Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

KC sanoi:
Täysin samoilla linjoilla. Paljon mielummin käyttävät kunnolla aikaa pelin hiomiseen , kun että puskevat ulos uuden socom kolmosen.
Aika katastrofilta se niine uudistuksineen vaikutti. Onneksi ovat suuren osan niistä muutaneet nyt optioiksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyke sanoi:
Aika katastrofilta se niine uudistuksineen vaikutti. Onneksi ovat suuren osan niistä muutaneet nyt optioiksi.
Komppaan. Ja suht suuret odotukset on tän uutukaisen suhteen, vaikkakaan ei ole saman valmistajan tekemä. Tee parhaasi baby, We Are Waiting For You...:rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Katotaan...
Millainenkohan on se pelin sisäinen klaani juttu kun yleensä ne jutut valuu jonnekin nettisivuille.
Odotan edelleen varauksella... Toivottavasti on respa pelejä. Kuoleminen alkuun aina ketuttaa ketä tahansa:cool: . Ja aseiden käyttäytyminen juostessa sitten muutetaan sopivaksi eikä täsmä luodeiksi kunhan on tähtäin keskellä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Traddash sanoi:
Katotaan...
Millainenkohan on se pelin sisäinen klaani juttu kun yleensä ne jutut valuu jonnekin nettisivuille.

Jos olisi pelin sisäinen juttu niin kaikkihan glitsaisi ja käyttäisivät koodeja, sillä en usko että peliyhtiöit varaisivat lisä resursseja claani pelien seuraamiseen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Servut tulevat olemaan maailmanlaajuisia, mutta voi edelleen pelata vain oman maanosansa pelaajien kanssa, jos niin haluaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Traddash sanoi:
... Toivottavasti on respa pelejä. Kuoleminen alkuun aina ketuttaa ketä tahansa:cool:
No kyllähän sinne varmaan tulee respa optiot, mutta kyllä se on SOCOMia parhaillaan, että kun kuolee niin kuolee ja on sen rundin pois pelistä. Joutuupahan pelaamaan paremmin :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huhuuu, tuli pitkästä aikaa katsottua vimonen zd video kun kahlailin sivustoa läpi ja muistot kihisi mieleen SOCOM II:sta. Toivottavasti tästä nyt tulee yhtä legendaarinen tapaus... Ja toivottavasti kaikki legendaariset suomalaiset ostaa PS3:n tämän tuloon mennessä :)

http://pibe.1g.fi/Videot/zD-Video.wmv
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mikäköhän on SOCOMin valttikortti muihin nähden koska minun mielestäni CoD4 on parempi mitä tästä olen saannut tietää. Siis onko mitään ideaa ostaa samankaltaista peliä kolmannesta persoonasta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Traddash sanoi:
Mikäköhän on SOCOMin valttikortti muihin nähden koska minun mielestäni CoD4 on parempi mitä tästä olen saannut tietää.
Siis onko mitään ideaa ostaa samankaltaista peliä kolmannesta persoonasta.
SOCOM on aina SOCOM.
Jos tuossa on edes ½ aiempien socomien (kolmosta ei lasketa) fiilistä mukana,
niin lähes varmasti on yksi pelatuimpia verkkopelejä pleikkarilla. ;)

Järkeähän SOCOMien ostamisessa ei koskaan ole käytetty.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Traddash sanoi:
Mikäköhän on SOCOMin valttikortti muihin nähden koska minun mielestäni CoD4 on parempi mitä tästä olen saannut tietää. Siis onko mitään ideaa ostaa samankaltaista peliä kolmannesta persoonasta.

Samaa asiaa on tullut joskus puitua suomalaisten kesken siellä Cod4:n verkkopelissä. Kyllä tilausta löytyy uudelle Socomille. Kolmas persoona jo yksin on hyvä peruste ja pelisarjalle niin tutut pelimuodot. Eniten kuitenkin olisi käyttöä hyville peliyhteisön rakennuspalikoille, kuten omalle Suomi-lobbylle, joka helposti kokoaisi kaikki saman katon alle.

Käsittämätöntä etteivät pelintekijät ymmärrä yhteisöjen arvon päälle edes sen vertaa, että tekisivät tälläisiä maakohtaisia läpänheitto-huoneita joista sitten kootaan porukoita matseihin. Ehkä Home on sitä sitten joskus.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Vinnie sanoi:
SOCOM on aina SOCOM.
Jos tuossa on edes ½ aiempien socomien (kolmosta ei lasketa) fiilistä mukana,
niin lähes varmasti on yksi pelatuimpia verkkopelejä pleikkarilla. ;)

