Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Tulipa siiryttyä Venäjän mappiin välillä ja taitaa olla upein mappi. Azov myös hankittu ja aika järee peli, vaikka kyllä tuollakin saan itseni jumiin. Tuolla on niitä paikkoja missä tien korkeus vaihtuu pienellä pudotuksella niin aika pahoja.
 
Tulipa siiryttyä Venäjän mappiin välillä ja taitaa olla upein mappi. Azov myös hankittu ja aika järee peli, vaikka kyllä tuollakin saan itseni jumiin. Tuolla on niitä paikkoja missä tien korkeus vaihtuu pienellä pudotuksella niin aika pahoja.
Samaa mieltä. Alaskaa yritän vähän väkisin välillä pelailla, mutta mieli vetää Venäjälle kuuntelemaan kun käki kukkuu metsissä.

Azoviin isoimmat renkaat ja mutarenkaat nimenomaan, niin en ole itse onnistunut jumiin jäämään. Toki välillä meno tökkäsee esim joen ylityksessä jos on jyrkkä mäki sinne ajaessa, mutta niihinkin kun ajaa viistosti, niin en ole vinssiä niissäkään käyttänyt.
 
Tuolla Michiganin kahdessa jälkimmäisessä kartassa ei vissiin ole garagea ollenkaan? :)
 
Juu ei. Joka alueella taitaa kahdessa olla vain talli, josta tulikin mieleen et koskas ne lupaili sen venäjän neljännen mapin julkaista?

Taisi jossain lukia että parin viikon sisällä. Tai "next couple weeks".

Pitää kyllä yhtyä tuohon aiempaan Venäjän kentän hehkutukssen. On selvästi myös oma suosikkini näistä. Hyvin kotoisa olo tulee ja maasto on kivaa. Alaska on vähän jättänyt kylmäksi (höhö) ja eka kenttä on jo melkeen puhki vedetty. Vielä ois pari autoa lockattavana kunhan saa rankin sinne +20 niin ne kiinnostelee.
 
Ostin nyt tuon halvimman Azovin, kun myin noita heikompia rekkoja alta pois niin onhan tuo kyllä melko peli! Eipä jää kyllä jumiin oikeastaan mihinkään ja nätisti lähtee kampe suosta, kun vähän käy nykimässä. :) Meneekö tuo jo kohta liian helpoksi tuon kanssa niin saa nähdä. Armottoman hidas tuo ainakin on vähä paremmilla teillä. :)
 
Ostin nyt tuon halvimman Azovin, kun myin noita heikompia rekkoja alta pois niin onhan tuo kyllä melko peli! Eipä jää kyllä jumiin oikeastaan mihinkään ja nätisti lähtee kampe suosta, kun vähän käy nykimässä. :) Meneekö tuo jo kohta liian helpoksi tuon kanssa niin saa nähdä. Armottoman hidas tuo ainakin on vähä paremmilla teillä. :)
Siinähän on oletuksena vain all-terrainit, joten mutarenkailla, tehokkaalla vinssillä jne se on melkein lyömätön. Mutta ehkäpä juuri siksi se on tehty niin hitaaksi.

Itse haluisin kuskailla sitä highway auton kyydissä, mutta kun jokainen auto tippuu trailerin läpi, niin ei onnistu.

Edit: ja noissahan on vielä se, että esim Azovissa on kiinteät lukot/AWD, niin voi kaikkialla vetää automaatilla, tai H vaihteella. Eli mudassa se menee vähintään kaksinkertaista vauhtia muihin nähden, vaikka onkin hidas asfaltilla.
 
Edit: ja noissahan on vielä se, että esim Azovissa on kiinteät lukot/AWD, niin voi kaikkialla vetää automaatilla, tai H vaihteella. Eli mudassa se menee vähintään kaksinkertaista vauhtia muihin nähden, vaikka onkin hidas asfaltilla.

Jep, tämä on ihan totta. Mutta ehkä pitää parempia teitä varten vielä hommata jokin toinen rekka niin pääsee vähä hätäsemmin.

Lueskelin tuosta trailerien läpi menemisestä juuri viikonloppuna. Ilmeisesti on jossain välissä onnistunut laittaa noita kyytiin mutta on päivityksellä poistettu. Vähän kummallinen ratkaisu, vai voisiko olla bugi? :)
 
Jep, tämä on ihan totta. Mutta ehkä pitää parempia teitä varten vielä hommata jokin toinen rekka niin pääsee vähä hätäsemmin.

Lueskelin tuosta trailerien läpi menemisestä juuri viikonloppuna. Ilmeisesti on jossain välissä onnistunut laittaa noita kyytiin mutta on päivityksellä poistettu. Vähän kummallinen ratkaisu, vai voisiko olla bugi? :)
Kyllä se on bugi, konsoleilla kuulema toimii paremmin, osalla pc:lläkin.
Mä saan kyytiin vain niin, että vinssasin toisen kyytiin.

