Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RILE79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

mielestäni kyllä varasin ennemmin tuon pelicansin -.- jos en satu 2 tuntii tulee tänne ni ei tarvii heti antaa paikkaa pois :rolleyes:

Olihan minullakin valittelut siitä, että missasin tän jo paljon ennen sua edellisellä sivulla.
Kaikista mieluusti olisin juuri oman seuran joukkueella pelannut, mutta taas pikkasen myöhässä.
Noh kyllä näitä vielä lisää tulee.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Olihan minullakin valittelut siitä, että missasin tän jo paljon ennen sua edellisellä sivulla.
Kaikista mieluusti olisin juuri oman seuran joukkueella pelannut, mutta taas pikkasen myöhässä.
Noh kyllä näitä vielä lisää tulee.

Joo niin oli, pahoittelut nyt tästä vielä kerran!

Ensi kerralla voi tehdä varalle-listan vastaavaa tilannetta varten.

Ainahan täällä turneita on auki, että kyl mahdollisuuksia tulee ja tätäkin voidaan jatkaa ja kehittää jos kiinnostusta riittää
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

No alussa oli esittelyssä että viikossa pelataan runkosarja! tosin piti aloittaa vasta 3.pvä eli tällä viikolla no aloitettiin jo 27.pvä eli reilusti yli viikko on mennyt!

No jos ei kerkee tässä ajassa niin muutetaan niin että lauantaihin asti aikaa, onko se sopiva aika keretä pelaan pelit?

Anteeks jos tästä hämminkiä tarkotus vaan että sais nää runkosarja-pelit alta pois.

minussakin syytä on kyllä,muksu vienyt aika paljon aikaa nyt. luulisin et tuo lauantai riittää hyvin.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Huoh. Miten tässä pelissä tehdään maaleja? Tai edes estetään vastustajaa tekemästä niitä? Päästettyjen maalien keskiarvo on karvan verran päälle 5, 12 pelatun ottelun jälkeen, ei paha(?) :D Jospa seuraavassa ottelussa pelaan hyvin ja vastustaja saa aikaan vain 4 maalia, olen uudessa tavoitteessani.

Maalintekohan on tunnetusti hauskaa, harmi vaan että minä en siinä oikein onnistu. Noh, olenhan minä saanut aikaan peräti 8 maalia, joiden jokaisen jälkeen olen tuulettanut ja juhlinut mielettömästi. Eikö tän sarjan pitäny olla aloitelijoille? Vois melkein luulla, että aloittelijat ois samalla tasolla mun kanssa, mutta ei. :) Tästä on varaa parantaa joskus!

Ainoa asia mihin olen tyytyväinen on aloitukset, niissä en läheskään aina häviä! :cool:
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Voi voi kun taas kiertää nuo voitot kaukaa... :confused:
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Voi voi kun taas kiertää nuo voitot kaukaa... :confused:

Sulla kävi vaan huono tuuri kun sait vastaas Ässät joka otti just sua ennen rumasti turpaan Lukolta, siit ne porilaiset sisuuntuu..:cool:

Muuten tää patalauma onkin ollut viime kauden Ässät...tän kauden ilmeestä ei tietoakaa..;)
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Porssea vastaan peli jämähtää aina ennen alkua, ennen kuin päästään maamme-lauluun. Eli jonkinsortin yhteysongelma Porssella, ilmeisesti tavalliset online-ottelutkaan eivät toimi. Myös Zapparaa vastaan peli pelaamatta.
Mulla on ollut ihan sama ongelma ko. pelaajan kanssa. Kokeiltiin pari päivää sitten ehkä n. 5 kertaa - joka kerta jämähti ennen alkua...
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Yhdellä pelurilla ollut kauan sama ongelma, eikä ota loppuaan. Eli Porsse ulos liigasta.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Yhdellä pelurilla ollut kauan sama ongelma, eikä ota loppuaan. Eli Porsse ulos liigasta.

Vaikuttaa selvältä tapaukselta, annetaan Porsselle aikaa klo 24 asti selvittää asiaa jos ei mitään tuu niin potkitaan pois.

Mikäs on mielipide otetaanko uusi tilalle vai pelataanko tällä loppuun?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Vaikuttaa selvältä tapaukselta, annetaan Porsselle aikaa klo 24 asti selvittää asiaa jos ei mitään tuu niin potkitaan pois.

