Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smackdown vs Raw 2008 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuomas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Smackdown vs Raw 2008 (PS3)

Tällä hetkellä metacriticin keskiarvo XO: 71 PS3: 81 eli PS3 versio vie 10 pisteen erolla:confused: itse en usko että noilla peleillä silti laitteiden välillä olisi noin paljon eroja.Vielä ei oikein ole arvostelua jossa vertailtaisiin alustojen eroja, IGN muistaakseni arvioi boxiversion paria pistettä korkeammaksi.Kuten totesin aiemmin boxilla saa omia biisejä painijoiden sisääntuloihin.Se ominaisuus saisi löytyä ensi vuoden PS3 versiostakin.Voisinpa melkein veikata että boxilla ei näy myöskään yhtälailla sahalaitoja. Onko kenelläkään pelin hankkineista laittaa plussia ja miinuksia pelistä?

En oo pelannu vielä, muuta kuin CAWilla. Onko peli todellakin näin helppo, vai eikö painijan overall vain vaikuta tippaakaan? Ei ole jotenkin aitoa, kun itse tehdyllä painijalla pyörittelee jo alussa jotain Jeff Hardya ja Randy Ortonia. Ei varsinkaan, kun sen itse tehdyn painijan overall on vain n.40...
Hardilla olen siis pelaillut ja legendille laittaessa pelistä katoaa into. Legendilla vastustaja counteeraa 75% liikkeistä. Miten muka pelaaja siihen voi vaikuttaa "taidoillaan"?

kannattaa siksi kokeilla sitä 24/7 juttua... siinä se on vaikeampi... tai sitten minä vain olen huonompi :D

Tanskanen sanoi:
En oo pelannu vielä, muuta kuin CAWilla. Onko peli todellakin näin helppo, vai eikö painijan overall vain vaikuta tippaakaan? Ei ole jotenkin aitoa, kun itse tehdyllä painijalla pyörittelee jo alussa jotain Jeff Hardya ja Randy Ortonia. Ei varsinkaan, kun sen itse tehdyn painijan overall on vain n.40...
Hardilla olen siis pelaillut ja legendille laittaessa pelistä katoaa into. Legendilla vastustaja counteeraa 75% liikkeistä. Miten muka pelaaja siihen voi vaikuttaa "taidoillaan"?
Tuo tekoälyn älyttömyyshän on ollut se ikuinen ongelma kyseisessä pelisarjassa.... Kun kovemmalla vaikeustasolla lähinnä vain counter prosentti kasvaa, mutta muuten tekoäly on yhtä aivokuollut kuin ennenkin.

Moninpelinähän tämä on todella hubaa eli jos samanhenkisiä kavereita löytyy niin ei muuta kuin Triple Threat yms. pelimuoto ja antaa palaa! Tulis vaan nyt itellekkin tämä peli. :p

onko kellään tätä peliä, kiinnostaisiko ottaa nyt illalla matsia?

Nyt on pari päivää tullu hakattua ja kyllä omasta mielestäni on hyvä peli. Ainoastaan nuo näppäimet tuottavat vielä ongelmia, meinaa mennä koko ajan sekasin. Online puolta en ole vielä ehtinyt koittaa, mutta eiköhän sinnekin pidä kohta mennä.

Tuntuu vain olevan aika vaikea päästä onlinepeleihin mukaan ku valittaa koko ajan etttei vastustajaa löydy

Viimeksi muokannut moderaattori:

BREAK THE WALLS!

Olenko oikein käsittänyt että tästä ei Chris Jerichoa löydy?

joksak sanoi:
BREAK THE WALLS!

Olenko oikein käsittänyt että tästä ei Chris Jerichoa löydy?
Olet käsittänyt ihan oikein. Monta muutakin painijaa puuttuu.

Onko kukaan löytäny kunnollista Y2J:n CAWia?
Paul Londonia ja Brian Kendrickiä kaipailisin myös.

