Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Hummer ja muut scoutit on aika turhia, kun ovat helposti jumissa lumessa vaikka ketjut ja muut. Pelataanko me edes samaa peliä?
Mitä peliä olen pelannut jotain 20 tuntia, niin samoilla linjoilla olen, peliin loppui mielenkiinto tuon 20 tunnin jälkeen kun tehtävät pirun vaikeita. Kaikki ajoneuvot jää niin jumiiin etteivät lähde vinssillä tai edes toisella ajoneuvolla vetämällä irti. Tehtävä pitää aloittaa pirun kaukaa alusta niin siinä vaiheessa levy lähti konsolista.
 
Mulla pian yhtä paljon kellossa ja edelleen olen michiganissa möyrimässä ja sieltä on viimeinen alue vielä kokonaan tutkimatta.
Jokohan sieltä löytys parempi moottori fleetstarin 2070A:lle ja diff lock chevyn scouttiin. Autotallissa kun päivityksiä selasin niin noiden pitäs olla jossain päin michigania ja ilman niitä mä en suostu alaskaan lähtemään :D
Uus tallikin olis kiva löytää sillä lähin on nyt ihan edellisen alueen alussa ja mulla pitäs olla tohon chevyyn jo mutarenkaat auki, mutta en mä noin kauas lähde niitä vaihtamaan.
 
Ei siinä montaa tuntia kyllä tarvinnu pelata, kun sai Venäjältä haettua Azovin joka meni mistä vaan. Senkään jälkeen ei montaa tuntia menny ku joka autoon oli jo kunnon renkaat ja sit ei ole enää millään autolla jumissa juuri ollenkaan. Eli todella helpoksi todella nopeasti tuo menee. Modeilla helppoa heti.
 
Ite hommasin Venäjän vehkeitä vasta 50h jälkeen ja en sen jälkeenkään ole niitä kuin vähän testannut. Saa kyllä pelistä haastetta sopivalla kalustolla.
 
^ Mulla menee varmaan vieläkin pidempään tällä tahdilla.
Tubessa kyllä olisi aina suosituksissa video "get the best truck in game (azov) at level 2", mutta en ole katsonut tuotakaan.
Menee koko idea pelistä jos tuollaisen menee heti hakemaan. Nyt jo yli 20 tuntia pelattu ja vielä tarttis tehdä hommia sen verran, että tulee level 12 jotta saan fleetstariin lumiketjut ja sitten kohti alaskaa.

Sielläkin menee sitten varmaan taas ihan yhtä pitkään kun taas koluaa kaikki paikat läpi ja tekee hommia niin paljon kun mieluisalta tuntuu ja sitten jos/kun sattuu löytymään auto joka on vakaampi mitä nykyinen niin sen ottaa ilomielin vastaan.
Tänään sai jo pari kertaa vetää 10 minuutin ajomatkan uusiksi vaikka koitin todella varovasti ajaa kaaltevissa kohdissa.
Viimeisellä yrityksellä meinasi taas kaatua kahdesti, mutta onnistuin pelastamaan "ninja vinssillä" eli heittämällä sen helvetin nopeasti kiinni viereiseen puuhun.
Pari kertaa saanut myös pelastettua kaatumiselta työntämällä auton nosturilla takaisin suoraan ja ajoin eteenpäin käyttäen sitä tukena.
Kyllä tuollaisen säätämisen jälkeen arvostaa jotain azovia ihan eri tavalla verrattuna siihen, että katsoo netistä missä se on ja hakee heti kun mahdollista.
 
^ Mulla menee varmaan vieläkin pidempään tällä tahdilla.
Tubessa kyllä olisi aina suosituksissa video "get the best truck in game (azov) at level 2", mutta en ole katsonut tuotakaan.
Menee koko idea pelistä jos tuollaisen menee heti hakemaan. Nyt jo yli 20 tuntia pelattu ja vielä tarttis tehdä hommia sen verran, että tulee level 12 jotta saan fleetstariin lumiketjut ja sitten kohti alaskaa.