Edit: en voi näköjään edes lastata autoa toisen auton nosturilla.. tippuu läpi kun vaihdan lastattavaan autoon...
 
Tuohon esillä olleeseen Azoviin vielä sellainen nosto, että vaikka on verkkainen kulkemaan ja matkassa kestää, niin polttoaineen kulutus on erittäin maltillista. Siihen vielä reiluhko tankki niin onhan tuo ihan huippu vehje kokonaisuudessaan.
 
Michiganin ja Alaskan tornit koluttu läpi. Scouttailusta lähti melkein maku tuon Hummerin saatuani. Tuohan kiipeää vaikka puuhun ja vakiona ihan hullut kumit alla.
 
Itse en vielä niin pitkällä. Alun autoilla vieläkin Michiganin karttoissa mutta harmi jos pelistä löytyy autoja jotka menee mistä vaan (Azov, Hummer). Tää peli vaatis sen että juuttuis mkä auto vaan ainakin vaikeaimmissa paikkoissa. Mudrunnerin heikkous oli juuri se että missään ei juuttunut melkein millään autolla(muuten hyvä peli sekin)
 
Miten se menee kun mulla iso traileri jumissa mutta olen tehnyt muut kuljetukset kyseiseen tehtävään niin jos otan restartin niin joudunko tekemään kaikki sen tehtävän kuljetukset uudestaan vai siirtyykö se jumissa oleva traileri vaan takaisin sinne missä se on lähtötilanteessa?
 
Miten se menee kun mulla iso traileri jumissa mutta olen tehnyt muut kuljetukset kyseiseen tehtävään niin jos otan restartin niin joudunko tekemään kaikki sen tehtävän kuljetukset uudestaan vai siirtyykö se jumissa oleva traileri vaan takaisin sinne missä se on lähtötilanteessa?
Silloin saat tehdä kaikki kohdat uusiksi. Ei vain sitä mikä nyt on menossa.
 
Itse en vielä niin pitkällä. Alun autoilla vieläkin Michiganin karttoissa mutta harmi jos pelistä löytyy autoja jotka menee mistä vaan (Azov, Hummer). Tää peli vaatis sen että juuttuis mkä auto vaan ainakin vaikeaimmissa paikkoissa. Mudrunnerin heikkous oli juuri se että missään ei juuttunut melkein millään autolla(muuten hyvä peli sekin)

Kyllä kun oikein paljon kuormaa laitetaan niin haastetta toki mukaan tulee. Ei ehkä niinkään kiinnijäämisen suhteen kuitenkaan. Jotkut reitti valinnat on itsessään haastavia ja se rajoittaa. Kuorman tai auton voi saada helposti epätasaisessa tai viettävässä maastossa nurin. Azovin heikkouksena on se, että se on varsin kankea laitos. Kapeammilla kinttupoluilla kärryn kanssa saa olla aika seppä että homma etenee. Siihen vielä kaltevaa, kivistä ja mäkistä maastoa niin parempi olla lähtemättä ollenkaan. Azovia tai sen kärryä en ole saanut vielä nurin, mutta Paystarin monestikin. Azovin kanssa sitten taas pelastustehtävissä tuskaillut perässä hinattavan kanssa pikkuteillä ajaessa. Toki pääteitäkin pitkin pääsee kiertämään suurimmat osat ajoista.

Mutta joo. Eiköhän se jossain kohtaa liian helpoksi mene tämäkin parhailla autoilla ja parannuksilla. Vähän herkemmin saisi suohon tai mutaan auto kyllä jämähtää.
 
Onko kukaan muuten hankkinut tuota season passiä tähän? Tuo Khan on aika hyvä Scoutti ja vie noita kahta ekaa kyllä maastossa 100-0. Hummeria en ole vielä löytänyt itse.
 
Onko kukaan muuten hankkinut tuota season passiä tähän? Tuo Khan on aika hyvä Scoutti ja vie noita kahta ekaa kyllä maastossa 100-0. Hummeria en ole vielä löytänyt itse.
Juu ultimate editionin ostin suoraan jossa season passi on. Niin paljon sisältöä lupailtu.

tuosta Azovista vielä sanottava, että paremmalla moottorilla ja toisella vaihdelaatikolla se alkaa kyllä kulkemaan ihan riittävästi.

Ja voi pojat ku konsoli saa modit. Ladatkaa sit tämä. Tällä autolla en keksinyt mitään käyttöä, mutta modattuna ihan paras. Neljä tavaraa kyytiin, saa kaikki frame addonit, eli myös nosturin, 67” renkaat, 8 pyöräohjaus joten menee melkein paikallaan ympäri. Ihan huikea.
B7850FC6-52FC-4759-9EA3-F83FBACC91D5.jpeg
 
Ylös Bottom