6one9 sanoi:
Onko kukaan löytäny kunnollista Y2J:n CAWia?
Paul Londonia ja Brian Kendrickiä kaipailisin myös.
Y2J malli 1.
Y2J malli 2.
Y2J malli 3.

ei vielä kovin montaa vaihtoehtoa ole tarjolla, aiemminhan näitä oli aina 20/painija. :(
Paul Londonia tai Brian Kendrickiä ei ollut edes tarjolla.

koko PS3-puolen CAW-lista tässä.

Nyt löytyy kunnollinen RVD. Linkki videoon "kuina RVD tehdään" löytyy myös alla olevasta linkistä:

Hahmo:
Whole Damn Show

Moveset:
Van Dominator

Ring Entrance:

Rob Van Dam

Siinäpä nuo, liikkeet ja entrancen linkit ovat parhaimmat mitä löytyi arvioiden perusteilla.

Kukaan halukas tänään pelaamaan onlinessa klo 18 jälkeen? Alkaa tympiin siellä onlinessa "yhden liikkeen ihmeet" tyyppiset vastustajat. Entä haluaisiko kukaan osallistu johonkin turnaukseen tms? se olisi ns playoff-tree tyyppinen mutta lopussa voisi ollakkin niin että finaali olisi vaikka Triple Threat muodossa niin saataisi jännempi matsi sitten viimeisenä jossa kolme parasta sitten kohtaisivat. Tulokset tulisi aina tähän threadiin. Aluksi ainoastaan peleistä löytyvillä painijoilla. Jos ehdokkaita löytyy niin ilmoittautukaa tähän ketjuun. Ensiksi voisi ottaa vaikka 12 pelaajan turnauksen. Otteluparit arvottaisi (hoitaisin sen itse) ja ne olisivat aluksi 1v1 (sääntöinä normaalit säännöt mitä yleensä 1v1 matseissa) voittaja menisi jatkoon ja näistä matseista jäljellä jäävät 6 kohtaisivat myös 1v1 matseissa. Sitten kun kolme olisi jäljellä nämä ottelisivat triple threat matsissa.

Kuules Tuomas. Kävisikö sellainen juttu ,että otettaisiin turnaus kun saan joululahjaksi nettikaapelin. Ja sitten muutama asia itse pelistä. Pelihän on loistava, siitä ei pääse minnekkään. Mutta paloi päreet ,kun vaihdoin Legend tasolle.Vastustaja counteeraa melkein jokaisen iskun. Meinasin viedä pelin jo vaihtoon, Mutta en onneksi sillä vaihdoin hardille ja silloin paini on paljon realistisempaa ja paljon mukavampaa pelatakkin.

Miten pystyy hakemaan kehän alta esineitä esim. kitaroita, tikkaita ja roskakoreja?

opa95 sanoi:
Miten pystyy hakemaan kehän alta esineitä esim. kitaroita, tikkaita ja roskakoreja?
Muistaakseni vain ECW Extreme muodossa pystyy hakemaan noita roskiksia ja kitaroita ym. Muuten siellä ei taida olla kun ne tuolit ja piikkilankajutska

ramse sanoi:
Muistaakseni vain ECW Extreme muodossa pystyy hakemaan noita roskiksia ja kitaroita ym. Muuten siellä ei taida olla kun ne tuolit ja piikkilankajutska
Juu, mutta miten tuossa muodossa saa haettua noita kamoja tuolta kehän alta?

opa95 sanoi:
Juu, mutta miten tuossa muodossa saa haettua noita kamoja tuolta kehän alta?
Eikös se ota samalla lailla kun muutenki? X näppäinkö se oli. Sitten siinä pitää tatilla valita minkä aseen sieltä alta haluaa ja painaa x. Oliko se noin? Ei ole peliä enää niin en voi testata. Pitää kaivaa joku guide esille.

Ylös Bottom