Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sniper Elite III

Vastaus: Sniper Elite III

Muistaako kukaan tällaista kohtausta.. 25% suoritettu ja kentän/episodin nimi "SIWA OASIS". Ite oon jollain telineillä vähän ylempänä kun kolme upseeria kävelee hitaasti kohti ja jää hetken päästä paikalleen juttelemaan. Ohje jonka peli antaa kuuluu "Observe the officers and tag the correct one".. Ymmärsin et pitää jotenkin "merkitä oikea" mut miten? Tekee mitä hyvänsä tai jättää tekemättä niin aina "Game over" tai "Mission failed". Löytyskö keltään apuja? EDITTII: Löytyhän tuolt juutuupista videoo tosta, ois pitäny kattoo heti sieltä, no jou, jatketaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sniper Elite III

Laitetaas pieni headuppi tästä...

Eli 16 € Xbox Live Storessa Gold jäsenille ja PSN Storessa Pleselle jokin vastaava pääsiäistarjous. Ei paha varsinkaan Ultimate versiosta joka siis julkaistiin noin vuosi sitten. Siinä on mukavasti lisää pelattavaa. Moninpelissäkin on edelleen hyvin pelaajia. Monari on vähän "hiomaton timantti" laadultaan ja siis lähinnä matchmaking siinä välillä riipii. Siitä huolimatta se maagisesti jaksaa vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen. Nelosta odotellessa oikein hyvä ostos jos tämä on vielä tsekkaamatta.

Jos jotakuta askarruttaa että minkälaista ihan käytännössä on moninpeli niin sitä voi tarkastella vaikka täältä testivideosta jonka otin tuossa yksi päivä talteen.

Ultimate Editionin traileri.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Meinasin eilen ostaa tän storesta,ennen ostoa luin tän ketjun ja youtubesta kyttäilin videoita. Kävin vpd:n sivuilta kahtomas,josko ois ollu hyvään hintaan,huomasin ett ens kuussa on tulossa sniper elite 4.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Meinasin eilen ostaa tän storesta,ennen ostoa luin tän ketjun ja youtubesta kyttäilin videoita. Kävin vpd:n sivuilta kahtomas,josko ois ollu hyvään hintaan,huomasin ett ens kuussa on tulossa sniper elite 4.

Tutka on viritetty erikoisherkkyydelle SE4 suhteen ja ei ole merkkiäkään missään että tulisi jo kesällä. Julkaisuajankohdaksi on ilmoitettu 2016 ja Rebellionin tapana ollut usein vähän lipsua aikataulusta, en olisi äimänä vaikka ensi vuodellekin menisi.

Ihan hyvin kerkeet vielä kolmosta pelaamaan eli kannattaa kotiuttaa jos kävelee halvalla vastaan. Moninpelissäkin on edelleen hyvin porukkaa, gameplay on ihan hauskaa viihdettä vaikka onkin teknisesti aika kömpelö, hieman buginen ja perustoiminnoissa olisi paljon toivomisen varaa.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Tutka on viritetty erikoisherkkyydelle SE4 suhteen ja ei ole merkkiäkään missään että tulisi jo kesällä. Julkaisuajankohdaksi on ilmoitettu 2016 ja Rebellionin tapana ollut usein vähän lipsua aikataulusta, en olisi äimänä vaikka ensi vuodellekin menisi.

Ihan hyvin kerkeet vielä kolmosta pelaamaan eli kannattaa kotiuttaa jos kävelee halvalla vastaan. Moninpelissäkin on edelleen hyvin porukkaa, gameplay on ihan hauskaa viihdettä vaikka onkin teknisesti aika kömpelö, hieman buginen ja perustoiminnoissa olisi paljon toivomisen varaa.
Vpd:n sivuilla oliki 22.7,ett ois julkkari,eikä ens kuussa kuten edellisessä viestissäni mainitsin.Tiä sit pitääkö toi vpd.n paikansa,ei ollu kuvaakaan.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Kyllä tämä 3 oli pettymys hyvän 2 osan jälkeen, 2 huomattavasti paremmat kentät.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Eilen ostin storesta tän ja on todella mieluinen peli. Lähitaisteluista en ni välitä,mut sniputtaminen on kivaa puuhaa. Varmasti hankin nelosen sit ku se tulee.
Helpoimmalla tasolla pelasin kamppanjan läpi.:eek:Mun on vaikea tottua yhen tatin tähtäykseen..joskus aikoinaan codissa tähtäsin molemmilla tateilla. Tais olla vasemmassa vaaka ja oikeassa pystyliike.
Paras vain totella yhteen tattiin ja kyl sekin alkaa pikkuhiljaa sujumaan.Nyt pitää nostaa vaikeustasoa ja reenata tähtäystä yms...eihän sitä opi kuin pelaamalla.:)
 
Vastaus: Sniper Elite III

Mun on vaikea tottua yhen tatin tähtäykseen..joskus aikoinaan codissa tähtäsin molemmilla tateilla. Tais olla vasemmassa vaaka ja oikeassa pystyliike.
Paras vain totella yhteen tattiin ja kyl sekin alkaa pikkuhiljaa sujumaan.Nyt pitää nostaa vaikeustasoa ja reenata tähtäystä yms...eihän sitä opi kuin pelaamalla.:)

Ihan vain näin mielenkiinnosta pakko kysyä, miksi ja miten ihmeessä sitten liikutat hahmoa tuollaisella ohjaus tavalla?
 