Sielläkin menee sitten varmaan taas ihan yhtä pitkään kun taas koluaa kaikki paikat läpi ja tekee hommia niin paljon kun mieluisalta tuntuu ja sitten jos/kun sattuu löytymään auto joka on vakaampi mitä nykyinen niin sen ottaa ilomielin vastaan.
Tänään sai jo pari kertaa vetää 10 minuutin ajomatkan uusiksi vaikka koitin todella varovasti ajaa kaaltevissa kohdissa.
Viimeisellä yrityksellä meinasi taas kaatua kahdesti, mutta onnistuin pelastamaan "ninja vinssillä" eli heittämällä sen helvetin nopeasti kiinni viereiseen puuhun.
Pari kertaa saanut myös pelastettua kaatumiselta työntämällä auton nosturilla takaisin suoraan ja ajoin eteenpäin käyttäen sitä tukena.
Kyllä tuollaisen säätämisen jälkeen arvostaa jotain azovia ihan eri tavalla verrattuna siihen, että katsoo netistä missä se on ja hakee heti kun mahdollista.
Fleetstar on kyllä ihan ässä vehje, joka tekee kaiken tarvittavan kunhan saa mutarenkaat ja lisätehoa moottoriin. Semmoinen vinkki ettei aina kannata laittaa korkeampaa jousitusta, sillä se tekee monista vehkeistä sangen kiikkeriä. Samoin kannattaa välttää kuormia kuljettaessa kaikkia "oikoteitä". Se "Jos mä vähän oikasen tosta" on aina ollut huono idea. Aikasäästöä näissä ei oikeasti tule ja todennäköisesti jäät johonkin puun ja vetoaisan väliin jumiin minuuteiksi tai parhaimmassa tapauksessa kaadat koko yhdistelmän. Mitä haaleammalla tie on piirretty karttaan, sen paskempi se on ja jonne vain scoutilla on asiaa. Ahneella on aina pask... mutainen loppu tässä pelissä :D.

Suosittelen hankkimaan Pacific P12 heti kun varat riittää. Siinä on jyhkeä ja vakaa peli. Ainoana miinuksena vähän kokoon nähden heikohko moottori ja addoneita saa vähemmän. Kyseiseen ajoneuvoon oli sidottu yksi trophykin. Tässä pelissä ei muuten menetä rahaa, vaan saat kaiken aina myytyä samalla hinnalla kuin olet ostanutkin. Eli ei kannata ujostella rahan käytössä. Lisäksi voit myydä kaikki maastosta löytämäsi kärryt, joilla tienaat lisäfyffee.
 
Fleetstar on kyllä ihan ässä vehje, joka tekee kaiken tarvittavan kunhan saa mutarenkaat ja lisätehoa moottoriin. Semmoinen vinkki ettei aina kannata laittaa korkeampaa jousitusta, sillä se tekee monista vehkeistä sangen kiikkeriä. Samoin kannattaa välttää kuormia kuljettaessa kaikkia "oikoteitä". Se "Jos mä vähän oikasen tosta" on aina ollut huono idea. Aikasäästöä näissä ei oikeasti tule ja todennäköisesti jäät johonkin puun ja vetoaisan väliin jumiin minuuteiksi tai parhaimmassa tapauksessa kaadat koko yhdistelmän. Mitä haaleammalla tie on piirretty karttaan, sen paskempi se on ja jonne vain scoutilla on asiaa. Ahneella on aina pask... mutainen loppu tässä pelissä :D.

