Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sly Cooper: Thieves In Time

Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Netanttila tarjoilee peliä hintaan 39.95e
NetAnttila - Playstation 3 Sly Cooper: Thieves in Time | Playstation 3

Jos ottaa toimitustavaksi noudon tavaratalosta niin ei tule postikuluja. Muuten ne on 2.5e.
Oli pakko tarkistaa onko tämä joku tavallista halvempi julkaisu, mutta ainakin vpd kiskoo yli 60e.

Tuskin on tarkoitettu halvemmaksi, eikös tässä tullut mukana latausoikeus siihen Vita-versioonkin? Kiitos, toivottavasti tilaus tuleekin vielä tuolla summalla!
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Yksi miinuspuoli tuossa pelissä minusta on Slyn käyttäytyminen Bentleyä ja Murraytä kohtaan. Älä huoli, mä keksin kyllä jotain-linja on vaihtunut Ihan kuin en olisi tiennyt tuota muutenkin-linjaan. Slystä on kyllä tehty liian ylpeä ja ylimielinen tuohon peliin, toivottavasti ei nyt koko pelin ajan käyttäydy, kuin idiootti.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Uusi gameplay traileri ulkona taas!

[video=youtube;9elWR4NmvCI]http://www.youtube.com/watch?v=9elWR4NmvCI[/video]
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Harmittaa se, että rapakon takana peli julkaistaan 5. helmikuuta ja täällä vasta maaliskuun lopussa, mutta onneksi peli on sentään halpa.
En tiedä pystynkö olemaan seuraamatta Sly 4:n tapahtumia ennen Suomen julkaisua.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Tuleeko demo ensi viikolla myös Suomen storeen, kun Jenkeissä ainakin tulee?
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Tuleeko demo ensi viikolla myös Suomen storeen, kun Jenkeissä ainakin tulee?
Varsin todennäköisesti ei, koska demolle ei ole annettu vahvistettua julkaisupäivää Euroopassa.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

[video=youtube;O6y1tCRuM_A]http://www.youtube.com/watch?v=O6y1tCRuM_A[/video]
Tässä ensimmäinen osa "Timing is Everything" sarjaa, jossa taitaa olla meidän vanha tuttu Muggshot ja videon suurimman huomion vie Carmelitan rinnat.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Näytä liitetiedosto 10534

Taitaa olla Gamestopin verkkosivuilla käynyt pikku kömmähdys :D
Kaikki jotka on entisiä osia pelannut pitäis kanssa huomata.

Mutta itse pelistä odotan innolla saavani molemmat kappaleet käsiini (vitan & ps3 kun omistan).
Ja kaikki 3 aikasempaa läpi useampaan kertaan pelanneena ei tätä voi kun uneksia.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Njahas eipäs ole tullut käytyä Konsolifinissä vuoteen. Aloitusta vähän päivitetty.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Olenko nyt ymmärtänyt oikein että ovat kokonaan unohtaneet tässä SLy4:ssä että Sly ja Carmelita ovat pari? Mitä nyt olen Youtubesta katsonut noita eka tehtävä videoita yms voisi tuollaisen kuvan saada. Ei hyvä!
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Olenko nyt ymmärtänyt oikein että ovat kokonaan unohtaneet tässä SLy4:ssä että Sly ja Carmelita ovat pari? Mitä nyt olen Youtubesta katsonut noita eka tehtävä videoita yms voisi tuollaisen kuvan saada. Ei hyvä!
Heti ekassa missionissa Museum Heist tapahtuu ero, Carmelitan päätöksestä.
Näytä liitetiedosto 10537

Kyllä ne saa sovun kuitenkin aikaan... Olen aika varma siitä...

Tossa muuten koko Timing is Everything -sarja:
[video=youtube;RI6vkyyK4Lc]http://www.youtube.com/watch?v=RI6vkyyK4Lc[/video]
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Suomenkieliset dubit eivät olleet koskaan omia suosikkejani Slyissä, ne ovat aina olleet aika monotonista puhetta, samoin näyttäisi olevan tuossa trailerissa. Kyllä alkuperäisillä puheilla luulisi kenen tahansa pärjäävän, varsinkin kun Slyt eivät ole kovinkaan monimutkaisia pelejä.
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

Kyllä alkuperäisillä puheilla luulisi kenen tahansa pärjäävän, varsinkin kun Slyt eivät ole kovinkaan monimutkaisia pelejä.

No lapsiahan varten nuo dubbaukset on tehty. Ja kyllä jotkut aikuisetkin kuuntelevat mielummin tuttua kieltä. Itse pelasin ekat kolme peliä kyllä enkuksi. Samoin kaikki muutkin pelit, jossa dubbaus on ollut. Mutta hienoa, että näitä tehdään.

Edit: hups, ajatusvirhe :)
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

No lapsiahan varten nuo dubbaukset on tehty. Ja kyllä jotkut aikuisetkin kuuntelevat mielummin tuttua kieltä. Itse pelasin ekat kolme peliä kyllä enkuksi. Samoin kaikki muutkin pelit, jossa dubbaus on ollut.

Tälläiset lapsukset kannattaisi jättää kirjoittamatta. Suomenkielinen ääninäyttely/-tekstit on monelle pelaajalle kynnyskysymys myös Slyn kohdalla, eikä se ikää katso. Tuolla on erikseen äänestys aiheesta ja prosentteja tarkastellessa voi miettiä, miten asia on markettiostajan kohdalla.

Linkki duppauskeskusteluun: http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...1510-lokalisaatio-peleissa-kaytatko-etko.html

Kaikki pelit suomeksi aina kun sellainen on tarjolla.

[video=youtube_share;m5GpnQ_aAVM]http://youtu.be/m5GpnQ_aAVM[/video]
 
Vastaus: Sly Cooper: Thieves In Time [PS3 Hype]

((Tuossa äänestyksessä on mainittuna myös tekstitys: sitä kyllä käytän, ääninäyttelyä en oikeastaan.))

Varmasti monille suomenkielinen ääninäyttely on tärkeää, itselleni se on Slyssa (ja Ratcheteissa) vaan kuulostanut monotonisilta, kun juttuun ei saada tarpeeksi tunnetta peliin.

Itse pelistä (spoilereissa aika mietoja asioita, mutta jotkut eivät halua tietää mitään):

Näillä näkymin tulossa vain viisi kunnollista jaksoa, + alun prologi ja lopussa jonkinlainen epilogi. Se tekisi tästä suunnilleen Sly3:n pituisen, kun maailmat ovat yleisesti suurempia, mutta lukumäärä pienempi.
 
Ylös Bottom