Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SnowRunner

Nyt sain nämä Snowrunner kisan palkinnot kun yhteystiedot saatiin oikeiksi. :D
Digiversio ps4 pelistä ja nämä.
Onneksi oli diginä, niin voin pelata pojan kanssa kahdestaan onlinessa yhdellä pelillä. Pc:llä sit modien kanssa omaa tallennusta. 972D9D3D-A3FA-4A13-87F9-A7BDABC5FE1A.jpeg
 
Mielestäni tein hyvän päätöksen kun en hommannut heti season passia, enkä heti hakenut venäjältä parempia autoja. Nyt kun Michigan ja Alaska on melkein koluttu Amerikan perusvehkeillä, tuntuu että oon pelannut peliä niin kuin on tarkoitettu. Toki alku oli hankalaa, eikä mikään pakko ole käyttää season passin autoja.
 
Jep, tuo korjaa vihdoin sen ettei autot enää tipu kuljetuskärryjen läpi. Venäjän mappi on tosi pieni eikä kovin ihmeellinen, joten sikäli todella sääli että tämä päivitys tulee vasta nyt.
Isoimmat innostuksen ja tehtävät jo tahkottu, joten auttamatta myöhässä esim tuo bugikorjaus. :(
 
Pelattiin pojan kanssa kumpikin peli alusta garagelle asti tutoriaali skippaamalla. Ja sen jälkeen noin tunti coopissa.

Onko pleikalla maaston simulointi eri tasolla kuin PC:llä? Nimittäin PC:llä olin alusta asti ongelmissa ja jumissa joka paikassa. Kaikkein pahin oli se farmi, siellä ei päässyt oikeasti minnekään ilman vinssiä, eikä oikeastaan edes sen kanssa. Parhaimmillaan viisi autoa kerrallaan siellä jumissa. Mutta muuallakin ihan siinä garagelle johtavalla tiellä kokoajan junissa.

Nyt sillä takavetoautollakin kuorma päällä, että tyhjänä. Ei tarvi edes L vaihteelle mennä. Automaatilla painelee ilman hidastumista. En ole vielä kertaakaan vinssiä käyttänyt pleikalla. Ihan ku eri peliä pelaisi.

Toisekseen tuo ohjaus on ihan hirveä. Ei autoa meinaa saada menemään suoraan kun niin kauhea viive ohjauksessa, ei mulla pc:llä tollasta toi ole ollut. Poikakin sanoi et miten tää ohjaus on ihan erilainen ja kamala. Ja ihmetteli miten hän ei jää kiinni minnekään. Menin ostamaan hänelle vieläpä sen navistarin, kun ajattelin ettei sillä riitä mielenkiinto olla jumissa kaikkialla. Mutta itse vedin sillä ekalla gmc:llä vaan kun oli sen kanssakin sunnuntai cruisailua.

Ruudunpäivitys sekä ps4 slimmillä, että Pro:lla aivan järkyttävän huonoa. Garagessa, kartassa jne tulee ihan pätkimistä ja jämähtelyä, itse ajossa oman haasteensa tuo todella surkea fps. Kameran kääntyminen jne nykii kun tahmaa niin paljon. Ei MudRunner tälläinen ollut.

Suoraansanottuna mulla ei tuosta pleikka versiosta ole kovin hyvää sanottavaa. Mutta eniten ihmetyttää tuo helppous. Ihan kuin mutaa/maata ei simuloitaisi edes likimainkaan samalla tasolla kuin pc versiossa. :S
 
Pelattiin pojan kanssa kumpikin peli alusta garagelle asti tutoriaali skippaamalla. Ja sen jälkeen noin tunti coopissa.

Onko pleikalla maaston simulointi eri tasolla kuin PC:llä? Nimittäin PC:llä olin alusta asti ongelmissa ja jumissa joka paikassa. Kaikkein pahin oli se farmi, siellä ei päässyt oikeasti minnekään ilman vinssiä, eikä oikeastaan edes sen kanssa. Parhaimmillaan viisi autoa kerrallaan siellä jumissa. Mutta muuallakin ihan siinä garagelle johtavalla tiellä kokoajan junissa.

Nyt sillä takavetoautollakin kuorma päällä, että tyhjänä. Ei tarvi edes L vaihteelle mennä. Automaatilla painelee ilman hidastumista. En ole vielä kertaakaan vinssiä käyttänyt pleikalla. Ihan ku eri peliä pelaisi.

Toisekseen tuo ohjaus on ihan hirveä. Ei autoa meinaa saada menemään suoraan kun niin kauhea viive ohjauksessa, ei mulla pc:llä tollasta toi ole ollut. Poikakin sanoi et miten tää ohjaus on ihan erilainen ja kamala. Ja ihmetteli miten hän ei jää kiinni minnekään. Menin ostamaan hänelle vieläpä sen navistarin, kun ajattelin ettei sillä riitä mielenkiinto olla jumissa kaikkialla. Mutta itse vedin sillä ekalla gmc:llä vaan kun oli sen kanssakin sunnuntai cruisailua.

