Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sama ralli, tosin muista syistä koko eilisen olin poissa... Olishan se kiva ollu jos ois ollut jotain tekemistä illalle kun ei tuo Disgaeakaan ehtinyt kolahtaa laatikkoon, mutta kaikkea ei voi saada... :(

Tosin mainittavan kovalta menetykseltä ei teidän postausten perusteella vaikuta :D

Kyllä se on:rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ei ole vielä listasta tullut, mutta jos tulee niin pistän kiertoon. Samoin käy myös mikäli suomeen saadaan ensiviikolla joku muu keino tuo hankkia tuo koodi.

Omat fiilikset confrontation beta/demosta:

Grafiikka: kohtis pehmeää, ei mitään kauheaa silmäkarkkia muttei mitään häiritsevän huonoakaan. Jos joutuu sanomaan niin Haze jää kauas taakse.

Pelattavuus: pientä totuttelua, mutta homma toimii yllättävän hyvin, hahmo juoksee nopiaa jos on vähän varusteita mutta nopeus taas rajoittaa kestävyyttä ja/tai varusteita on tietysti vähemmän. Rekyyli on ainakin SMG:ssä aika mukava ja niillä ei osu juurikaan pitkälle joka on hyvä juttu sillä low/mid aseitahan nuo ovat.
Perinteistä hienosäädettyä socomia pelattavuutensa puolesta ainakin minusta. - I like

Kiinnostavuus: yksi tai kaksi mappia saa nähdä miten kauan noita jaksaa, mutta jos pelimoodeja löytyy kyllä tuolla luulisi silloin tällöin ihan hyvin viihtyvän.

ongelmat: lataa välillä tuskallisen hitaasti peliin, outoja nykimisiä pelissä.

Paras uudistus koko pelissä: Lähes täysin suomenkielinen ;) "MIINA VIRITETTY!" <3

pitäs varmaan pistää varaukseen tuo kokoversio.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eipä tullut tosiaan sen listan kautta mitään koodia. Jos jollain nyt sattuisi löytymään ylimääräinen koodi (en usko tähän itsekään) niin ottaisin sen mielelläni vastaan. Taas jäi yksi beta välistä ilmeisesti, oh well.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos jollain ylimääräinen koodi polttelee näpeissä niin ottaisin kiitollisena vastaan :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

KAIKILLE JOILLA EI DEMOA / BETAA OLE !
Tämä ei ole lukittu mihinkään käyttäjään, eli jos joku kaverinne sai ja itse jäitte ilman niin pyytäkää kaverin tunnukset ja ladatkaa niillä. Toimii.
juurikin latasin emännän koneelle omilla tunnuksilla vaikka sillä olisi omakin koodi ollut mutta piti kokeilla..
Eli samalla lailla kun store pelien kanssa.....Olkaapi hyvä vaan kaikki jotka kaipailee tätä...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

KAIKILLE JOILLA EI DEMOA / BETAA OLE !
Tämä ei ole lukittu mihinkään käyttäjään, eli jos joku kaverinne sai ja itse jäitte ilman niin pyytäkää kaverin tunnukset ja ladatkaa niillä. Toimii.
juurikin latasin emännän koneelle omilla tunnuksilla vaikka sillä olisi omakin koodi ollut mutta piti kokeilla..
Eli samalla lailla kun store pelien kanssa.....Olkaapi hyvä vaan kaikki jotka kaipailee tätä...

Valitettavasti tämä ei toimi, jaoin pelin GAlloselle ja hän saikin ladattua ja asennettua. Kuitenkin kävi niin ettei hän pystynyt pelaamaan itse peliä ollenkaan.

Siis oletko kokeillu vielä pelata kun gallonen ei pystynyt pelaamaan. Ja onko ,monilla ongelmaa päästä servereille. Itsellä jää siihen pallukka juttuun aina. Pitäs varmaan odottaa että peli loppuu ja sitten vasta painaa starttia.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

KAIKILLE JOILLA EI DEMOA / BETAA OLE !
Tämä ei ole lukittu mihinkään käyttäjään, eli jos joku kaverinne sai ja itse jäitte ilman niin pyytäkää kaverin tunnukset ja ladatkaa niillä. Toimii.
juurikin latasin emännän koneelle omilla tunnuksilla vaikka sillä olisi omakin koodi ollut mutta piti kokeilla..
Eli samalla lailla kun store pelien kanssa.....Olkaapi hyvä vaan kaikki jotka kaipailee tätä...

