Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Ja traddashille, voisitko kirjottaessa yrittää saada ees jonkinnäkösen järjen tohon sisältöön. Tosta ota kukaan selvää mikä sun mielipide on mistään.
Heh:D , yritetään.;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hemmetin hyvät kirjotukset koala. En tajua miten voit ymmärtää noin paljon socomista, vaikket sitä hirveän paljoa ole pelannutkaan. Tai ainakin itse olen täysin samaa mieltä, mutta en vain osaa pukea sitä sanoiksi oikein :D
Philosopher sanoi:
Jonki verranhan toi vaikuttaa mutta aika lailla vaan lähi ja lähi-keski matkoilla, koska pitkälle ja keskipitkälle matkalle ammutaan singlellä ja bursteilla. Toisaalta jos se automaattitulitus on ihan älyttömän tarkka nii sitte vaan lipas tyhjäksi.
ala Socom 1? :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

jaahas tässä varmaan yksi syy MGS4 lisäksi minkä takia se ps3 sit pitää hommata jossain välissä boxin rinnalle
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Koala sanoi:
Seinän takana kämppäys ei ole ikinä ollut ongelma, vaan feature, joka tekee socomista muita infantry pohjaisia pelejä taktisemman. Missään muussa pelissä ei voi varjostaa vihollista odottaen hyvää hetkeä ampua selkään tai huomata kämppivä vihollinen seinän takaa ja kiertää sen selustaan. Tuskin tuosta kukaan socomisti haluaa päästä eroon.

Allekirjoitan ja tämän takia Socomista olen pitänyt ja sitä pelannut.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

en nyt äkki silmäyksellä huomannut tuolta julkaisupäivää, niin onkos tälle mitään tarkempia päivämääriä aseteltu millon pitäisi julki tulla?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

MsParoni sanoi:
en nyt äkki silmäyksellä huomannut tuolta julkaisupäivää, niin onkos tälle mitään tarkempia päivämääriä aseteltu millon pitäisi julki tulla?
Ei ole päivämäärää, mut kuukausi on annettu ja oli muistaakseni marraskuu.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

XShava sanoi:
Jep, käyty äänestämässä. Tärkeimmät kohdat tuo kuvakulma (TPS Classic) ja tutkassa ei saa viholliset näkyä. Toivotaan että tehoaa.

Aika hyvin on porukat näköjää niitä äänestänykin, luulis tehoavan noilla äänimäärillä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Jaa, mulla taas on ihan päinvastasia kokemuksia. Mitä enemmän hc-porukkaa pelaamassa sitä vähemmän vineä. Tosin, mulla on ehkä vähän eri kriteerit sille ketkä lukeutuu hc-pelaajiin.
Millasethan kriteerit nuo oikeen mahtaakaan olla?

Toivottavasti eivät tee tästä fps-peliä, sosomi menis vielä vitummaks ku sosomi kolmoses/ca:ssa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

TsukkariKettu sanoi:
Millasethan kriteerit nuo oikeen mahtaakaan olla?
Ihan omat kriteerit. Hc-pelaaja tarvii imo väh. keskiverron pelitaidon, mutta tärkeimpänä pelaa reilusti (ei latauksia/kheettejä) ja osaa suhtautua asiallisesti peliin.
Kiittää matseissa vastustajia ja ymmärtää, että ei se elämä yhen klaanimatsin häviämiseen lopu.

Kävin myös äänestämässä tossa linkissä. Toivottavasti ne ottais palautteesta oppia ja tekis tästä 8v8 pelin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Toivottavasti ne ottais palautteesta oppia ja tekis tästä 8v8 pelin.
Musta vähän tuntuu et turha toivo jos nyt on jo ilmotettu et 32-pelaajan mapit tulee olemaan. Eiköhän ne mapit oo jo tehty hyvin pitkälti. Helppo se pelaaja määrä ois tiputtaa, mut mappien muuttaminen ois eri homma. Mielenkiintosta ois tietysti ettiä vihuja 32-pelaajan mapista kun tiimit on 8vs8:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

ShotcowS sanoi:
Helppo se pelaaja määrä ois tiputtaa, mut mappien muuttaminen ois eri homma. Mielenkiintosta ois tietysti ettiä vihuja 32-pelaajan mapista kun tiimit on 8vs8:D
Onhan S3:ssa ja CA:ssa melkein jokaisesta mapista olemassa myös se pienempi versio.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyko sanoi:
Onhan S3:ssa ja CA:ssa melkein jokaisesta mapista olemassa myös se pienempi versio.
Joo mutta ne oli kyllä taktisesti niin rajottuneita että ei niitä ollu paljon järkeä pelailla. Leikattu vaan pala pois jostain kohtaa isompaa mappia ja sanottu että se on siinä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Joo mutta ne oli kyllä taktisesti niin rajottuneita että ei niitä ollu paljon järkeä pelailla. Leikattu vaan pala pois jostain kohtaa isompaa mappia ja sanottu että se on siinä.
Kyllä monet S1 ja S2 mapit olivat myös aika rajoittuneita. Yleensä oli 2-3 etenemisreittiä ja siinä se. S3 ja CA mappien pikkuversioissa on huonoja mukana, mutta kyllä monet pärjäävät aika hyvin vanhoille klassikoille vertailussa (eivät nostalgiassa). Odotan mielenkiinnolla, onko Crossin pikkuversio sama kuin se vanha mappi...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyko sanoi:
Kyllä monet S1 ja S2 mapit olivat myös aika rajoittuneita. Yleensä oli 2-3 etenemisreittiä ja siinä se.
Suurin osa S2:n mapeista ei todellakaan ollu taktisesti rajottuneita. Kuten esim. Crossroads, jossa löytyy niin monta eri "checkpointia" joiden valtaaminen ratkasee monesti rundin lopputuloksen.
Vaikka mappien reittivalinnat oliki suht rajottuneita (tosin monimutkasia verrattaessa muihin saman tyylin peleihin), niin tässäkin kohdassa "laatu korvaa määrän". "Reittien" hyvän suunnittelun takia kaikki pysty ottamaan omanlaisia tyylejä liikkua (tai olla liikkumatta).

Tosin, täytyy myöntää että mulla ei vieläkään oo aavistustakaan oliko Zipperin porukka oikeasti vaan niin älyttömän taitavaa tekemään mappeja, että niistä saatiin noin taktisia vai oliko se puhasta tuuria. Crossissa varsinki vaikuttaa, että kranutusalueet (mistä voi nakkoa mille alueelle) on millin tarkasti tehtyjä. Tuuria vai taitoa, en osaa sanoa.

Tosin, suurentamattomista S1:n kentistä ei taktisuutta paljoa löytyny. Suurennettuja oli siis ainakin Blizzard ja Night Stalker.
 
Ylös Bottom