Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sm-liiga alkuun enää kuukausi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zakk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zakk

New Member
Kohta alkaa taas lätkäkausi, joten perinteiset kyselyt? Suosikki jengi, ja seuraatteko edes? ;)

Mulla se on aina ollut HIFK, ja tarkotus olis yrittää ehtiä matsejakin käydä kattoo, viimen kaudella tuli vähän vähemmän käytyä matseissa, ku noi lippujen hinnat noussu niin hemmetin korkeelle ja kausikin oli vähän mitä oli..

Toki seuraan ja saman joukkuen joukkueen logo löytyy paidasta. Kausikortin hankintaa olen miettinyt, ainoa mikä estää vielä on se, että armeija alkaa tammikuussa, jolloin otteluissa käynti jää viikonloppuihin. Luultavasti kuitenkin hankin sen kausarin, ettei mene niin vaikeaksi otteluissa käyminen. :)

Opiskeluaikana tampereella tein muuten yhden keikan ilveksen maskottina ottelussa saipaa vastaan. Näen siitä vieläkin painajaisia...

Ah, vielä kuukauden saa nauttia ja sitten se taas alkaa. Onneksi en omista enää televisiota.

No Kärpäthän se tietysti on ykkönen ja pääasiassa tulee radiosta kuunneltua ottelut.

No kyllähän se on niin että TPS on aina ollut suosikkini. On kyllä niin legendaarinen joukkue, että Hjalliksen rahalla tekemä Jokerit jää loistokkuudessaan kauas perinteikkäästä TPS:stä. Tuleehan ainakin kotimatseissa käytyä aika usein, mutten kausikorttia ole silti hommaamassa.

BLUES!!!!

Espoon blues rulettaa! Sen matseja tulee katottua joka vuos .
Ostaisin varmaan kausarin jos ois enemmän aikaa käydä matseissa.

JYP voittaa mestaruuden tänä vuonna. :cool:

Minulla oli kausikortti joskus 80-luvun puolivälin jälkeen, ja kun voittivat eka kotipelin, ajattelin, että hyvinhän tämä lähti. Seuraava kotivoitto taisi tulla kevätkaudella :D Jäivät silloin muistaakseni toiseksi viimeiseksi. Hyvin sijoitettua rahaa.

No joo, olivathan joskus finaalissakin, mutta niin oli Kalpakin myöhemmin...

On jäänyt liigan seuraaminen vähemmälle viime vuosina. En edes muista, milloin olin viimeksi katsomassa matsia. Sääli sinänsä.

TPS:ssä kannatan, ja sitten Jyppiä ihan vaan sen takia kun jyväskylässä asustan. Seuraan sen verran minkä seuraan, yleensä sitten playoffeja enemmän. Jos sitä yhen kaks pelii kävis kahtoo hippoksella.

Jokerithan se on aina ollut, vaikka kaukana pääkaupunkiseudulta vielä toistaiseksi asunkin. ;)

Ja tuleehan sitä ko. joukkueen otteluissa pyörittyäkin, sekä koti- että vieraspeleissä -- seuraavaksi vain odotellaan, kuinka nimimerkki "THUG" tulee kehumaan Helsingin toista seuraa..

Sitä innolla odottaen,

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Jokerithan se on aina ollut, vaikka kaukana pääkaupunkiseudulta vielä toistaiseksi asunkin. ;)

Ja tuleehan sitä ko. joukkueen otteluissa pyörittyäkin, sekä koti- että vieraspeleissä -- seuraavaksi vain odotellaan, kuinka nimimerkki "THUG" tulee kehumaan Helsingin toista seuraa..

Sitä innolla odottaen,

- Esa

Kyllähän se HIFK on minun suosikki joukkue, kuten Esa toteaa. Ja jos mennään taas katsomaan paikallispelejä, niin jätä se mauton jokerilippu kotiin:D .

Joko se taas alkaa. Joka saamarin lävestä sm kiekkoa.
Nettifoorumeillakin joka toinen thread on kiekkoon liittyvä.

Ja vielä nämä tv chatit! Argh.

Sen verran jaksan kiekosta innostua, että ässien sijoituksen (jos satun uutisia seuraamaan) tulosruudusta katson.

Tuliskohan Kamalahti takasin IFKiin, ku joutu nyt sen dokaamisen takia 6kk pelikieltoon.. taitaa nhl:ura olla vähän loppupuolela ;)

Eipä ole koskaan SM-Liiga kummemmin kiihoittanut. Liian pienet rahat pyörii näissäkin piireissä :D

Ylös Bottom