Suosittelen hankkimaan Pacific P12 heti kun varat riittää. Siinä on jyhkeä ja vakaa peli. Ainoana miinuksena vähän kokoon nähden heikohko moottori ja addoneita saa vähemmän. Kyseiseen ajoneuvoon oli sidottu yksi trophykin. Tässä pelissä ei muuten menetä rahaa, vaan saat kaiken aina myytyä samalla hinnalla kuin olet ostanutkin. Eli ei kannata ujostella rahan käytössä. Lisäksi voit myydä kaikki maastosta löytämäsi kärryt, joilla tienaat lisäfyffee.
Hard modessa saa vain puolet rahoista, kun myy autoja. Eikä siinä voi myydä trailereita. Muutenkin tuo mukavasti haastetta, sitä kaipaaville, ellei halua modeilla yms kilkailulla helpottaa.
 
Mitä peliä olen pelannut jotain 20 tuntia, niin samoilla linjoilla olen, peliin loppui mielenkiinto tuon 20 tunnin jälkeen kun tehtävät pirun vaikeita. Kaikki ajoneuvot jää niin jumiiin etteivät lähde vinssillä tai edes toisella ajoneuvolla vetämällä irti. Tehtävä pitää aloittaa pirun kaukaa alusta niin siinä vaiheessa levy lähti konsolista.

Tässähän pystyy ainakin pleikkarilla kätevästi hieman huijaamaan ottamalla välillä varmuuskopion talteen.
Mä olen nyt yli tunnin raahannut sitä michiganin oletettavasti isointa kuormaa alueelta toiselle ja kahdesti ottanut saven talteen.
Boxilla tuo sitten onkin vaikeampaa ellei jopa mahdotonta kun se lataa savet automaattisesti pilveen eikä niitä saa edes ladattua sieltä takaisin koneelle muuten kuin poistamalla saven konsolilta ja jos siinä vaiheessa siellä pilvessä ei olekaan se viimeisin save niin saattaa hieman vituttaa.
 
Nyt on enää venäjällä rift kartta käymättä läpi ja tänään löytyi myös tuz 420 tatarin joka on just niin hyvä mitä videoissa (no duh) ja vetää ihan perus mudassakin automaatin nelos vaihteella ilman hidastumista.
Nyt tuo jopa tuntuu ihan ansaitulta kun varmaan 70 tuntia pelannut ja tänään alkoi mudan kiertely jo hieman tympimään vaikka yar 87 pystyy menemään myös mudassa ihan siedettävästi.
Azov ja tayga on vielä löytymättä ja tuskin ne molemmat riftissä on joten täytyy sitten luntata ellei ihan normaalisti pelatessa satu löytymään.
Nyt mun paras kuormuri onkin ollut alaskasta löytynyt ank mk38 joka veti hymyn korviin sen jälkeen kun siellä lumisessa mudassa rämpi fleetstarilla ja pacific p16:sta.

Olen keskittynyt lähinnä suorittamaan ne öljynporaukseen liittyvät päätehtävät ja joitakin sivutehtäviä mitä on vastaan tullut.
Kunhan venäjällä saa vielä hommat tehtyä niin sitten (toivottavasti) parin viikon paussi ja uudella innolla lisäreiden kimppuun kun tuli myös se year one season pass ostettua tarjouksesta.
Taukoa ennen täytyy kyllä tsekata jos pleikkarillekin olisi tarjolla highway hauling modi kenttä jossa nimensä mukaisesti on vaan asfalttia ja joitakin normaaleja sorateitä. Tuo olisi ihan hemmetin kivaa vaihtelua kaiken mudassa ja metsässä rämpimisen jälkeen ja voisi jopa käyttää niitä perus highway rekkoja.
Sitä en tiedä onko tuo sen kartan oikea nimi sillä tuo luki vaan tube videon otsikossa.
 
Eilen tuli pelattua tätä ekaa kertaa cooppina kaverin kanssa, enkä tiedä johtuiko ongelmat jostain nettiin liittyvistä jutuista vai uudesta päivityksestä, mutta esim vinssi irtosi varmaan minuutin välein ihan itsestään kun hinasin kaverin autoa ja välillä mun auto ihan kunnolla töksähti kuin olisi osunut näkymättömään seinään.
Se ei siis ollut mitään perus lagista johtuvaa warppailua vaan ihan kunnon osuma.

