa, että oikeasti skeittausta harrastavat pelaavat skatea aivan eri tavalla kuin ne, jotka eivät skeittauksesta tiedä yhtikäs mitään. Viittaan siis juuri tähän realismin haku / haukkamaisuus -vastakkainasetteluun.

Ja mongolla potkimisessahan ei ole mitään vikaa! :p

Tottahan tuo on. Itse olen skeitannut noin 7-8 vuotta. Katsonut skeittileffoja monia kymmeniä vuosien varrella. Yritän ainakin hakea sitä realismin tuntua tässä pelissä koska realistista skeittipeliä on odotettu jo haukka 2:sta lähtien. Niin ja tätä peliähän on mainostettu realistisimmaks skeittipeliks (mikä on totta) tähän mennessä.

Ps. Pusken switch stancestä mongona oikeassa elämässä :D
 
Vastaus: Skate

kebel sanoi:
Mistäs sait kyseisen kappaleen? paikkakunta ja kauppa kiitos? niin ja koska sait? samana päivänä kun postasit ton?

Asematunnelin Gamestopista. Hyllyssä peliä ei ollut, mutta minulla oli varaus vetämässä ja kyselin vaan myyjiltä niin antoivat sitten.
 
Vastaus: Skate

Voikos Pro Challengeihin palata enään sen jälkeen, kun on valinnut oman sponsorinsa? Niin ja onko jossain sellaista vaihtoehtoa, että musa soisi koko ajan, eikä vain hyvissä spoteissa.
 
Vastaus: Skate

olge sanoi:
Voikos Pro Challengeihin palata enään sen jälkeen, kun on valinnut oman sponsorinsa? Niin ja onko jossain sellaista vaihtoehtoa, että musa soisi koko ajan, eikä vain hyvissä spoteissa.

Ensimmäiseen kysymykseen vastataan: ei voi (ainakaan tietääkseni, sillä itse tein kaikki sponssitehtävät ennen kuin valitsin mieluiseni sponsorin). Ja toiseen vastataan, että repusta löytyy musakkisäätölaite, josta voi vaihtaa ambient musan (eli tuon mainitsemasi) normaaliksi playlistiksi.


Mitä nyt tulee tuohon pellen videoon ja siitä syntyneeseen keskusteluun, niin video oli melkoisen... Musiikki ei sopinut editointiin, haukkamaisuus, manuaalissa voi paikallaan olla vaikka loputtomasti jos haluaa, kuvakulmat olisivat voineet olla paremmat, mongotus on tod. hirveää siitä huolimatta että IRL pusken 95% mongona kun rullaan svitsinä. Tässä pelissä nimenomaan voi kyllä tehdä epärealistisuuksia ja pistepommituksia esimerkiksi own the spoteissa. Itsekin jameissa olen saanut esmes yli 60 000 pistettä, ja own the spotissakin irtoaa yleensä suuria summia. Mutta tässä pelissä realistisuus tai ainakin sen jäljittely on hienointa tekemistä. Itse saman tien opettelin aina vaihtamaan potkujalkaa stancen vaihtuessa - ja tyyliin flippi bs tail flippi pois on todellakin hieno temppu paikasta riippuen sekä vaatii tekniikan hallitsemista tässä pelissä.

Tässä on sen verran tahkottu, että käytännössä voi jo sanoa osaavansa kaikki flipit tehdä, grindeista ja slaideista vaikeimmat saada taitaakin olla feeblet ja smitit. Loistava peli kyllä kaikin puolin. Haastetta riittää, kun haluaa tehdä tietyn linen eli reitin tietyillä tempuilla ja ländätä kaikki temput puhtaasti, mm. nuo vinoon ländätyt temput eivät ole kovin hienoja. Saatoin tietysti olla liian kriittiinen, koska kyseessä on ns. "vasta-alkaja", mutta näin vain se on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Skate

werty sanoi:
Ensimmäiseen kysymykseen vastataan: ei voi (ainakaan tietääkseni, sillä itse tein kaikki sponssitehtävät ennen kuin valitsin mieluiseni sponsorin). Ja toiseen vastataan, että repusta löytyy musakkisäätölaite, josta voi vaihtaa ambient musan (eli tuon mainitsemasi) normaaliksi playlistiksi.

