Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sniper Elite III

Vastaus: Sniper Elite III

Yks juttu tässä vähän kyl häiritsee. Kun on tuollainen ihan sniper ELITE jäbä niin luulis että olis varaa laittaa äänenvaimennin siihen sniperiin. Ei tarvis sit hajotella jotain generaattoreita. Vähän tyhmää että pistoolissa on äänenvaimennin mutta sniperissa ei oo. On vähän silleen tekemällä tehty tuollainen pelillinen ratkaisu tähän että muka kun on meteliä niin silloin voi snaipata rauhassa.
Elokuvissa ja peleissä liioitellaan äänenvaimentimen tehoa. Kivääristä lähtee kauas kuuluva pamaus äänenvaimentimellakin.
 
Olen pelannut PS4:llä nyt ensimmäiset kentät läpi ja olen Siwa Oasisissa tuhonnut kaikki ilmatorjuntatykit ja kiivennyt tasolle, minne pitikin kiivetä. Upseerit 3 kpl tulevat kokoontumaan ja keskustelevat alhaalla. Mikä vialla, kun keskustelun lopussa peli päättyy ja tulee teksti "Mission failed"?

Olen yrittänyt vaikka mitä tuossa kohtaa, mutta aina sama homma. Niin ja jos ammun tasolta upseerin, taas on tehtävä epäonnistunut, koska upseeri ei ole saanut "tietoa (intel)".

Mitä siis olen tehnyt tehtävässä sellaista, että se aina epäonnistuu? Miten päästä pelissä eteenpäin?
 


Tuossa olisi ohjetta videon muodossa.


Minulla ei ole käytössä kiikareita, mistähän syystä? Ja en pysty tägäämään upseeria. Onkohan tuota mahdollisuutta edes PS4 versiossa. Niin tai voihan se olla tietysti eri vaikeustasolla. Minulla oli Marksman-taso käytössä.
 
Olikohan vaikemmilla tasoilla tuo tägäys pois käytöstä ja muut avut? Muistaakseni oli silleen et jos halus mahd.realisistista menoa niin kun otti sen vaikemman niin kaikki avut oli poissa...
 
Ylös Bottom