Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyykö co op ja Survialia pelaan random henkilön kanssa? Vai tarviiko noihin löytyä omalta kaverilistalta vain joku, eilen tein lobyn Survialiin mutta en ole varma lähteekö peli automaattisesti etsiin peliseuraa vai tekeekö tuota ollenkaan.
Ei voi tehdä matchmaking-hakua eli pitää olla tuttu kaveri co-oppiin
Viime viikolla vielä testailin ja kyllä seuraa löytyi ihan ok. Hakusysteemi sen sijaan tuntuisi olevan aika hidas ja heittää myös pois aulasta silloin tällöin.Löytääkö muut ollenkaan moninpeli servuja? Oon yrittäny päästä pelailee moninpeliä, mutta ei tunnu löytyvän pelejä :/
Itse tykkäsin tästä kovasti, aika ennätysvauhtia tuli mentyä läpi. Mitään vikoja en kyllä edes havainnut?
Kyllä peli tuon hinnan arvoinen on, mukavan erillainen ja viihdyttävä peli. Tekoälyä kun ei ota liian vakavasti niin ihan hauskakin peli, aika hyvin pituuttakin tarina pelillä itse pelannut jonkun 9h ja viellä kesken tarina.39 euroon sais nyt storesta. Ois jo ihan ok hinta varmaan, mutta ilmeisesti edelleen pelissä niin paljon pikkuvikaa, ettei itse raaski ostaa edelleenkään.
39 euroon sais nyt storesta. Ois jo ihan ok hinta varmaan, mutta ilmeisesti edelleen pelissä niin paljon pikkuvikaa, ettei itse raaski ostaa edelleenkään.
Ostin tän pelin storesta. Latas normaalisti pelin ja päivitystiedoston. Yksinpeliä pääsee pelaan normaalisti mutta Co-op, shooting range ja multiplayer ei toimi. Peli sanoo vaan että näitä osia ei ole vielä asennettu vaikka viimeisin päivitys on jo asennettu. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Painapas PS4:n päävalikossa pelin ikonin kohdalla Options-näppäintä ja valitse Information. Siellä varmaan näkyykin, että pelin lataus on edelleen menossa, ja sen takia kaikki toiminnot eivät ole vielä käytettävissä. Storesta tulee siis vain ns. PlayGo-asennuspaketti, jolla pääsee pelaamaan rajattua osaa pelistä. Loput ladataan pelin taustalla, ja sitä latausta EI näy tavallisella latauslistalla.Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Ei voi tehdä matchmaking-hakua eli pitää olla tuttu kaveri co-oppiin. Josta tulikin mieleen, että kaipailisin X360-versioon peliseuraa sekä kampanjaan että siihen Survivaliin ja Overwatchiin.
Laitelkaa privaa niin päästään pelailemaan.
pisteitä.