Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Tallennus ja siirto toimi hyvin itsellä. Mitä lueskelin on ollut paljon kaikennäkösiä ongelmia monilla. Itsellä vain coopin kanssa ongelmia, kaatoi kaverin kanssa pelatessa servun joka kerta 5-10 min pelaamisen jälkeen.
 
Tallennus siirtyi hienosti ja muutenkin mahtava meininki, maistuu kurassa mönkiminen 4K-resolla! Ainoa toistaiseksi vastaan tullut kauneusvirhe oli se, että tallennuskuvake näkyi koko ajan ruudun oikeassa alakulmassa ja alkoi hirvittää, että tallentuukohan progressio lainkaan. Näytti kuitenkin tallentuvan, joten kosmeettista oli sekin.
 
Mites Dualsense tärinät ? Lukenut että ovat aika heppoiset. Mietin että alkaako pelaamaan Gamepassista vai tuoko tärinät ja liipaisimet mitään lisää peliin.
 
Onko muilla mitään noiden liipasimien ja tärinän kanssa. Itsellä ei ainakaan mitään liipasimissa ja värinä aivan olematon. Ainut mitä nyt huomnnut niin tuo 4k on ihan näppärä ja sulava
 
Mites Dualsense tärinät ? Lukenut että ovat aika heppoiset. Mietin että alkaako pelaamaan Gamepassista vai tuoko tärinät ja liipaisimet mitään lisää peliin.
Olin jostain lukevinaan että tulisi myöhemmin päivitystä. Tämä ei kyllä mikää varma tieto ole. Tosiaan aika heppoiset on nuo tärinät.
Trophyt ei varmaan siirry PS4-versiosta, jos jatkaa PS5-versiolla pelaamista?
Itsellä tuli yksi trophy kun alotin pelin, kaverilla ei yhtään. Varmaan bugaa mutta en ole löytänyt vahvistustakaan että siirtyykö ne
 
Eihän tässä ole hyödynnetty ollenkaan Dualsensea, vaikka trailerissa niin hehkuttavatkin, samat tärinät mitä PS4 versiossa. Tässä voisi mallintaa vaikka jokaisen kiven osuman ohjaimeen ja niin pois päin, nyt ei ole tehty mitään.
 
Eihän tässä ole hyödynnetty ollenkaan Dualsensea, vaikka trailerissa niin hehkuttavatkin, samat tärinät mitä PS4 versiossa. Tässä voisi mallintaa vaikka jokaisen kiven osuman ohjaimeen ja niin pois päin, nyt ei ole tehty mitään.

Ilmeisesti tulossa myöhemmin, näin ainakin itse ymmärsin. Tämän studion tuovauhdilla ennakoin että 2023 alussa.
 
Tänään tuli Scandinavia DLC Snowrunneriin (6,95€). Piti heti ostaa, kun ei mulla ollut kuin ne vakiokartat PS5-versiossa. Saa vähän vaihtelua ja ihan hyvältä on vaikuttanut pikaisella testauksella.

PC:llä mulla löytyy Season Pass 1, mutta mieluummin pelaan nykyään peliä konsolilla.

Kesällä tuli veljen kanssa pelattua crossplay co-oppia, oli kyllä hauskaa ja tehokasta puuhaa yksinpeliin verrattuna. Michigan meni vauhdilla läpi.
18b47f0208611-screenshotUrl.jpg
Season 11 (Scandinavia DLC) video:
 
Nostellaampas tätä ketjua nyt, kun Expeditions: A Mudrunner Game on ulkona. Löytyykö pelaajia allekirjoittaneen lisäksi? Minun mielestäni voisi ansaita jopa oman threadin!
 
Ensinnäkin tuo kaveri on aivan pihalla mikä tämän pelin idea on ja ei hänellä tunnu olevan pienintäkään käsitystä siitä. Toisekseen hänellä on aivan väärä lääkitys käytössä.
Kattelin viitisen minuuttia tota Ompun linkkaamaa videota ja ei saatana, toi heppuhan on aivan uuvatti. :D Noo jos jotain hyvää pitää keksiä, niin tiiän että kenen videoita ei tarttee kattoa koskaan enää. :D

Edit: Epäilen että siel ei ole lääkeitä ollenkaan.. xD
 
Ylös Bottom