Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Smash ball handicap?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JarZkii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JarZkii

New Member
Mikähän ihme toiminto pelissä on sellainen kun välillä joku respawnaa kuoleman jälkeen, niin sillä on valmiina smash ball rikottuna ja ultimate-iskut paukkuu niin että pää lahoaa!

Onko tää joku handicap-ominaisuus pelissä? Eli kun joku alkaa vetään FAIL-putkea niin saa tasoitusta tätä kautta?

Vai onko vaan puhdas BUGI.

Vastaus: Smash ball handicap?

Tätä olen itsekin ihmetellyt, varsinkin eilisessä matsissa, kun kaveri sai koko ajan kuoleman jälkeen smash -liikkeen itselleen. Kaveri oli kyl ehdottomasti pelin huonoin, että voi olla pientä tasotusta tätä kautta.

Tasoitustahan tuo on. Itse en ole nähnyt tuota tapahtuvan kuin pari kertaa random nettipeleissä. Toisaalta itse pelaan vain ja ainoastaan stock-matseja (time on perseestä ja kolikko nyt on... kolikko), joten noissa sitä eroa ei koskaan pääse niin paljoa syntymäänkään.

Tätä olen itsekin ihmetellyt, varsinkin eilisessä matsissa, kun kaveri sai koko ajan kuoleman jälkeen smash -liikkeen itselleen. Kaveri oli kyl ehdottomasti pelin huonoin, että voi olla pientä tasotusta tätä kautta.

Haha joo, kaveris sai kyl siinä Sonicilla noita jatkuvasti, oltiin täällä päässä aika WTF :)

Heheh...Heput ei oo tainut seurata yhtään Brawlin virallista nettisivua?
Siellä lukee näin tällaisesta:

"And then theres an element known as the Pity Final Smash. Once a significant point advantage is reached, the losing player is given a bonus chance. When you get this, you will reappear after a KO in Final Smash standby mode."

www.smashbros.com/en_uk
Kokeilkaas tuota sivua.Siellähän on kaikennäköistä.

Ylös Bottom