Kiitos. Perhana en huomannutkaan, että repussa voi myös liikkua sivulle eikä vain ylös ja alas :o
 
Vastaus: Skate

olge sanoi:
Voikos Pro Challengeihin palata enään sen jälkeen, kun on valinnut oman sponsorinsa? Niin ja onko jossain sellaista vaihtoehtoa, että musa soisi koko ajan, eikä vain hyvissä spoteissa.
Kaikkiin tehtäviin voi palata logbookin kautta.
 
Vastaus: Skate

pelle sanoi:
VIDEO on siinä.
mielestäni ihan ok kun ottaa huomioon että eka video ja pelitaidot aika perseestä.

Musta toi oli ihan hyvä eka video ja itekkin tykkäisin tollasia videoita väsätä, mutta en pysty kaappaa kuvaa. Luulin et sieltä tulee joku lyhyt video mis vedät vähän huonosti kun haukuit pelitaitojasi, mutta et kyl huonosti vetäny ees.:p Ite en skeittaa, niin en kattonut tota niin skeittaajan silmin jolloin en myöskään välitä kummalla jalalla otit vauhtia tai menikö ländäys täydellisesti tai oliko kuinka realistista ym.
 
Vastaus: Skate

tulipas tehtyä toinenkin PÄTKÄ
on se ainakin hiukan realistisempi:rolleyes:

tuli tänään myös x-gamesit voitettua joten peli on minulle läpi.
onahn siellä vaikka mitä video tehtäviä ja muita vielä mutta ne on minun taidoille mahdottomia joten mitä turhaa niissä hermoja menettää parin saavutuksen takia.
tuo rento vapaa skeittaaminen on kuitenkin paljon kivempaa sen uramoodin combotuksen jälkeen.
 
Vastaus: Skate

Miten sä sait X-gamesit avattua ilman videotehtäviä? Teitkö sitten niiku kaikki muut? Ite en oo tehny muutamaa videotehtävää enkä yhtä pro tehtävää, ja osa pro s.k.a.t.e tehtävistä tekemättä.

Miten te teette noita hienoja videoita joissa on monia klippejä?
 
Vastaus: Skate

Juustokahvi sanoi:
Miten sä sait X-gamesit avattua ilman videotehtäviä? Teitkö sitten niiku kaikki muut? Ite en oo tehny muutamaa videotehtävää enkä yhtä pro tehtävää, ja osa pro s.k.a.t.e tehtävistä tekemättä.

Miten te teette noita hienoja videoita joissa on monia klippejä?
Molempien lehtien kanteen päästäkseen ei tarvitse tehdä kaikkia videotehtäviä, vaan osa jää tehtäväksi vasta x-gamesien jälkeen.
 
Vastaus: Skate

Jes! Sain eilen tän pelin wuhuu! Mahtava fiilis. Jos nyt pientä arvostelua pistäisi niin: Liian niukka skeittarin luonti, musiikkivalikoima on jees, pelin vapaus on hmmm hämmentävä :D eli sama fiilis kun ekan kerran lähti san andreaksessa seikkailemaan ympäri maailmaan ja muutaman minuutin päästä tajusi että "missä helvetissä mä oon?!" :D. Kaunis kaupunki on kyllä, tehtävät on aika mukavia verrattuna hookkeihin. Huomasin myös että tässä full versiossa on helpompi tehdä temppuja esmers 360 flipit regular stancista menee helpommin (en tiedä kuvittelenko vaan).

Huh tulipa sekavaa tekstiä. Ei tässä voi muuta sanoa kun että olen koukussa ja pahasti. Tärisen tälläkin hetkellä töissä kun ei pääse pelaamaan. Täytyy kai loppuviikosta ottaa vähän vapaata hahaa!
 
Ylös Bottom