Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nyt on Eurogamerin sivut ihan tukossa, eikä ole sähköpostiakaan tullut.
Pitikin mennä saunaan ja missata aikainen F5 rämpytys :D

E: Ja mitenkäs muistelen että sähköpostien lähettelyssä tuli jotain ongelmia ja saattaa venähtää maanantaihin asti niiden lähettely ?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eipähän hirveästi kannata koodia jaella muille. Tämä varmistanee senkin, että jos Jenkki Storesta aikanaan ostaa, niin sillä nimellä joutuu pelaamaan. Sama kun Warhawkissa.

Itse ainakin pelaan Warhawkkia eri accountilla, millä sen olen ostanut. Usa-storesta ostin ja euro-accountilla pelaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Lobyssa ollaan ja tässä varmistus siitä että tatit ovat myös "customixable buttoneita" Liikkeen tunnistuksen pystyy ottamaan pois päältä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Lobyssa ollaan ja tässä varmistus siitä että tatit ovat myös "customixable buttoneita" Liikkeen tunnistuksen pystyy ottamaan pois päältä.
Ootkos ihan oikeellas accountilla pelaamassa? Eli toimii ilman UK accounttia? Latautuu beta parhaillaan itsellänikin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Its lagging :mad:

on hyvä olla paljon ulkomaalaisia kavereita koska kohta pääsen läpi.. toivottavasti :eek:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Uujee! Beta latauksessa 60% menny! Ihan Eurogamerin kautta koodin sain kun asuinpaikkani kerta on United Kingdom;) Saa lisäillä frendilistalle jos betaa pelailette!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Se "UK only" juttu taitaa olla aika pitkälti bullshittiä ku sain koodin vaikka asuinpaikkanani on Suomi Eurogamer-sivulla. No sen näkee sitte ku koittaa peliä et tuleeko jotn ilmotusta ettei onnaa.. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

otin koodin kohtis anonyymisti suomalaisella eurogamer accountilla varmuuden vuoksi.
Jos tuota listan koodia ei jostain syystä lähetetäkkään. Antaa sen sitten jollekin epäonnekkaalle britille jos oma koodi saapuukin.

Eli en pistä lataukseen ennen kuin on varmuuksia että mitä täällä suomessa tapahtuu
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

otin koodin kohtis anonyymisti suomalaisella eurogamer accountilla varmuuden vuoksi.
Jos tuota listan koodia ei jostain syystä lähetetäkkään. Antaa sen sitten jollekin epäonnekkaalle britille jos oma koodi saapuukin.

Meikäkin on lataamassa just tätä vasta kyl 13% :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos joku voi laittaa koodia mulle niin olen kyllä todella kiitollinen. Tästä pelistä kuullu niin paljon hyvää että tekis mieli harjoitella. Kun pistin tonne hq paikkaan eikä sieltä tunnu koodia tulevan. Eli pistäkää privana ja saatte minun ylistyksen loppuelämänne:eek:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Saipas kyllä aikansa taistella että päästi sivuille, mutta nyt on beta latautumassa :p
Ja nyt selviääkin että se ei toimikkaan muilla kun UK-tyypeillä :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos joku voi laittaa koodia mulle niin olen kyllä todella kiitollinen. Tästä pelistä kuullu niin paljon hyvää että tekis mieli harjoitella. Kun pistin tonne hq paikkaan eikä sieltä tunnu koodia tulevan. Eli pistäkää privana ja saatte minun ylistyksen loppuelämänne:eek:

No meneppä tekemään sinne account ja hae omasi, ei täällä nyt toisille koodeja haeta varsinkaan tuollaisessa ruuhkassa : |

listan koodit pitäisi tulla vielä tänään, mutta prosessi vissiin kestää jonkin aikaa. Eiköhän ne maanantaina viimeistään ole saapunut jos saapuvat ollenkaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huh, vihdoin läpi. Kyllä se menee läpi kun jaksaa vaan odottaa :) Mulla ei toiminu omalla accountilla niin tein uk tunnuksen. Johtuu varmasti siitä että sain koodin engelsmannilta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei oo Eurogamer tukossa ei... :mad:
Emmää kerkee, mun on mäntävä, toivottavasti tulee sil aikaa listasta niitä koodeja prkl!
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ootkos ihan oikeellas accountilla pelaamassa? Eli toimii ilman UK accounttia? Latautuu beta parhaillaan itsellänikin.
Komppaan Tommia. En uskalla alkaa koheltaa mitään tässä vielä ettei tuu sitte mitään että sorry your key has been disabled because you're not from UK tms paskaa :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Semmonen vinkki, että ottakaahan selaimen asetuksista kuvien lataukset pois niin se sivu latautuu about 10 kertaa helpommin -> paremmat mahkut onnistua saamaan koodi. Siellä taitaa vielä jokunen koodi odottaa ottajaansa? Tsemiä! :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE/BETA]

Eurogamerin koodilla pääsee pelaamaan ihan sillä normi PSN-tunnuksella, jolla tähänkin asti on hillunut. Siellä on Suomi-servua jo pystyssä ja Xroadsin tahkotaan vanhaan hyvään malliin.. Eli eiköhän tässä uskalla jo itsekin pistää latauksen käyntiin :)

p.s. peli on täysin lokalisoitu, mikäli käyttöjärjestelmän kieleksi on valinnut suomen
 
Ylös Bottom