Muutenkin uusin päivitys on kyllä jotain muuttanut sillä kun nyt kytkee vinssin johonkin niin ennen kolmion kohdalla oli suoraan se vinssin aktivointi, mutta nyt siinä on show damage joten sun täytyy ensin kytkeä vinssi vaikka puuhun, sitten painaa ympyrää jotta tuo lähtee pois ja vasta sitten voi vinssata.
Aluksi ihmettelin kun kaveri valitti, että vinssi on paljon paskempi mitä mudrunnerissa, mutta tuo selitti kyllä kaiken.
 
Nyt tuli mukavan pitkän paussin jälkeen jatkettua dlc:n parissa ja nekin tulee pelattua ihan julkaisu järjestyksessä eli viimiset kaks päivää olen viettänyt lake kovd ja imandra kentissä.
Voin kyllä heti suoraan sanoa, että jos tuntee edes pientä väsymystä pelin suhteen niin kannattaa pitää taukoa ennen tuonne menemistä.
Kummassakin on vain kolme tornia jotka paljastaa lake kovd mapista ehkä neljänneksen jos sitäkään ja imatralla ( :D ) ne paljastaa ehkä kolmanneksen.

Varmaan 80% kummankin kartan teistä on lähinnä lumihankia joten kartan tutkiminen ei ole mitään nopeaa puuhaa ja jopa silloin kun kartta on jo näkyvissä niin joku ihan selkeä tie onkin todellisuudessa pelkkää lunta ja puita.
Siis ihan sellaista maastoa, että jos et kartalla laita niitä merkkejä niin et voi mitenkään erottaa missä se "tie" kulkee ja usein noissa on puitakin niin paljon, että lähinnä joku moottorikelkka olisi paras ajoneuvo.

Jos tatarin, azovit ja muut oli peruspelin kentissä ylivoimaisia niin tuolla ne on jo pakollisia ellei ole masokisti.
Oikeasti joku alaska sillä ekalla fleetstarilla oli reippaasti helpompi mitä nämä kentät pelin parhailla autoilla.
Ihan kohtalainen pomppu haasteessa siis.
Kaiken kruunaa star in the sky tehtävä joka on viimeinen iso keikka ja sun pitää raahata kolme lentokoneen osaa lentokentälle.
Siipi on helppo tuoda sillä mikään osa siitä ei tule lavan yli, mutta se runko sitten onkin vittumaisin kuljetettava tähän mennessä.
Kuten sanottu niin tiet on kapeita, mutkaisia ja reunat on täynnä puita joten tuon kanssa tuntui olevan aivan sama minkä reitin valitset niin joku sen siivistä ottaa aivan varmasti johonkin puuhun kiinni ja siinäpähän sitten peruuttelet ja kääntelet kun koitat saada sen irti.
Nyt ruokatauko ja sitten viimeinen osa joka on toinen siipi jossa on vielä moottori kiinni. Kai peli sen lavalle pakkaa poikittain niin on haastetta lisää :D

Kyllä se siitä mahtuu...ja lopulta mahtuikin.

mahtuumahtuu.jpg
 
Voi kyllä suoraan sanoa, että ainakin tämä eka dlc kausi tarjoaa vastinetta rahalle aivan helvetisti vaikka sen ostaisi ihan täyteen 25e hintaan.
Ainakin jos miettii pelattua aikaa verrattuna hintaan sillä mä olen nyt kolmatta päivää yukonissa palauttamassa kultakaivosta toimintaan.
Kyse ei myöskään ole mistään tunnin tai kahden sessioista vaan 7-8 tuntia joka päivä.
Syitä tuohon on kaksi. Toinen on alueiden gimmick eli varastoista saa vain tietyn määrän kamaa ja esim metallirullia taisi saada ehkä neljä ja sitten kun niitä tarvitaan lisää niin sun täytyy ensin hakea metallipalkkeja ja viedä ne tehtaalle joka muuttaa ne rulliksi.
Sama homma kaiken muunkin kanssa ja esim lankkuja sekä tiiliä saadaan purkamalla rakennuksia joten ajettua tulee todella paljon ja vielä tuon lisäksi se kultakaivos vaatii kamaa pienen rautakaupan inventaarion verran ja sama pätee myös liukuhihnaan joka korjataan kolmesta kohdasta.