Mikäs on mielipide otetaanko uusi tilalle vai pelataanko tällä loppuun?

Ei enää uusia tilalle.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Nonii Porsse on potkittu pois ja tilalle ei oteta uutta vaan pelataan näillä loppuun asti eli kaikille tulee 12 ottelua runkosarjassa
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Uudet kokoonpanot taisi tulla, toimiiko tämä vielä?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Otettiin eilen tiukkaa vääntöä ProNo1:n Pelicansin kanssa. Lukemissa 3-3 mentiin jatkoajalle siten, että onnistuin vielä nappaamaan itselleni 5 minuutin jäähyn ajassa 60.00. Eli tiedossa oli koko jatkoajan kestävä av.

No otin sitten noin 4 minuutin tiukan taistelun jälkeen aikalisän, kun samat äijät olivat tovin hakanneet 3-4-av:ta ja peli jämähti siihen. Ottelusta kirjattiin ProNo1:lle voitto.

Vähän viesteillä koitettiin selvitellä hommaa pelin jälkeen, mutta kait meidän rivipelaajien mahdollisuudet tulokseen vaikuttaa on aika pienet, joten:

Kysymys: voiko ottelutuloksen mitätöidä ja ottaa pelin uusiksi - eli onko turnauksen järjestäjän kannalta mahdollista? Tää ei ole nyt mikään kuoleman kysymys, eli ei mitään ongelmaa ja no hard feelings, jos ei onnistu. Todettiin vaan molemmat, että oli pirun hyvä vääntö ja vähän sääli kun runkkarin viiminen peli noin kosahti - onpa vielä molemmille aika ratkaiseva pleijareihin pääsyn kannalta.

Eli luonaako uusinta vai annetaanko tuloksen olla sellaisenaan?

Ps. Joel Armia 3+0:p
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Otettiin eilen tiukkaa vääntöä ProNo1:n Pelicansin kanssa. Lukemissa 3-3 mentiin jatkoajalle siten, että onnistuin vielä nappaamaan itselleni 5 minuutin jäähyn ajassa 60.00. Eli tiedossa oli koko jatkoajan kestävä av.

No otin sitten noin 4 minuutin tiukan taistelun jälkeen aikalisän, kun samat äijät olivat tovin hakanneet 3-4-av:ta ja peli jämähti siihen. Ottelusta kirjattiin ProNo1:lle voitto.

Vähän viesteillä koitettiin selvitellä hommaa pelin jälkeen, mutta kait meidän rivipelaajien mahdollisuudet tulokseen vaikuttaa on aika pienet, joten:

Kysymys: voiko ottelutuloksen mitätöidä ja ottaa pelin uusiksi - eli onko turnauksen järjestäjän kannalta mahdollista? Tää ei ole nyt mikään kuoleman kysymys, eli ei mitään ongelmaa ja no hard feelings, jos ei onnistu. Todettiin vaan molemmat, että oli pirun hyvä vääntö ja vähän sääli kun runkkarin viiminen peli noin kosahti - onpa vielä molemmille aika ratkaiseva pleijareihin pääsyn kannalta.

Eli luonaako uusinta vai annetaanko tuloksen olla sellaisenaan?

Ps. Joel Armia 3+0:p

Ei taida pystyä peliä uusimaan... :(
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Juu tua on persiistä, meikällä myös yksi peli kosahtanu johdossa olleena, jotenki siinä pitäs olla joku millä vois alottaa alusta tai nollata tuloksen. Pylly. Varsinkin tollasessa tilanteessa mikä teillä oli.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Koskas päästään playoffeja pelaamaan? Onko porukalla paljon vielä pelejä pelaamatta?
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Olen kyllä tähän topicciin kirjoittanut, että peli jämähtää lähes ainakun ottaa aikalisän. Niin kävi siinä mun ja Naur1k:sen välisessä pelissä, mutta outoa oli, että tulosta ei kirjattu joten se jouduttiin pelaan uudelleen.
 
Vastaus: SM-LIIGA sarja aloitteleville verkkopelaajille

Koskas päästään playoffeja pelaamaan? Onko porukalla paljon vielä pelejä pelaamatta?

Mulla vielä 2 pelii pelaamatta toisen pelaan pian mut oottelen et skog tulee onlinee ni sit ois varmaa runkosarja pelattu:)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom