Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Peke

New Member
Tarvitsisin apua kyseisessä pelissä: Olen toisessa kentässä siellä linnassa, yritän vaikka miten hyökätä sinne linnaan mutta aina se yksi (PIUZ) tai joku sinne päin niin ehtii livahtaa karkuun. Mikä avuksi?

Nimimerkillä: 100 kertaa yrittänyt :D

Itse menin tietä pitkin sinne pääovelle ja tapoin sieltä kaikki. En kuitenkaan mennyt pääovesta sisään, vaan kiersin vasemmalta "takapihoille" ja sitä kautta sisälle.

Ei mulla ollut mitään tuollaisia vaikeuksia kun tota mappia pelasin.

Varmaankin tarkoitat sitä kohtaa missä ne kaksi tyyppiä kohtaa rappusten yläpäässä toisensa välivideossa ja sitten lähtevät eri suuntiin. Jos muistan oikein niin kannattaa rappusista lähteä oikealle ulos ja tappaa(tai pidättää, en muista) se pakeneva häiskä ja sitten palata takaisin sisälle ja hoidella se toinen tyyppi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Varmaankin tarkoitat sitä kohtaa missä ne kaksi tyyppiä kohtaa rappusten yläpäässä toisensa välivideossa ja sitten lähtevät eri suuntiin. Jos muistan oikein niin kannattaa rappusista lähteä oikealle ulos ja tappaa(tai pidättää, en muista) se pakeneva häiskä ja sitten palata takaisin sisälle ja hoidella se toinen tyyppi.

Juuri tätä tarkoitin. Siis oikealle sieltä ylhäältä ulos.. parvekkeelle. joo siellä näköjään menee pari lankkua ym. Kiitos. Täytyy taas yrittää.

;)

Itse tein niin kyseisen kohdan, että tapoin kaikki pihalta ja jätin toisen taisteluparin kytikseen sinne ylös jossa on ne kaksi rakennusta.
Sitten kun tulee aika ottaa kiini se yksi tero, niin ne pari omaa hoitaa sen kiinni ottamisen siellä pihalla ja eikä itse tarvitse ollenkaan hätiköidä sen suhteen.

Vastaus: Socom 2

Peke sanoi:
Tarvitsisin apua kyseisessä pelissä: Olen toisessa kentässä siellä linnassa, yritän vaikka miten hyökätä sinne linnaan mutta aina se yksi (PIUZ) tai joku sinne päin niin ehtii livahtaa karkuun. Mikä avuksi?

Nimimerkillä: 100 kertaa yrittänyt :D

Heh, se on kyllä kolmas kenttä. Ole mennyt kyseisen pelin ADMIRAL tasolla läpi, joten kyllä minun pitäisi tietää.

Ohje:Ensin mene tappamaan sen Ai-De Camping (kirjotinkohan oikein) sitten menet linnaan, anna muiden hoitaa ne viholliset ovelta. sitten menet yläkertaan ja tapa ensin Pius (tapa se seisten siitä parvekkeelta) sitten se toinen, ja sitten menet X. Sillä tavalla minä ainakin menin sen niin.

Mullapas on uusi ongelma. Olen 5. maassa (2. Brasilia maa) jossa pitää tuhota terroristien huumelabra. Sitten, kun olen tuhonnut niin juoksen lentokonetta päin. Vaikka laitan Satchelin niin se vaan lähtee karkuun. Labrassa oli RPG, mutta en pystynyt käyttämään sitä. Sen vaan oli siellä nurkassa. Auttakaa, joku :) Pystyykö sen lentokoneen tuhota myös 3 kranaatilla....?

Ota RPG siihen kenttään ja ammu se sieltä mahollisimman kaukaa sillälailla, että osut siihen lentokoneeseen ja näet sen kummiski..

Pikku_pinokkio sanoi:
Mullapas on uusi ongelma. Olen 5. maassa (2. Brasilia maa) jossa pitää tuhota terroristien huumelabra. Sitten, kun olen tuhonnut niin juoksen lentokonetta päin. Vaikka laitan Satchelin niin se vaan lähtee karkuun. Labrassa oli RPG, mutta en pystynyt käyttämään sitä. Sen vaan oli siellä nurkassa. Auttakaa, joku :) Pystyykö sen lentokoneen tuhota myös 3 kranaatilla....?
Ota armoryssä RPG, tai jätä sinne yksi slotti vapaaksi RPG:tä varten. Sitten labrassa nappaat sen mukaan. Kun pääset kallionreunalle, katsele ensin kiikareilla lentokonetta ja liikkumatta vaihda RPG:hen ja sen kun pamautat koneen taivaan tuuliin (pelkällä RPG:n tähtäimellä et konetta sieltä kallion reunalta erota).

Riittääkö että menee sen polunloppu päähän? Vai pitääkö se ampua sieltö "snipe pointista"? Se helikopteri tulee aina ilmaan ja lentokone ehtii häippästä:mad:

Pikku_pinokkio sanoi:
Riittääkö että menee sen polunloppu päähän? Vai pitääkö se ampua sieltö "snipe pointista"? Se helikopteri tulee aina ilmaan ja lentokone ehtii häippästä:mad:
Sieltä kallion reunalta, josta lentokoneen suojarakennus näkyy. Jos muistan oikein, niin ammu ensin lentokone ja huolehdi vasta sitten helikopterista.

Kiitti ohjeista;) Pitää sitten, huomenna kokeilla, taas:(. Kuitenkin haluan päästä seuraaviin maihin niin tiedätkö, minkälaiset ne seuraavat on? Onko siinä Brasilia päivällä...? Kerro mulle;) :D

Mutta eihän se kopteri tee mitään, vai tekeekö? Koska sehän vaan pörrää siellä ylhäällä. Onko näin?

Nyt pääsin sen maan läpi ja olen nyt 6. maassa :(. Pitää estää niitä räjäyttämästä pommeja ja mitä ne tekeekään, kun yritän estää. Silloinhan ne vasta räjäyttävät...

Kannattais kyllä aina alottaa Socom peleissä yksinpeli Lt. Commanderilla. Helppo se S2 on silti........ joskin hyvin turhauttava. S3 taasen on ihan eri luokkaa... täyttä läpijuoksua mieluiten M16A2+High Scope kädessä.

Venäjä maat on niin ärsyttäviä:mad: Onneksi sentään saa, jotain palkinnoksi, kun vetää yksinpelin läpi:o Se on huono juttu, kun en heti aloittanut pelaamaan Commanderilla, mutta nyt täytyy menää Lieutenantista Commanderiin.... Kyllä, nuo mapit ovat välillä erittäinkin ärsyttäviä. Minkäslainen on Socom 3:D Ainakin Socom 2:ssa, kun käyttää vaikeampaa vaikeustasoa niin tiimiläisten äly siirtyy vihollisille:mad: Ei ole kovinkaan harvinaista, että Jester tappaa Spectren. Onkos niillä uusilla puvuilla mitään parempaa normaaleihin verrattuna?? onko paremmat luotiliivit...? Mitä Socom 3:seen saa palkinnoksi ja minkälaiset arvot siellä on, kun Socom 2:ssä oli vain 5:(

No sehän on hyvä juttu, jos se on vähäänkään mielenkiintoinen. Se on hyvä että siellä on tallennuspisteitä. Kuinka monta minuuttia menee yhden tehtävän suorittamiseen? Socom 2:ssa menee 15-30, ainakin mulla.-:cool:

Oon vetänyt Ensignilla "jo" 1/3. Kaikki Albaania maat ja yhden Algeria maan päivälle, eli Algeria maan 2. taso.

Ylös Bottom