Sitten on se alueen pahin vihollinen eli muta.
Aluksi syvästä mudasta pääsi ihan kohtalaisesti, mutta mitä useammin siitä ajaa niin sitä vaikeammaksi se muuttuu ja muutaman kerran kun ajaa samaa reittiä niin oli ihan sama mikä auto oli alla ja silti sitä sai repiä vinssin avulla eteenpäin.
Eilen oli jo pakko googlettaa onko kyseessä bugi vai onko tuolla vaan oikeasti noin paljon pahempaa mutaa peruspeliin verrattuna ja onhan siellä.
Tämä on siis vielä vaikeampi ajettava mitä se edellinen kola peninsula vaikka se oli melkein pelkkää lumihankea.

Mulla on vielä yksi kohta liukuhihnasta korjaamatta ja ehkä sen jälkeen tuo kaivos jo käynnistyy ja sen jälkeen pitää vielä käynnistää prosessointi laitos joka ei varmaan yhtään sen simppelimpi operaatio ole ja tietenkin se toinen kartta pitää vielä scoutata sillä mä en ole vielä käynyt siellä kertaakaan.
Mä olen myös koittanut optimoida reittini ja mennyt aina kahdella autolla kerralla jos samaan suuntaan on viety enemmän kamaa.
Tällä tahdilla tää pelkkä kanada kestää jo 30 tuntia.
 
onko muilla ollut sellaista ongelmaa tässä pc versiolla pelatessa että näppäimet "pätkii" ? esim kun ajat kaasu pohjassa niin noin 5 sekunnin päästä se kaasu nousee pois vaikka näppäin on pohjassa. sama homma ohjauksessa. kesken mutkan yhtäkki oikiaa ja mennään mehtään. Aluksi toimi peli normaalisti mutta tämä bugi tuli yhen äkin ja on kyllä todella raivostuttava.
 
Ostin year 1 passin mutta en saa ladattua sitä mistään... PS4 siis kyseessä ja ostin puhelimen sovelluksella siis tuon year 1 passin mutta missään ei ole lataa konsoliin kohtaa kun siihen year 1 passin kohdalle menee... On vain teksti että omistat tämän. Menikö nyt rahat hukkaan kun en mistään pysty tuota lataamaan? Ongelma itsessään ei tietysti ole pelin mutta liittyy peliin niin päätin laittaa tänne. Ja ei tuota sisältöä mitä year 1 pass sisältää niin pelistäkään löydy. Auttakaa avutonta ja kiitokset vastauksista jo etukäteen! :)
 
Menikö nyt rahat hukkaan kun en mistään pysty tuota lataamaan?
Joskus nuo "kausipassit" ovat vain pelkkiä lisenssejä, joita ei erikseen tarvitse (tai siis edes voi) konsolille ladata. Tieto omistajuudesta kulkee ihan sen PSN-tunnuksen mukana.

Käy siis katsomassa Storesta, ovatko seuraavat DLC-paketit muuttuneet maksuttomiksi ja lataa ne:

• Season 1: Search & Recover
• Season 2: Explore & Expand
• Season 3: Locate & Deliver
• Season 4: New Frontiers
• High Roller Pack
• Loaded Dice Vinyl Wrap
• Scorched Vinyl Wrap
• True Colors Vinyl Wrap
 
Year one dlc ikuisuus projekti jatkunut taas muutaman päivän ja wisconsin oli vaihteeksi aika positiivinen kokemus sillä sitä yukonin supermutaa ei ollut ja jatkuvan eri paikkojen välillä ravaamisen sijaan on käytössä craftauspaikkoja joihin pitää vain viedä generaattori jotta ne alkaa toimimaan.
Toki jokainen tehty tavara kuluttaa aina tietyn määrän polttoainetta, mutta silti tuo tekee prosessista suoraviivaisemman kun ensin ei tartte hajottaa rakennuksia, viedä niitä materiaaleja tehtaalle joka on yleensä toisella puolella karttaa, toistaa prosessi pari kertaa ja vasta sitten saat sen mitä tarvitsit.

