Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM League NHL 10 -liiga

Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Ihan hyvä sarja näyttäisi olevan. Heti vaan huomasi että pakko keskittyä itse pelaamiseen, jos alkaa juttelemaan kesken pelin jonkun vieressä istuvan kanssa niin omissa soi. :D

Huomenna taas tavoitettavissa klo 21 eteenpäin!

Jostain syystä ei saatu pelattua TaoTao11 kanssa pelejä, yhteys kusi jollain tavalla.. :(
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Ja sen verran vielä tuosta aktiivisuudesta, että ihan kohteliasta ja hyvä varmaan kysyä ensin viestillä koska ehtisi pelaamaan ettei ihan suorilta potkita ketään pihalle...
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Täytyy nyt avautua tännekin. En vaan jumalauta ymmärrä miten joku nauttii tuosta pelaamisesta jos se on vaan pelkkää teknistä suorittamista = tekee kaikki maalit samalla tavalla, on se sitten glitchaamista, maalivahdin eteen poikittain tuleminen ja veivi päälle = varma maali jne jne. Varmasti jokainen hiukankin enemmän pelannut tietää mitä tarkoitan. Se on helppoa käyttää pelin teknisiä heikkouksia hyväkseen ja tehdä maalinsa tismalleen samalla kaavalla lähes joka kerta.

Menee oikeasti maku koko touhusta heti alkuun kun muutamat tuntuu tuota harrastavan, eivät todellakaan kaikki. Maaleja saa varmaan tehtyä muillakin tavoilla. Ei kyllä heru mitään arvostusta näitä "suorittajia" kohtaan.

Ja ei, en ole huono häviämään vaan kuten joku jo sanoikin niin ei edes harmita hävitä jos toinen on pelannut hyvin ja saanut maalit ansaitusti. Moni peli on ollut todella tiukka tähän asti.

Yksikin vastaava paska tulee vielä vastaan niin loppuu minun osalta tämä turnaus. :mad:
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jos tuo avautuminen tuli iltaisesta pelista minua vastaan niin kyllä tein lämärilläkin maaleja ja tottakai maalin eteen tulen jos sinne pääsee ja kyllä viivaltakin yritin laukoa, mutta mitä sitten sinun yrityksiin tulee (onneksi ei soinut mutta yritys kova) niin heittoja maalin eteen siniviivalta tai vaikka 2 vastaan yks tilanteissa ja sitten yritetään iskeä 100% ripari sisään ja tämä ei ollutkaan yhden parin juttu vaan koko ajan samaa.

Olen nyt pahoillani, että jouduin nimellisesti sanomaan, mutta mulla menee maku siihen että ei tulla osoittamaan sormella vaan yleisesti syytetään jengiä siitä mitä tekee vaikka itse tekee sitä myös. Omia virheitä on tietenkin vaikeampi havaita.

En väitä, ettenkö olisi tehnyt yhtään ns maalin edestä maalia nousemalla kulmasta maalin eteen ja heittämällä siitä takanurkkaan, mutta veiviksi ei voi kutsua mailalla kiekon liikuttamista rystylle sentään, mutta tein näitä pari kertaa ja pelasimme kuitenkin 2 peliä jossa tein 10 maalia viitaten sanomaasi missä sanot että "tekee kaikki maalit samalla tavalla".

Hyvät matsit muuten, mutta yritä vaikka lämätä välillä.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Edelliseen viitaten täytyy nyt itsekin sanoa, että itseäkin vastaan mikimi heitteli melkoisen paljon noita löysiä rannevetoja siniviivalta, joista satavarmasti saa reboundin. Ei niistä tosin kertaakaan omissa soinut, mutta kuitenkin.. Hyviä pelejä ollut liigassa suurin osa kuitenkin, iskee vaan tälle miun lukolle samanlainen romahdus kuin oikeassa liigassakin.. Ei vaan uppoa sitten mikään:/ Jospas sitä kohta taas hyökkäisi linjoille jatkamaan kadonneen maalijyvän metsästystä..
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Parempi kun en ala enempää tappelemaan, mutta tulipahan ainakin asia sanotuksi ja Hyrsi en nyt puhunut sinusta pelkästään. Ehkä turnauksen säännöt pitäis olla selvemmät niin ei tulisi näitä.
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jatkossa vaan nostetaan heti alkuun turnauksen deadlinet ja säännöt pöydälle (ja pöytä piiloon) niin hyvä siitä tulleep.