Vastaus: Sniper Elite III

Ihan vain näin mielenkiinnosta pakko kysyä, miksi ja miten ihmeessä sitten liikutat hahmoa tuollaisella ohjaus tavalla?

Hyvin se codeissa onnistu. Cod 4 oli mun eka räiskintäpeli,joten kaikki oli aivan uutta. Toi tapa oli sillä hetkellä soveltuvin mulle. Kaikissa peleissä ei oo ees mahdollista käyttää mun entistä tapaa,joten opettelen pelaamaan "normaalilla" tähtäyksellä.:)

Kaveri kyl varoitteli mua opettelemaan ton kahden tatin tähtäyksen,ku kaikki pelit ei tue sitä.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Mutta siis miten liikuit? Millä napeilla, jos molemmilla tähtäsit.

Tateilla. Eix tatissa oo neljä suuntaa...kahessa yhteensä kaheksan. Tähtäykseen 4 ja liikkumiseen 4. Codissa oli paljon eri kombo asetuksia tatteille,käytin sitä mikä mulle sopi parhaiten.
Mun vanhalla tyylillä ja normityylillä käytetään saman verran tatin suuntia.
Nyky peleissä mitä nyt oon pelannu(division,uncharted,madmax,sniper elite,homefront) ei oo samalaisia kombo mahollisuuksia mitä oli vanhoissa codeissa.


Nyt pelaan normitavalla..toisessa tatis liikkuminen ja toises tähtäys.

Jos ois aikoinaan opettelut vain ton "normitavan",ois nyt helpompi pelata toiminta pelejä. Aika hyvin normitapakin jo alkaa sujumaan.:)
 
Vastaus: Sniper Elite III

Peli vain paranee mitä enemmän pelaa. Tykkään laittaa niitä s-miinoja ja sit houkutella vihuja kiviä heittämällä astuakseen miinoihin. Ja dynamiittia heittää ja ampua sen,ku vihu on lähellä.Mut sniputtaminen on kaikista mielekkäintä.:)

Ja sit ot: varmistin ohjain asetukset codista. Eli vasenta tattia käytin liikkumiseen eteen/taakse ja tähtäykseen oikealle/vasemmalle.
Oikeaa tattia liikkumiseen oikealle/vasemmalle ja tähtäykseen ylös/alas.

Controls stick layout oli legacy tolla tavalla. Kolme muuta asetusta on default,southpaw ja legacy southpaw.
Koitin äsken pelata codia tolla legacylla,mut eipä se enää luonnistu,ku oon opetellu defaulteilla pelaamaan nykyisin.:)
 
Vastaus: Sniper Elite III

Näytöntallennusgalleriassa oli paljon videopätkiä,jotka on sinne menny itestään. Siel oli pätkiä kampanjasta ja nettisessioista.Muista peleistä ei oo menny itestään.

Jonkin verran tullu netissä pelailtua ja kivaa on ollut. Paljon tuntuu olevan netissä porukkaa.

Sniper elite 4 julkasu on 14.2 2017,joten aikaa on tätä viel tahkota.:)
 
Vastaus: Sniper Elite III

Itekin tuli tämä hommattua ja ihan hyvältä kyl vaikuttaa. Pelasin jo joskus aiemmin tätä hieman alusta mut nyt aloitin uudestaan. Paremmin tää meininki maistuu kun MGS 5. Kunpa sekin peli olis ollut tällainen et olis tällaiset laajat kentät ja sit tarinaa siihen väliin.

Ja tässä on mun mielestä järkevästi tehty tuo hälytys-systeemi että jos esim. yks vihu huomaa sut jossain missä ei oo muita vihuja lähellä niin jos tapat sen vaikka se on ehtinyt jo huomata niin homma jatkuu normaalisti. Kun yleensä hiippailupeleissä kuten oli myös uusimmassa MGS:ssä niin jotenkin koomista kun yks vihu huomaa jossain nurkan takana missä ei oo muita vihuja lähimaillakaan niin sekunnissa hälytyskellot huutaa ja kaikki on alert moodissa. Ihan naurettavaa.

Yks juttu tässä vähän kyl häiritsee. Kun on tuollainen ihan sniper ELITE jäbä niin luulis että olis varaa laittaa äänenvaimennin siihen sniperiin. Ei tarvis sit hajotella jotain generaattoreita. Vähän tyhmää että pistoolissa on äänenvaimennin mutta sniperissa ei oo. On vähän silleen tekemällä tehty tuollainen pelillinen ratkaisu tähän että muka kun on meteliä niin silloin voi snaipata rauhassa.
 
Vastaus: Sniper Elite III

Storessa on nyt normiversio ilman plusjäsenyyttä14.95€, plusjäsenille 11.95€.

Ultimate edition ilman plusjäsenyyttä 19.95€,plusjäsenille 15,95€.


Edit: Mul on nyt normiversio ja ajattelin ostaa ultimate edition. Säilyykö noi nykyiset levelit ym,jos en poista pelitallennuksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sniper Elite III

Storessa on nyt normiversio ilman plusjäsenyyttä14.95€, plusjäsenille 11.95€.

Ultimate edition ilman plusjäsenyyttä 19.95€,plusjäsenille 15,95€.
Kumpihan versio olisi yksipelaajalle hyvä? Sen verran edullinen että voisi ostaa pelattavaksi ennen syksyn julkaisuja.
 
Ylös Bottom