Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Varmaankin tarkoitat sitä kohtaa missä ne kaksi tyyppiä kohtaa rappusten yläpäässä toisensa välivideossa ja sitten lähtevät eri suuntiin. Jos muistan oikein niin kannattaa rappusista lähteä oikealle ulos ja tappaa(tai pidättää, en muista) se pakeneva häiskä ja sitten palata takaisin sisälle ja hoidella se toinen tyyppi.
Peke sanoi:Tarvitsisin apua kyseisessä pelissä: Olen toisessa kentässä siellä linnassa, yritän vaikka miten hyökätä sinne linnaan mutta aina se yksi (PIUZ) tai joku sinne päin niin ehtii livahtaa karkuun. Mikä avuksi?
Nimimerkillä: 100 kertaa yrittänyt![]()
Ota armoryssä RPG, tai jätä sinne yksi slotti vapaaksi RPG:tä varten. Sitten labrassa nappaat sen mukaan. Kun pääset kallionreunalle, katsele ensin kiikareilla lentokonetta ja liikkumatta vaihda RPG:hen ja sen kun pamautat koneen taivaan tuuliin (pelkällä RPG:n tähtäimellä et konetta sieltä kallion reunalta erota).Pikku_pinokkio sanoi:Mullapas on uusi ongelma. Olen 5. maassa (2. Brasilia maa) jossa pitää tuhota terroristien huumelabra. Sitten, kun olen tuhonnut niin juoksen lentokonetta päin. Vaikka laitan Satchelin niin se vaan lähtee karkuun. Labrassa oli RPG, mutta en pystynyt käyttämään sitä. Sen vaan oli siellä nurkassa. Auttakaa, jokuPystyykö sen lentokoneen tuhota myös 3 kranaatilla....?
Sieltä kallion reunalta, josta lentokoneen suojarakennus näkyy. Jos muistan oikein, niin ammu ensin lentokone ja huolehdi vasta sitten helikopterista.Pikku_pinokkio sanoi:Riittääkö että menee sen polunloppu päähän? Vai pitääkö se ampua sieltö "snipe pointista"? Se helikopteri tulee aina ilmaan ja lentokone ehtii häippästä![]()