Muutenkin wisconsin koostuu vain kahdesta alueesta ja se jälkimmäinen vasta olikin raikas tuulahdus sillä tiet on enimmäkseen suorastaan loistavassa kunnossa eikä edes peruspelin puolella tainnut olla noin hyviä teitä.
Generaattorit unohdetaan kokonaan joten taas haetaan oikeat materiaalit varastosta ja viedään tehtaalle josta sitten saadaan oikeasti se mitä tarvitaan.
Tuokaan ei heitannut kun pari sivutehtävää tekemällä varastoja aukeaa useampi ja koska tiet on kunnossa niin niistä sai haettua kamaa helposti jopa sillä isolla 8 paikkasella trailerilla.

Myös pakollinen tukkien roudaaminen oli sujuvaa sillä ilmeisesti uusimman päivityksen myötä medium tukkeja voi kuskata jo 18:sta eri autolla kun ennen sitä pystyi tekemään vain sillä äärimmäisen hitaalla catilla ja vissiin yhdellä toisella ja kaikki muut vaati peräkärryn.
Mä en voi käsittää miten tuossa kesti noin pitkään sillä tukkien roudaus tuli juurikin wisconsin paketin myötä joka oli kolmas dlc ja tuo päivitys vissiin tuli vasta toisen year 2 lisärin mukana.
Mulla oli modi ladattuna tuota varten, mutta virallinen päivitys ehti ensin.
Myös photomode on nykyään tarjolla ja se tarjoaakin säätöjä vähintäänkin tarpeeksi.

snow4.jpg

Siinä ne hyvät asiat olikin sillä seuraavaksi oli vuorossa amur joka tuntuu isolta keskisormelta pelaajille.
Jos inhosit kola peninsulaa niin tulet vihaamaan tätä sillä kaikki samat ärsyttävyydet on tallella, mutta entistä pahempana tai sitten mä olen jo onnistunut unohtamaan ne pahimmat asiat kola peninsulasta.
Jopa kartta on silkkaa vittuilua sillä sä voit katsoa kuinka jostain pääsee kivasti oikaisemaan kun on tyhjää tilaa ja luonnollisesti odotat, että on siinä varmaan hieman syvempää lunta kuitenkin.
Ehei. Siinä on ohut lumi ja jää jonka alla on koko matkalta upottavaa mutaa.
Miten ois metsäinen "tie" terästehtaalle joka tietenkin sisältää myös mutaa lumen alla sillä ilmeisesti lumisissa maisemissa saa olla lunta vain koristeena.
Extra typerää tuosta tekee se kuinka meri on jäässä ja kestää monen tonnin rekat, mutta maa on maagisesti täysin sula.

Näkymä kartalla sekä todellisuus:
snow1.jpg

snow2.jpg

Mä olen vasta ekalla alueella enkä ole vielä edes aloittanut varsinaisia päätehtäviä ja jo nyt mä vihaann vihaan vihaan koko paikkaa ja noita alueita on neljä.
Saas nähdä joko tämä saa mut lataamaan jonkun ylivoimaisen mod auton.
No menempä tästä taas kiduttamaan itseäni.
 
