Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM League NHL 10 -liiga

Powerful

New Member
SM League NHL 10 - liiga

Perustin tälläisen liigan, tähän mahtuu 14 jäsentä, elikkäs SM-Liiga joukkueiden lukumäärän verran. Toivoisin, että kaikki pelaisi fair play - tavalla, peliä kunniottaen, eli ei glitchmaaleja yms. Itse valitsin joukkueeksi HPK:n joten nyt nopeat syö hitaat.

Liigan nimi: SM League
Salasana: Joukkue


E: 5-PELIN DEADLINE 3.4.2010 KLO 22.00
10-PELIN DEADLINE 10.4.2010 KLO 22.00

Siinä on deadlinet, koska pitää minkäkin verran pelejä olla pelattu. Äsken lensi jo yksi ulos, ei ollut hänellä yhtään peliä vielä pelattu. AKTIIVISUUTTA!!!



MIKÄLI DEADLINEEN MENNESSÄ EI OLE MÄÄRÄTTYÄ PELIMÄÄRÄÄ PELATTU, SE JOHTAA POTKUIHIN!


YKSI PAIKKA AVOINNA, JOUKKUE ON ILVES!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Murosuomi NHL 10- Liiga

Liityin tohon mukaan, jokereilla tietenkin :D Toivotaan että sais suoran playoff paikan...
 
Vastaus: SM League NHL 10 - liiga

Mä ottasin Pelicans joukkueen mutta huomenna vasta pääsen boksin ääreen...
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mukana olisin jos vain mahtuu, Kalpa:n voisin ottaa jos vielä vapaana... muuten käy mikä tahansa muu tiimi.

Edit: mukana ollaan ja Kärpät
/Mix
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Ihan hyvin on saatu liiga käyntiin, lisää aktiivisuutta toki toivoisin. Paikatkin ovat yhtä joukkuetta vaille täynnä ja tämän joukkueen nimi on SaiPa.


Muistakaa, että tässä ketjussa voi ehdotella vaihtoehdotuksia, sopia peliajoista ja kertoa miten on liiga mennyt.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Ollut kyllä oikein kovatasoinen liiga, tosi hyviä pelejä on ollut ja varmasti näitä tulee myöskin jatkossakin..

Kärpät ottanut kyllä pataan tasaiseen tahtiin mutta mukaan on onneksi mahtunut muutaman voittokin.. Kiitos tästä kuuluu vastustajille kovista peleistä.


/Mix
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Kiinnostaako ketään kokemus ja yli 80 overall??? Ojanen lähtis Tapparasta vaihdossa vaikkapa johonkin tasokkaampaan pakkiin.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

AKTIIVISUUTTA!

Joo, jokainen voisi lisätä aktiivisuutta, lukuunottamatta paria poikkeusta. KIITOS!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mezei olisi kaupan, 2 metrinen kovaa taklaava ja kovaa vetävä pakki. Overall 78. Vaihdossa overall 76-> hyökki , tai hyvä pakki.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

5-PELIN DEADLINE 3.4.2010 KLO 22.00
10-PELIN DEADLINE 10.4.2010 KLO 22.00

Siinä on deadlinet, koska pitää minkäkin verran pelejä olla pelattu. Äsken lensi jo yksi ulos, ei ollut hänellä yhtään peliä vielä pelattu. AKTIIVISUUTTA!!!



MIKÄLI DEADLINEEN MENNESSÄ EI OLE MÄÄRÄTTYÄ PELIMÄÄRÄÄ PELATTU, SE JOHTAA POTKUIHIN!


YKSI PAIKKA AVOINNA, JOUKKUE ON ILVES!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mä voin tulla liigaan mukaan tolla ilveksella, jos paikka on vain vielä avoinna? :)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jaha ja sitä on niinkuin meikäläinen potkittu pihalle. :mad: Ihmisillä on muitakin kiireitä, ja sitten kun oon menossa pelaamaan ekaa peliä niin tuleekin ilmoitus etten pelaa missään liigassa. AIKA LAPSELLISTA!!
Nyt kun nuo muut hommat sai hoidettua ja tätä liigaa piti alkaa vääntään niin ollaan potkittu pihalle. Eilen kävin katsomassa olisiko ketään muita pelaajia paikalla, ei KETÄÄN. Ja tänään sitten ollaan potkittu pihalle...
HUOH!!!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Joo mä en kanssa tajua että pitää olla näin hätästä porukkaa...kuten edellinenki sano niin on sitä muutakin tekemistä ku lätkän pelaamista. Rauhassa vaan niin hyvä tulee.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Joo mä en kanssa tajua että pitää olla näin hätästä porukkaa...kuten edellinenki sano niin on sitä muutakin tekemistä ku lätkän pelaamista. Rauhassa vaan niin hyvä tulee.

Nojoo, syy tuohon kiireyteen on yksikertaisesti se, että nämä pelit tulevat joskus pelattua, eikä kestä puolta vuotta. x Hammetille pahoittelut, mutta näin parhaimmaksi kun et ole vajaassa viikossa saanut yhtään peliä pelattua.
 
Ylös Bottom