Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

No hyvä juttu. ilmottaudun mukaan TPS/skog80
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Taitaa olla tämä sarja liian kovatasoinen mulle. Oiskohan jossain sarjaa täysin amatööreille? ;)

3 pelattua ottelua -> jokaisessa turpaan 5-0, syö vähän motivaatiota. En kyllä odottanutkaan pärjääväni, mutta ajattelin että voisin jopa tehdä maalinkin joskus. Tavoitteenani sarjassa on saada aikaiseksi edes yksi maali. No ei sentään, kyllä minä nyt yhden pisteen jostain repäisen. ;)
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Et ole viä pelannu mua vastaan, kyllä pisteitä vielä saat varmasti
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Damnit kun missasin tän. Noh kaipa näille nevareille tulee jatkossakin turneita.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Jaa alko jo? Hienoa, oon linjoilla about neljästä eteenpäin iltamyöhään asti. Kunhan töistä pääsee kotio - jotain säätöä voi tänäänkin olla, mutta kyllä mut pitäis onlinesta löytää useemman tunnin ajan tänään.

Pelataan tänään suurin osa matseista pois, niin ei jää roikkumaan....:cool:
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Jaa alko jo? Hienoa, oon linjoilla about neljästä eteenpäin iltamyöhään asti. Kunhan töistä pääsee kotio - jotain säätöä voi tänäänkin olla, mutta kyllä mut pitäis onlinesta löytää useemman tunnin ajan tänään.

Pelataan tänään suurin osa matseista pois, niin ei jää roikkumaan....:cool:

Joo alotettiin jo etuajassa kun porukka halus alottaa, turneeseen ny tullu 10 pelaajaa eli kaikki jotka ilm. ei vielä tullu.

Mä voin tänään ottaa sitten 16 jälkeen matsia.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

huomenna ehdin liittymään ja muutaman matsin ottamaan.

edit: liityinkin jo... Samitzulle ilmaset pointsit ku peli sekos....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

On muuten kivan aktiivista porukkaa pelaamassa tätä sarjaa. Kokoajan tulee haasteita, kun olen muuten vaan onlinessä ja pelaamassa nhl:ää. Kaikki on varmaan helppojen pisteiden perässä? ;)

Edistystä olen havainnut osaltani siinä, että sain eilen tehtyä jopa maalin (jahuu!), maalierokin on kaunistunut 6 ottelun jälkeen mainoihin 1-25 lukemiin. Vielä minä jostain repäisen sen pisteen, vaikka törkeällä kilpikonnapuolustuksella.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Tänään kerkeen vasta 23.30 jälkeen ottaan matsia jos joku vielä siihen aikaan pelailee.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Samitzulle ilmaset pointsit ku peli sekos....

Itelle on pari kertaa käyny, jotta on ottamassa aikalisää/mokkea vikalla minuutilla, niin siihe jämähtää. En nykyään kovin herkästi niin viitti ees tehä. Mutta jos peli sekoaa tyyliin kolmannen erän alussa, niin herrasmiessääntönä peli alusta (?) :)

Edistystä olen havainnut osaltani siinä, että sain eilen tehtyä jopa maalin (jahuu!), maalierokin on kaunistunut 6 ottelun jälkeen mainoihin 1-25 lukemiin. Vielä minä jostain repäisen sen pisteen, vaikka törkeällä kilpikonnapuolustuksella.

Tällästä asennetta kaipaisi enemmän näihin liigoihin. Jengi lopettaa ja kiukuttelee, niin pirun herkästi! Niin ja puolustus on kaiken ä ja öö :)
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Itelle on pari kertaa käyny, jotta on ottamassa aikalisää/mokkea vikalla minuutilla, niin siihe jämähtää. En nykyään kovin herkästi niin viitti ees tehä. Mutta jos peli sekoaa tyyliin kolmannen erän alussa, niin herrasmiessääntönä peli alusta (?) :)

Meillä sekosi ennen eka erän puolta väliä... Miten pelin uusiminen onnistuu käytännössä? Kun Samitzulle tuli 3-0 voitto kun miulla meni hermo 5min odottelun jälkeen (restart)... Ei taida pystyä liigassa matsia uusimaan?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Millä aikataululla tuo runkosarja oli aikomus vetää läpi?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Millä aikataululla tuo runkosarja oli aikomus vetää läpi?

Alunperin oli tarkotus aloittaa uudenvuoden jälkeen ja pelata viikossa runkosarja, mut nyt kun aloitettiin etuajassa niin ei mitään aikarajaa ole ollut.

Voi mennä uudenvuoden yli pelit katotaan miten porukka kerkee pelaan, itsellä on enää muutama peli vain pelaamatta!
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Alunperin oli tarkotus aloittaa uudenvuoden jälkeen ja pelata viikossa runkosarja, mut nyt kun aloitettiin etuajassa niin ei mitään aikarajaa ole ollut.

Voi mennä uudenvuoden yli pelit katotaan miten porukka kerkee pelaan, itsellä on enää muutama peli vain pelaamatta!

No jos vaikka ens viikon keskiviikkoon ois aikaa niin ehtisin varmasti pelaamaan omat matsini, nyt loppuviikosta tekee tiukkaa aikataulun suhteen.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

No jos vaikka ens viikon keskiviikkoon ois aikaa niin ehtisin varmasti pelaamaan omat matsini, nyt loppuviikosta tekee tiukkaa aikataulun suhteen.

Se vois olla hyvä aikataulu, siellä on aika monella viä alussa pelit ja yks ei ole viä ilmaantunut paikalle.

Mites jaksatko ottaa yhtä matsia tänään klo 23.40 jälkeen?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Pelattiin tossa Naur1ksen kanssa peliä ja kun peliä on jäljellä alle minuutti, niin Naur1s ottaa aikalisän. Peli jäätyi siihen kohtaan. Noh, Naur1s poistui siinä sitten koska olin 2-0 johdossa. Peli jäätyy LÄHES aina kun ottaa aikalisän, eli älkää ottako aikalisiä. Tuosta pelistä ei kyllä tullu tulosta ollenkaan.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Pelattiin tossa Naur1ksen kanssa peliä ja kun peliä on jäljellä alle minuutti, niin Naur1s ottaa aikalisän. Peli jäätyi siihen kohtaan. Noh, Naur1s poistui siinä sitten koska olin 2-0 johdossa. Peli jäätyy LÄHES aina kun ottaa aikalisän, eli älkää ottako aikalisiä. Tuosta pelistä ei kyllä tullu tulosta ollenkaan.

Joo näin pääsi käymään tän bugisen, mutta koukuttavan pelin kanssa. Odoteltiin aikamme, mutta peli jäätyi täysin. Mulle käy kyllä uusintaottelukin, jos tuosta ei kirjattu voittoa kummallekaan, mutta Zappara voi olla eri mieltä :D.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Joo näin pääsi käymään tän bugisen, mutta koukuttavan pelin kanssa. Odoteltiin aikamme, mutta peli jäätyi täysin. Mulle käy kyllä uusintaottelukin, jos tuosta ei kirjattu voittoa kummallekaan, mutta Zappara voi olla eri mieltä :D.

Joo, täytyyhän meidän pelata se uusintaottelu, koska jostain kumman syystä tulosta ei kirjattu ollenkaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom