Itse oon tätä nyt jonkinverran testaillut ja ihan hyvältä vaikuttaa. Tuo kanpanjan puute ei mielestäni tämän tyyppisessä pelissä haittaa. Tätä vois mun mielestä verrata hieman ghost recon wildlandsiin, mut ollaan merirosvoja . Npc.t antaa uusia tehtäviä, joilla on kuiteski joku tarina. Tehtäviä kun saa tehtyä, saa tietty palkkioks rahaa ja matskuja, joilla sitten saa taas oman laivaan kamaa/ ostettua uuden laivan ja tietty kosmetiikkaa. Jos tulee hankalaa tehtävää vastaan niin helppo lennosta pyytää muita pelaajia auttamaan. Kaverin kanssa cooppina kivaa pelattavaa. 3 kaveria mahtuu samaan gruuppiin, jokanen ajelee sitte omaa laivaa. Merestä löytyy kans loottia aika paljon ku seilailee ympäri mappia. Omaan makuun tuntuu olevan kauheesti kaikkee ainakin vielä. Ja jos assasin greedin merirosvoseikkailu nappas ni kyllä tämäkin. Pvp.tä en ole vielä kohdannut, mutta pitäs mennä sillee et jotku tehtävät on niinku pvp tehtäviä ku teet contractin ni oot vapaata riistaa. Kyllä ite oon saanu vastusta vielä iha npc.ltä tarpeeks. Kun oma laiva uppoo, menettää cargossa olleet kamat, voi respaa takasin ja samasta paikasta saa omat kamat takasin. Tosin toisen kerran ku uppoo ni kamat menee. Ite aina satamassa laittanu kamat warehoussiin jot ei menetä. Taistelu on aika hankalaa välillä jos on kauhee myrsky ja aallokko ja paljo vihuja...mut siitä saa kyl jokakerta hymyn huulee ku saa laivan upotettuu tai saa noustua kannelle jollon saa paremman lootin....joo...sekalaista selostusta, mut aika jees peliltä vaikuttaa.
...