Noniin. Vuosi sitten ostin pelin ja pari päivää sitten tuli platina trophy. Muutamassa isommassa erässä tuli pelattua peliä ja pari kertaa se oli kuukausien tauolla. Olen kyllä nauttinut pelistä ja mitään todella turhauttavaa ei ole ollut tukkitehtäviä lukuunottamatta. Onneksi siihenkin tuli pellen mainitsema päivitys. Ihan en kerinnyt peruspelin mapeissa sitä hyödyntämään mutta lisäosissa sitten. Year one passin lisäosat ovat vielä korkkaamatta, mitä nyt vähän olen käynyt Kolassa ihailemassa revontulia. Amurista ei ole vissiin tykännyt oikein kukaan, niin taidan mennä seuraavaksi Wisconsisiin tai Yukoniin. PS5/nextgenxbox -versio on kuulemma devaajilla työn alla, mutta mitään aikatauluvihjauksia ei ole tullut, joten tuskin jaksan pantata lisäosien peluuta sen takia. Ei ole edes tarkennusta onko kyseessä aivan puhtaat nextgen-versiot vai pelkät 4k/framerate päivitykset.

Siinä ne hyvät asiat olikin sillä seuraavaksi oli vuorossa amur joka tuntuu isolta keskisormelta pelaajille.
Jos inhosit kola peninsulaa niin tulet vihaamaan tätä sillä kaikki samat ärsyttävyydet on tallella, mutta entistä pahempana tai sitten mä olen jo onnistunut unohtamaan ne pahimmat asiat kola peninsulasta.
Jopa kartta on silkkaa vittuilua sillä sä voit katsoa kuinka jostain pääsee kivasti oikaisemaan kun on tyhjää tilaa ja luonnollisesti odotat, että on siinä varmaan hieman syvempää lunta kuitenkin.
Ehei. Siinä on ohut lumi ja jää jonka alla on koko matkalta upottavaa mutaa.
Miten ois metsäinen "tie" terästehtaalle joka tietenkin sisältää myös mutaa lumen alla sillä ilmeisesti lumisissa maisemissa saa olla lunta vain koristeena.
Extra typerää tuosta tekee se kuinka meri on jäässä ja kestää monen tonnin rekat, mutta maa on maagisesti täysin sula.

Näkymä kartalla sekä todellisuus:
Mä olen vasta ekalla alueella enkä ole vielä edes aloittanut varsinaisia päätehtäviä ja jo nyt mä vihaann vihaan vihaan koko paikkaa ja noita alueita on neljä.
Saas nähdä joko tämä saa mut lataamaan jonkun ylivoimaisen mod auton.
No menempä tästä taas kiduttamaan itseäni.
Joku redditissä oli selvittänyt että offroad-renkaat toimivat itseasiassa huomattavasti paremmmin kuin mutarenkaat. Ne ikään kuin leikkaavat mudan läpi ja ottavat pitoa kovasta pohjasta mutakerroksen alla. Leveät ja pehmeät pallomaiset mutarenkaat taas jäävät pyörimään mudan päälle.

Lisää voit lukea tästä:


ja havainnollistan videon voit katsoa tästä:



Toivottavasti tästä on edes hieman apua Amurin turhautumiseen.
 
Toivottavasti tästä on edes hieman apua Amurin turhautumiseen.

Cosmodrome alueelta löytyvä zikz 605r auttoi jo paljon. Ihan heittämällä paras auto jos alusta on jotain muuta kuin jäistä asfalttia sillä siihen ei saa ketjuja (ja muutenkin siinä on vain yhdet renkaat) joten ei sillä ylämäkiä pääse.
Muualla kyllä menee paremmin kuin mikään muu ja kuluttaa polttoainettakin ihan olemattoman vähän. Oisko se imaissut joku 17litraa/min enimmillään ja siinä on yli 300 litran tankki ja katolle saa vielä 200 litraa mukaan.

Mä olen pari kertaa noita renkaiden statsi keskusteluja lueskellut ja aina ihmetyttää, että miks helvetissä peli ei voi suoraan näyttää niitä numero arvoja kun erot on välillä todella suuret ja välillä myös epäloogiset. Esim hummerin vakio renkaat on paremmat kuin mikään muu mitä siihen voi pultata vaikka pelin mukaan ne ei kovin kummoiset olekaan.
 
Ylös Bottom