Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sniper Elite V2 [Hype]

Cobretti

New Member
Peli: Sniper Elite V2
Kehittäjä: Rebellion (mm. Aliens vs Predator -pelit (1994, 1999, 2010) ja eka Sniper Elite)
Julkaisija: 505 Games
Alustat: PlayStation 3, Xbox 360, PC
Genre: WW2, 3rd person sniper-peli
Muuta: MP
Sarjan aiemmat pelit: Sniper Elite (2005 - PlayStation 2, PC, Xbox + 2010 Wii)

Ekat tiedot (ei vielä paljon):
"Guaranteed that the sequel will be the most authentic WWII sniping experience ever – not just in terms of weapon ballistics, but also in delivering the heart-pulsing tension of those do or die moments where one shot really does matter."
( Sniper Elite V2 announced for 2012 News - Page 1 | Eurogamer.net )

***

Pakko olla WW2-intoilijana innoissaan tästä, koska WW2-pelejä tulee nykyään harvemmin. Eka Sniper Elite jäi kyllä väliin, oliko se mistään kotoisin?

Alustat vielä nekin varmistamatta, mutta "the current generation of consoles" tarkoittaa varmasti ainakin PS3/360-osastoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

WW2 pelit kiinnostais kyl tän modern shaissen jälkeen helkutisti, mutta ensimmäinen osa ei ainakaan arvosteluiden perusteella ollut edes keskitasoa joten ainakaan vielä ei hype hyttynen pistäny. Toki ihmeitä voi aina tapahtua.

edit. Oho mä oon sekottanu tän siihen toiseen sniper peliin. Eka osa oli siis hemmetin hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Omg.. Alan alkaa taipumaan siihen suuntaan että suurempia voimia on sittenkin olemassa :eek: Oon ite oottanut ensimmäisestä osasta lähtien jatkoa pelille.. Ainakin omaan makuun ko. peli kolahti jo silloin kuin tonni rautaa.. En oo vieläkään missään pelaamassani pelissä kokenut niin aidon oloista sniputus järjestelmää (tuulen voimakkuus, etäisyys kohteeseen jne.) Pelissä oli myös samantapainen naamioitumis "mittari" kuin MGS3:ssa joka helpotti muuten vähän heikosti toteutettua stealth puolta.

Tästä kuulisi mielellään lisää ja nopeasti !
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

The developers at Rebellion give you a behind-the-scenes look at Sniper Elite V2, explaining the overall storyline and sniping gameplay.

[video=youtube;hGwy9IXHOFQ]http://www.youtube.com/watch?v=hGwy9IXHOFQ[/video]
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

:eek: Vaikuttaa mahtavuudelta. Henk. kohtasesti WWII pelit on aina ollu mielenkiintosempia & tunnelmaltaan mukaansatempaavampia, joten tätä kyllä jään ootteleen.
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Voi kun tämä peli tulisi jo :p Eka versio oli loistava niin yksin kuin moninpelinäkin. Ainoa miinus oli kenttien vähyys ja se että varsinkin iltaisin oli melkein mahdotonta päästä pelaamaan aulan pienuuden takia :(
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Sniper Elite V2 - Flak Tower Walkthrough Video[video=youtube;biy-aHZgsSc]http://www.youtube.com/watch?v=biy-aHZgsSc&feature=g-all-u&context=G2ba3a9aFAAAAAAAAAAA[/video]
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Peli olisi omalla kohdallani puolet kiinnostavampi jos kerrankin pääsisi pelaamaan saksalaisella.
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Elokuussa on julkaisu vaikka piti olla ens kuussa. Tuli erikoisversio varattua vaikka edellinen osa on vielä kesken.
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Gamestopin myyjä katsoi koneelta ja sanoi että julkaisu on siirtynyt elokuulle. Päivämäärä en muista, mutta taisi olla kuun lopulla.
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Gamestopin myyjä katsoi koneelta ja sanoi että julkaisu on siirtynyt elokuulle. Päivämäärä en muista, mutta taisi olla kuun lopulla.

Puhuitteko varmasti samasta pelistä?

Sniper: Ghost Warrior 2 on 31/08/12
Sniper Elite V2 on 04/05/12

?
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Oho katos perkule. Sieltä tulee kaksi sniper peliä. Joo mä luulin että Sniper Elite V2 on sama kuin Ghost warrior 2. Mun moka sori. Pitää sitten hommata myös V2 onko aikaisempaa osaa julkaistu Ps3:lle.
 
Vastaus: Sniper Elite V2 [PS3 Hype]

Oho katos perkule. Sieltä tulee kaksi sniper peliä. Joo mä luulin että Sniper Elite V2 on sama kuin Ghost warrior 2. Mun moka sori. Pitää sitten hommata myös V2 onko aikaisempaa osaa julkaistu Ps3:lle.

Aiempaa osaa ei ole julkaistu ps3 :selle.
 
Kylläpä kolahti demo ja todella kovaa. Omakin syke nousi jatkuvasti kun koitti hiiviskellä. Grafiikka suht karua, mut toisaalta osumat kuvattuhienosti luurankoineen jne.

Jos hiukankin huomattiin niin samantien restarttia checkpointilta :).

Miten tuossa tietää etäisyyden? Tuulen osaan arvioida mittarista, mut mistä tiedän miten paljon pitää ampua "yli" jotta osuu?
 
Ylös Bottom