Ps. voittaskohan sitä vielä joskus hamassa tulevaisuudessa yhden ottelun :)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Saipa, Lukko & JYP. Milloin öpaut iltapäivästä/illasta olette linjoilla, niin saadaan puuttuvat matsin pelattua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mukava liiga on tähän mennessä ollut, tasasia pelejä kaikki ja ei oo bugimaali yrityksiä tullu vastaan.

Ilves olisi tänään 9.4 haastettavissa suunnilleen 18.00 eteenpäin. En oo koko aikaa välttämättä änärin parissa nii kattokaa mun gamercardii mitä puuhaan. Oon varmaa jossai vaihees offline mut varmaa suurimman osan ajasta tonne kymmenee asti linjoil. Jos ei tänää pelit onnistu nii oon joka päivä jossain vaihees pelaamas, laittakaa vaikka tänne/boksille viestii milloin voisitte pelata
 
Liiga viedään 12. joukkueella loppuun

Elikkäs olen nyt päättänyt, että liiga pelataan 12. joukkueella ja vihtori69 saikin äskön potkut. Toivon että kukaan ei enään tähän liigaan tule ellei ole sitten todella aktiivinen, meinaan muuten napahtaa kenkä perseelle. MUISTAKAA PELAILLA PELEJÄ!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Powerful: Liigan salasana vaan vaihtoon niin ei liitytä enään ;)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Mulla myös Saipa ja Jyp matsit pelaamatta, yrittäkää olla linjoilla iltaisin klo 20 jälkeen...
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Tps:ä ja Tapparaa vastaan viel pelit jäljellä ja sit on runkosarja paketissa. Tällä hetkellä Ilves on sijalla 4. joten ihan mukavasti on mennyt.
Tepsii vastaan on yhteys ongelmia ollut jostakin syystä, mutta koitetaan taas joskus uudestaan.Tapparaa vastaan vielä toinen peli pelaamatta.
Nää ois mukava saada alta pois eli olisko pelejä tänää 19-21?
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

HIENOA! Alkaa useimmilla olla enään pari peliä jäljellä! Kohta päästään siis aloittamaan playoffit!
Kohta esille tulevaan deadlineen mennessä pitää sitten olla kaikki pelit pelattu!

DEADLINE 18.4.2010




AKTIIVISUUTTA! :)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Jostain syystä yhteysongelmat jatkuu taotao11:n eli ilveksen kanssa, ilves pelien lisäksi tappara-matsit pelaamatta kun ei tunnu kaveri olevan linjoilla. plus yksi ässä-matsi. Onko muilla ollut yhteysongelmia? Jostain syystä katkeaa siinä vaiheessa kun kutsuu toisen peliin, ihan sama kumpi kutsuu ja kumpi liittyy... :mad:
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Niiin ja jos tämä turnaus saadaan joskus päätökseen, niin löytyykö kiinnostusta nhl-pleijareihin? Joukkueet pitää valita samoista, jotka oikeasti pääsivät pleijareihin änärissä. Jotenkin hemmetin tahmeaa pelaamista näillä sm-liiga ukoilla kun on pelannut 90% peleistä nhl-matseja. :D
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Iteltä ainakin noihin nhl-pleijareihin ois kiinnostusta. Nyt ois yks matsi Tapparaa vastaan pelailematta vielä. Kovan loppukirin ansiosta playoff-paikka alkaa oleen Lukolle hansikkaassa..
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

juu olid kiinnostusta vaikka uuteen liigaan ku meni ässiltä aivan reisille.NHL jengeillä vois vääntää jos joku vaan laittais skabat pystyyn!
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Oi kyllä! Kiinnostusta löytyy mihin vaan nhl 10:iä koskevaan asiaan! :)
 
Vastaus: SM League NHL 10 -liiga

Itse asiassa, voisin harkita tuommoisen liigan pystyyn laittamista heti tämän turnauksen pleijareiden jälkeen.
 
Ylös Bottom