Ruudunpäivitys sekä ps4 slimmillä, että Pro:lla aivan järkyttävän huonoa. Garagessa, kartassa jne tulee ihan pätkimistä ja jämähtelyä, itse ajossa oman haasteensa tuo todella surkea fps. Kameran kääntyminen jne nykii kun tahmaa niin paljon. Ei MudRunner tälläinen ollut.

Suoraansanottuna mulla ei tuosta pleikka versiosta ole kovin hyvää sanottavaa. Mutta eniten ihmetyttää tuo helppous. Ihan kuin mutaa/maata ei simuloitaisi edes likimainkaan samalla tasolla kuin pc versiossa. :S

Itse pelaillut Xboxilla eikä kyllä mitään tuollaisia ongelmia ole ollut missään vaiheessa. Ohjauksessa on joo viivettä mutta se johtuu siitä, että siinä missä perus autopelissä renkaat kääntyy ääriasennosta toiseen samassa hetkessä, kun tatin kääntää vasemmalle tai oikealle niin tässä siinä kestää hetki, että kuski veivaa ratin sinne ääriasentoon. Paljon realistisempi ote mutta ei toki toimisi normi peleissä ja vaatii tässäkin opettelua.

Pc-versiota en ole pelannut mutta en jaksa uskoa, että olisi eroa tuolla saralla. Ehkä osaatte pelata nyt paljon paremmin. Itsellä ainakin oli alun vehkeet pienessäkin lammikossa jumissa.
 
Itse pelaillut Xboxilla eikä kyllä mitään tuollaisia ongelmia ole ollut missään vaiheessa. Ohjauksessa on joo viivettä mutta se johtuu siitä, että siinä missä perus autopelissä renkaat kääntyy ääriasennosta toiseen samassa hetkessä, kun tatin kääntää vasemmalle tai oikealle niin tässä siinä kestää hetki, että kuski veivaa ratin sinne ääriasentoon. Paljon realistisempi ote mutta ei toki toimisi normi peleissä ja vaatii tässäkin opettelua.

Pc-versiota en ole pelannut mutta en jaksa uskoa, että olisi eroa tuolla saralla. Ehkä osaatte pelata nyt paljon paremmin. Itsellä ainakin oli alun vehkeet pienessäkin lammikossa jumissa.
Kyllä siinä vaan on niin hullu ero, että nyt ei saada autoja menemään suoraan ollenkaan. Testasin vielä äsken perään pc:llä ja siinä se toimii kuten sen ajattelisinkin toimivan.

Ja kun olen enemmän junissa pc:llä mutarenkailla edelleen, kuin tuossa highway renkailla. Ei se alun gmc kulje yhtään mihinkään edes paremmilla renkailla, kun samaa reittiä pitkin pleikalla voi pitää automaatin päällä ja ei ole jumissa ollenkaan.
 
Kyllä siinä vaan on niin hullu ero, että nyt ei saada autoja menemään suoraan ollenkaan. Testasin vielä äsken perään pc:llä ja siinä se toimii kuten sen ajattelisinkin toimivan.

Ja kun olen enemmän junissa pc:llä mutarenkailla edelleen, kuin tuossa highway renkailla. Ei se alun gmc kulje yhtään mihinkään edes paremmilla renkailla, kun samaa reittiä pitkin pleikalla voi pitää automaatin päällä ja ei ole jumissa ollenkaan.

No noin ei ole ainakaan omilla ajotaidoilla boksilla. Ja etkös aiemmin sanonut, että olet asentanut ohjausta parantavan modin.
 
No noin ei ole ainakaan omilla ajotaidoilla boksilla. Ja etkös aiemmin sanonut, että olet asentanut ohjausta parantavan modin.
Juu asensin, mutta se poistui jo ekan päivityksen jälkeen enkä jaksanut enää säätää uusiksi. Ja äsken ajelin sitä testiversiota missä ei ole modeja mulla ollenkaan. Sama ero siinä.

Sain selville miksi ero on iso. Pc:llä ohjaus keskittää, pleikalla renkaat jää siihen mihin haluaa jättää.
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä päivityksillä on helpotettu? Itse jäin kyllä jumiin pleikalla sielä farmilla alussa kun pelasin huonommailla autoilla. Ja muuallakin jäi jumiin helposti. Harmi jos näin on. Pitäisi päinvastoin vaikeuttaa eikä helpottaa menoa.
 