Järkeähän SOCOMien ostamisessa ei koskaan ole käytetty.
No minulle ei ainakaan maistu saman vanhan jauhaminen vaan vaadin jotakin uutta, kuka nyt samaa purkkaa jauhasi koko ajan kun voi ottaa uuden tilalle (ja se myös kannattaa:) ). Pari ihme osumaa tossa videossa, ne sieltä sumujen takaa. Ainakin sumuista pääsee eroon ja toivottavasti reunoille pääsee nyt paremmin ampuilee esim. crossissa sielä tornissa ei pystynyt ampuu tyyliin ketään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nisupulla sanoi:
Samaa asiaa on tullut joskus puitua suomalaisten kesken siellä Cod4:n verkkopelissä. Kyllä tilausta löytyy uudelle Socomille. Kolmas persoona jo yksin on hyvä peruste ja pelisarjalle niin tutut pelimuodot. Eniten kuitenkin olisi käyttöä hyville peliyhteisön rakennuspalikoille, kuten omalle Suomi-lobbylle, joka helposti kokoaisi kaikki saman katon alle.

Käsittämätöntä etteivät pelintekijät ymmärrä yhteisöjen arvon päälle edes sen vertaa, että tekisivät tälläisiä maakohtaisia läpänheitto-huoneita joista sitten kootaan porukoita matseihin. Ehkä Home on sitä sitten joskus.
No joku tekee vain Suomi Socom talon tohon Homeen jos ei muuta keksitä. Siitäkin voisi tulla avoin beta, siis AVOIN.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pibe sanoi:
Huhuuu, tuli pitkästä aikaa katsottua vimonen zd video kun kahlailin sivustoa läpi ja muistot kihisi mieleen SOCOM II:sta.http://pibe.1g.fi/Videot/zD-Video.wmv

:( Tulikin ihan SOCOMia ikävä kun tuota katseli, hyvä videopätkä.
Oma veikkaus on että CoD4 jää keräämään pölyä, kun uusi SOCOM tulee....ainakin FoDilaisilla.
Jos vaikka joskus nousisi legendaksi.....edes pappa sarjassa :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo, eipä tuo Codi ainakaan itteä vakuuttanu (vaikka suht lyhyesti kokeilinkin), mielummin pelaan S2:sta jopa tälläkin hetkellä vaikka servut on puoltyhjiä. Toivottavasti tosta uudesta Socomista tulee hyvä, koska ois mukava päästä taas pitkästä aikaa jonkun addiktoivan räiskintäpelin pariin :)

Asiat jotka vaan epäilyttää tossa uudessa Socomissa on:

- 32 pelaajaa, joka tarkottaa, että 6minuutin roundeilla ei varmaan koskaan kerkeä löytää kaikkia vihuja, joten suppression muoto joutuu olemaan se sama scheisse mitä se oli S3:ssa. Eli se puoli jolla on enemmän ukkoja hengissä rundin lopussa voittaa.

- Aseitten spreijage. Toivottavasti aseet on lähes yhtä tarkkoja kuin COD4:ssä, mutta ei silti niin tarkkoja, että single shottia ei kannata pitkillä matkoilla käyttää (a la Socom 1)

- Snipaus. Toivottavasti se on aivan älyttömän vaikeaa, kun PS3:n ohjaimilla pystyy nyt tähtäämään niin paljon tarkemmin :)


Edit: Enpä ollukaan tota zD vidiä nähny, ihan jees (nice vid)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eddy93 sanoi:
Kyselin samaa, ja mulle vastattiin että ensi vuoteen taitaa venähtää :(

Toisaalta, tämän vuoden lopussa ja ensi vuoden alussa on tulossa niin monta hyvää peliä että on ihan hyvä siirtää niitä hyviä julkaisuja vähän myöhempään. Pelille saa lisää kehitysaikaa ja kilpailun ei pitäisi olla niin kova.

Kyllä itselleni Socomi uppoaa/upposi kuin kymmenen tuhatta volttia ei paljoo merkitystä mitä pelejä siinä rinnalla olisi valikoitavissa paitsi MGS 4 voi vähän hetkauttaa tilannetta mutta ei suurenmoisesti, tosin Socom kolmostahan en ikinään tullu testanneeksi (kun pclle tuli BF 2 / 2142 jotka vei mukanaan) mutta kakonen oli kuin timantti ja toivoisinkin että sama henki saatais tähän päälle kuin Socom II:ssa, (tietysti pitäisi varmaan toi ite PS3 hommata mutta eiköhän toi hyllystä löydä paikan kuhan Socom tai MGS 4 ilmestynee)

toivotaan parasta ja pelätään pahinta

- aka FIN TT

Edit: BTW, onko legendaarisia socomfinlandin foorumeita enää pystyssä, jos on niin osoite olisi ihan mukava saada tietoon?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

MsParoni sanoi:
Edit: BTW, onko legendaarisia socomfinlandin foorumeita enää pystyssä, jos on niin osoite olisi ihan mukava saada tietoon?
Ei ole.