Niin ja sitten kun kaveri pelaaa niin et voi itse pelata! Kun kaveri lopettaa pelaamisen niin odotat itse 24h että pääset taas pelaamaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Valitettavasti tämä ei toimi, jaoin pelin GAlloselle ja hän saikin ladattua ja asennettua. Kuitenkin kävi niin ettei hän pystynyt pelaamaan itse peliä ollenkaan.
Jaa niin missäköhän vaiheessa valittaa ettei pysty pelaan? kyllä se vaan tossa viereisessä huoneessa toimii....
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jaa niin missäköhän vaiheessa valittaa ettei pysty pelaan? kyllä se vaan tossa viereisessä huoneessa toimii....

No siinä pitää ilmeisesti tehdä noin kun sun viestin yläpuolella lukee ja harva varmaan jaksaa odottaa 24h kaverin puolesta. ;) Eli toisinsanoen ei oikeen onnistu.

Kokeileppa pelata samaan aikaan eri koneilla. Erikoista jos toimii.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin ja sitten kun kaveri pelaaa niin et voi itse pelata! Kun kaveri lopettaa pelaamisen niin odotat itse 24h että pääset taas pelaamaan.

AIVAN....hahahah...perskeles....peli kyllä toimi toisella koneella mutta nyt en itse pääse...no eipä tuo mitään....no onneks on sille oma koodi......kylläpä olin sitten hätäinen...hahah, ei voi muuta kuin nauraa...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos jollaki olis jotenkin ihmeen kaupalla ylimääräsiä koodeja niin...todella kiitollinen olisin jos yks mulle liikenis =)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pitänee näemmä odotella täällä servun aulassa uutta peliä kun ei muuten tunnu kesken pääsevän mukaan. zD servulla olen tällä hetkellä. Toivotaan et peli loppuu kohta:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Toikin näköjään sitten kuitenkin pyörii kahella eri nimellä...eurogamerin koodilla se on demo niminen ja gamestop koodilla se on beta nimellä ja sen voi sitten jakaa vielä kahelle kun on sen itelle ladannut....
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

AIVAN....hahahah...perskeles....peli kyllä toimi toisella koneella mutta nyt en itse pääse...no eipä tuo mitään....no onneks on sille oma koodi......kylläpä olin sitten hätäinen...hahah, ei voi muuta kuin nauraa...

No ei kyllä minua naurata.

Kusinen järjestelmä jos minulta kysytään
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos jollain ylimäärästä koodia, niin voi laittaa privaan. Olisin todella kiitollinen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ylimääräinen koodi kelpaisi minullekin. Enää on kysymys onko niin hyväsydämmisiä ihmisiä täällä:rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

" Nerokasta! Joku tappoi panttivangin "

Noi on kyl aika legendaarisia suomennoksia :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pistin EU channelille serverin: nimi on Finnish/Suomal. Paikkoja on vielä jäljellä, joten sinne vain pelailemaan. N. viiden minuutin kuluttua tulee uusi serveri. Samalla nimellä.

Edit 18:18 Nyt on servu pystyssä: nimi on Finnish/Suomal (Eu channel)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pistin EU channelille serverin: nimi on Finnish/Suomal. Paikkoja on vielä jäljellä, joten sinne vain pelailemaan. N. viiden minuutin kuluttua tulee uusi serveri. Samalla nimellä.

Edit 18:18 Nyt on servu pystyssä: nimi on Finnish/Suomal (Eu channel)
Koitetaan saada peliseura-ilmoituksetkin jatkossa SOCOM-yhteisöalueelle, tänne yhteen ketjuun ne lähinnä hukkuvat muun keskustelun sekaan eivätkä paljoa hyödytä viestin muutaman tunnin kuluttua lukevia. Jos ei vielä ole kerinnyt, niin oikeudet ym. foorumiin voi käydä ruksaamassa itselleen Yhteisöt-sivulta.
 
Ylös Bottom