Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tohon encumbrance juttuun että liikkuuko nää ukot kuin madot taas niinkuin S3 jos oli vaikka m60 ja rakentinheitin olalla.

Kiusausviestiin:OTOMACHIKKUSHOTTOGAN ;)

Tulikos tämä nyt lokakuussa?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tohon encumbrance juttuun että liikkuuko nää ukot kuin madot taas niinkuin S3 jos oli vaikka m60 ja rakentinheitin olalla.

Kiusausviestiin:OTOMACHIKKUSHOTTOGAN ;)

Tulikos tämä nyt lokakuussa?
en tiä miten liikkuu alussa..mut ku oot ampunu sen sinkos ja heittäny naattis ni ukko kevenee ja matkakin taittuu nopeemmin
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mitä, mitä. Aijotko taas ryökyttää mua OTOMACHIKKUSHOTTOGANilla :D Ei varmaan ikuna unohdu tuo klaani matsi :)

Pakko se on ainakin yrittää :D , saadaan varmasti Dejá vu fiiliksiä aikaan.

PS. Mites toi In-game XMB , jonkun verran helppo kertoa kaverille missä vihollinen camppii 1vs1 tilanteessa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

EDIT: oho, Oliver oli jo tehnyt uutisen...

Socom.comissa pääsee muuten äänestämään yhden kartan nimestä. Aftermath sai oman vaatimattoman ääneni.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Manipulointia! Nyt kukaan ei äänestä muuta kun noita kahta!
Eipä tässä ole enää kauan ilmestymiseen, kerran 14.10 on varmistettu ajankohta (koska socomin varmistetut ajankohdat on pitäneet paikkansa? :D) Betan siis pitäisi alkaa suhteellisen pian...
EDIT: Ja betasta tippuukin tänään tietoa!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Manipulointia! Nyt kukaan ei äänestä muuta kun noita kahta!
Eipä tässä ole enää kauan ilmestymiseen, kerran 14.10 on varmistettu ajankohta (koska socomin varmistetut ajankohdat on pitäneet paikkansa? :D) Betan siis pitäisi alkaa suhteellisen pian...
EDIT: Ja betasta tippuukin tänään tietoa!

Saakohan Suomesta noita Beta-koodeja...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

PS. Mites toi In-game XMB , jonkun verran helppo kertoa kaverille missä vihollinen camppii 1vs1 tilanteessa.

No, ollaanpa vihdoin samalla viivalla ulkomaan pellejen kanssa, jotka ovat aikojen alusta jaksaneet virittää meset ja skypet matseihin.;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

niin, miten noita beta koodeja saa. (oon liian laiska etsimään tiedon itse :D)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

niin, miten noita beta koodeja saa. (oon liian laiska etsimään tiedon itse :D)

Juokset kymmenen kertaa kaupungintalon ympäri alasti.

Ei kai sitä kukaan tiedä miten euroopassa saa 100% varmasti toimivan betakoodin... Spekulaatiota kaikki mitä betaan liittyy.
 
Ylös Bottom