Kultti laitto pillit pussiin koska foorumien taso laski kuin lehmän häntä, kun ei ollut enää mitään sanomista Socomeista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Uusi previkka:

Location
Initial recon indicates subject is returning to previous areas of operation. "Crossroads is by far the fan favorite," Luisi says, "so we definitely wanted to show what this level would look like in the next generation. We're trying to maintain a smaller size; the largest level in this game is going to be smaller than anything we had in SOCOM 3. And so while we are going to expand Crossroads out a bit, it's not going to be this huge, expansive area. All the other maps we're going to ship initially with the game are all going to be new."

Expansion
Subject is expected to expand sphere of influence over time. "We wanted to have meaningful content packs that'll be available postrelease that aren't just new maps, but in many ways kind of a mini-expansion pack," Luisi reveals. "You get new weapons, special forces...and even features that are going to change and evolve the gameplay as it goes on. And we're looking at having them themed after different areas. The initial release is the North African theme, and we're looking at bringing in new environments.

Complexity
Subject is showing signs of increased guerrilla activity; expect dense resistance and close-quarters combat. Luisi cites "intimate" locations. "Instead of spreading 32 players over this huge area with vehicles," he says, "we want to have a tighter interaction between the players. There's still going to be plenty of cover in the environments -- it's not going to be a fragfest -- but you're going to have a much different experience. You're going to want to look around every corner and be very careful about how you move through the environment, because it's not going to be as spread out as it was."


Recruitment
Recon indicates subject is engaging in energetic recruitment, enlisting community participation though material incentives. "We'll have ways of unlocking equipment and customization options by participating in team tournaments and clan ladders," Luisi says. "If you start winning, you're going to get rewards like different weapons and items. We even plan on having some higher-end tournaments that'll have a very specific reward for the person who wins that tournament. You'll be able to get things that set you apart from other people [and show] you've achieved a certain level of success in the game. It's about bragging rights."

Transformation
In deference to "intimate" locations, subject has disabled vehicular transport. "For the initial release, vehicles are out," Luisi says. "We are looking at possibly bringing them back later on with downloadable updates, but initially, we want to focus on the on-foot combat, making that as visceral as possible."

Customization
Informant reveals subject is emphasizing adaptability in personal appearance, potentially resulting in increased difficulty in identifying hostiles. "We are going to focus more on what identifies your character," he says, "like camo, clothing, and some of the gear options. Being able to customize your uniform is a huge part of your identity. It plays a little bit into the strategy of how well you're concealed in the environment, as well."


Identification
Subject appears to be encouraging community members to establish group identities. While this may make groups easier to target, expect further difficulty in distinguishing hostiles from friendlies. "As a clan leader," says Luisi, "you can go in and customize the camo pattern -- including its density and color -- and the base uniform structure. Then the members of the clan can go in and further customize objects on their characters and further customize their look. The idea is that they will look like their own special force. So the same way you see these guys out there in the different special forces -- each one looks different but you can tell they're one team? That's what we want to go for."

Collateral Damage
Informant cites "more interaction" with regard to physical surroundings, indicating potentially dangerous elements in the environment that must be taken into account (e.g., exploding barrels). "There will be destructible elements to the environments," Luisi says. "We have to be careful so that people can't just blow up any area, because we've spent so much time on the design and the flow of the environment that it's hard for us to allow somebody to just blow up random pieces of it. But we definitely plan on having objects that can be destroyed or moved. So the way you interact with the environment is going to be a lot more complex."

Acoustics
Subject appears to be emphasizing audio reconnaissance to an unprecedented degree. "The audio system...is going to be highly detailed," says Luisi. "It uses occlusion, so if somebody's fighting around a corner, you can hear it, and it sounds as if they're fighting around a corner. The audio will follow paths through the environment. So if you're running around, you're going to be making noise, and it'll be a lot easier to find somebody."

Exposure
Subject is expected to employ environmental dynamics to assist in locating individuals. "We have a lot of interesting things involving interactivity with the environment," Luisi says. "Like when you're shooting your weapon, you're ejecting shells from your weapon -- those bounce off the environment, they roll down hills, and you can walk around and kick them and they'll make noise. So you'll need to be careful.

Lähde: 1UP
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Cyrus1 sanoi:
Aika hölmöö että aseita saa unlockattua pelaamalla turnauksissa. Voisi heittää esimerkkejä noista tuhoutuvista kohteista, pysytäänkö edelleen siltojen räjäyttämisessä.
Ihan kiva noi ladattavat kulkuneuvo mapit.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No eipä ollu mitään uutta tuossa infossa. Jatkan pelin odottamista hyvin suurella varauksella.
 
Ylös Bottom