En ole huomannut pleikalla helppoutta niillä alun autoilla. Farmilla ja garagelta lähtiessä ylemmäs jää mutaan kiinni melko helposti ja vinssiä joutuu kyllä jatkuvaan käyttämään. Ainoastaan nyt paremmilla vehkeillä kulkee ilman vinssiä. Meillä on peliporukassa jopa yksi joka ei ole muista poiketen suostunut hankkimaan uusia autoja, vaan ajelee edelleen niillä ekoilla rekoilla toivoen uusia renkaita joskus avautuvaksi. Hän on ainakin jumissa koko ajan.

Ohjaus tuntui alussa oudolta, mutta siihen on tottunut. Itse ajattelin että se tuntuma johtuu siitä että auto ei tosiaan suorista itseään vaan pitää sekin itse hoitaa ohjaten. Viivettä en ole havainnut, mutta toki miulla ei ole kuin pleikkarikokemusta. PC:stä en tiedä. Pleikkariversio kaatuilee kyllä tosi paljon, joten nuo patchit ovat odotettu asia ja näytti että suurin osa niistä mistä olen peliä kritisoinut ja cooppia manaillut tulevat nyt korjatuksi.
 
Olen varmaan outo mutta minusta ohjaus on erittäin toimiva pleikallakin. Eipä tule törmättyä mihinkään. Varmaan tottunut mudrunnerista asti tähän niin sujuu hyvin.
 
On kyllä hieman omituinen juttu että kaikki tehtävät eivät näy vahtitornien avauksen jälkeenkään, vaan ne joutuu etsimään maastosta. Jotenkin sen ymmärtää autojen, ja upgradejen kohdalla. Paitsi että ärsyttää kun Hummerin alustan korotus-upgrade on jossain piilossa Alaskassa, ja sille olis ollut kyl käyttöä heti alussa.
 
Nyt sain nämä Snowrunner kisan palkinnot kun yhteystiedot saatiin oikeiksi. :D
Digiversio ps4 pelistä ja nämä.
Onneksi oli diginä, niin voin pelata pojan kanssa kahdestaan onlinessa yhdellä pelillä. Pc:llä sit modien kanssa omaa tallennusta. Näytä liitetiedosto 3125
voi paska mistäköhän tommosii kuppeja löytää!!? just olis sopiva kun se kahvi kylmenee tätä pelatessa :(


sit asiaan en kyllä ole itelläkään huomannut fps droppeja tai ohjauksessa vikaa. muistan 2 fps droppia vaan nähneeni, ps4 alustana.
 
Tänään pelailtiin pojan kanssa lisää ja kun menee garageen, niin menee noin 10 sek et voi valikoita käyttää. Latailee vaan.
kartassa kun taskin päällä vaihdat esim haettavan kärryn ja päämäärän välillä, niin lagaaminen on todella rajua.

Ja samaa ongelmaa kuin pc:llä. Poika otti kärryn, yritin ajaa kyytiin ni meni vain läpi kärrystä.
Lopulta se kärry irtosi ja mun ruudulla se pomppasi puun latvaan ja kun lähdin tiellä ajamaan, niin poika huutaa et älä kaada hänen kärryä. Hänellä se oli nätisti keskellä tietä. :D

Mutta tuo keskittämätön ohjaus konsolilla on kyllä ihan kamalaa pädillä kun ei vain mene autot suoraan. Suoraansanottuna mua ottais rajusti päähän jos oisin tuosta jotain maksanut. Ajettavuus on niin paljon kamalampaa.
Toisaalta toisella foorumilla joku valitteli et miks ohjaus keskittää itsestään, mutta minä kyllä pidän siitä et voin ajaa isoja nopeuksia suoraan.
 
ja toi että ei jäädä kiinni? mä olen sen azov 5319 saanut jumiin niin että on parikin kertaa saanu kiroilla ja ihmetellä :D

myös se että akselipommit on pistetty peliin niin tuo ehkä vähän pienen tipan
 
Siis kuuluuko tuo Khan 39 auto premium editioniin? Ps storessa lukee että tuo kuuluis season passiin. Eli kuuluis myös premium editioniin mutta mistä sen saa?
 
Siis kuuluuko tuo Khan 39 auto premium editioniin? Ps storessa lukee että tuo kuuluis season passiin. Eli kuuluis myös premium editioniin mutta mistä sen saa?
On valmiina tallissa storagessa.

Nyt on vihdoin pc:llä korjattu tuo kärryn läpi putoaminen, samoin suorituskykyä tullut hurjasti lisää. Peli vain kaatui kokoajan latauksen aikana, joten jouduin asentamaan uusiksi, mut nyt toimii.

Nyt täs alkaa olee järkee ku ei tipu autot kärryn läpi..
18CFE6BC-1621-4356-8B2E-B4A401F6E836.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Jahas päivityksen jälkeen mulla grafiikkat sumeet ja pikseli mössöä. Alusta ps4. Nooh peilit toimii.
 
Ylös Bottom