Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Olisiko joku huoltokatko vai yleistä betailua kun ei mene " Valmistellaan verkkoa " kohdasta eteenpäin ?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Onko tää siis jossai storessa ladattavana?Mullekki voi antaa niitä koodiavaimia jos saan ladattua tän jostain.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Olisiko joku huoltokatko vai yleistä betailua kun ei mene " Valmistellaan verkkoa " kohdasta eteenpäin ?

Itsellänikin on välillä ollut samaa ongelmaa: eilen illalla ja tänään päivällä. Yleensä monen yrityksen jälkeen pääsee kuitenkin läpi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Täällä menossa Suomi-pelit ihan normaalisti, pitkine latauksineen päivineen :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itsellänikin on välillä ollut samaa ongelmaa: eilen illalla ja tänään päivällä. Yleensä monen yrityksen jälkeen pääsee kuitenkin läpi.
Joo sama täällä...ennen....nyt ei oo menny sit millään...luovutin reilu puolen tunnin startin näpyttelemisen jälkeen, pitää kai kohta joskus taas koittaa.


BTW...vaikka tossa mun s-posti viestissä lukee että voi jakaa kahelle kaverille, niin ei voi...koitin jo jakaa
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itsellänikin on välillä ollut samaa ongelmaa: eilen illalla ja tänään päivällä. Yleensä monen yrityksen jälkeen pääsee kuitenkin läpi.

Eipä suostu menemään vaikka kuinka yrittää, ja kaikkea on kokeiltu pleikkarin sammuttamisesta eri tunnuksien käyttöön.
Silti netin testaus hommeli XMB-valikossa näytti vihreää joka kohtaan.

Nooh, kaipa hermot säästyvät vähän kun ei pääse edes pelaamaan asti :D

E: Nappasinpas sitten nettipiuhan irti ja takaisin, ja heti lähti toimimaan :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Juuri kun ehti lesoamasta, taisi täälläkin nyt mennä sukka solmuun. Katsotaan mitä viestit maailmalta kertovat.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hei! Jollain betatestaaja ryhmään kuuluvalla voisi olla koodi vielä minulle? Olisin TODELLA kiitollinen.

kiitos
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viesti niille jotka himoitsevat koodia:

Meidän saamaamme koodit jotka ovat siis kotoisin eurogamer.net sivustolta eivät ole jaettavissa millään lailla. Ainoa tapa on että koodin omaava antaa tunnuksensa toiselle joka lataa betan storen download listalta. Lataus onnistuu normaalisti ja sennuskin, mutta peliin ei pääse ellei alkuperäisen koodin omistaja ole pitänyt 24h taukoa pelaamisesta. Sitten pääset pelaamaan ja kaverisi jolla se koodi oli alunperin ei pääse ellet itse pidä 24h taukoa pelaamisesta. Eli uskon että ketään ei halua antaa omaa tunnustaan, ellei sitten haluakkaan pelata tätä betaa vaan haluaa lahjoittaa koodin ja testauksen jollekkin muulle käyttäjälle.

Toivon että ymmärsitte. Ja toivotaan että koodeja tulee lisää mitä tuskin tulee tapahtumaan:(

p.s. olen kyllä nähnyt pari tyyppiä täälläkin jotka eivät olisi sittenkään halunneet betaa. eli kyselkää sellasilta.;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viesti niille jotka himoitsevat koodia:

Meidän saamaamme koodit jotka ovat siis kotoisin eurogamer.net sivustolta eivät ole jaettavissa millään lailla. Ainoa tapa on että koodin omaava antaa tunnuksensa toiselle joka lataa betan storen download listalta. Lataus onnistuu normaalisti ja sennuskin, mutta peliin ei pääse ellei alkuperäisen koodin omistaja ole pitänyt 24h taukoa pelaamisesta. Sitten pääset pelaamaan ja kaverisi jolla se koodi oli alunperin ei pääse ellet itse pidä 24h taukoa pelaamisesta. Eli uskon että ketään ei halua antaa omaa tunnustaan, ellei sitten haluakkaan pelata tätä betaa vaan haluaa lahjoittaa koodin ja testauksen jollekkin muulle käyttäjälle.

Toivon että ymmärsitte. Ja toivotaan että koodeja tulee lisää mitä tuskin tulee tapahtumaan:(

p.s. olen kyllä nähnyt pari tyyppiä täälläkin jotka eivät olisi sittenkään halunneet betaa. eli kyselkää sellasilta.;)
nojoo, meil oli niin että pääsi heti pelaan, mut iten en sit päässykkään, eli latasin akan koneelle demon se pääsi pelaan, mut iten en sit päässy...näin meillä...asia täällä päässsä korjattu ja molemmat päästään pelaan...sorry typs, en jaksa korjailla...tulilientä liikaa...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mäkin tarjoan 5 euroa sille joka sen koodin voisi luovuttaa..
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viesti niille jotka himoitsevat koodia:

Meidän saamaamme koodit jotka ovat siis kotoisin eurogamer.net sivustolta eivät ole jaettavissa millään lailla.

Mistä lienet moista saanut päähäsi?? Kyllä toimii, vai koitatko sanoa, kuinka tulee toimia?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mistä lienet moista saanut päähäsi?? Kyllä toimii, vai koitatko sanoa, kuinka tulee toimia?

Siis eihän ne toimi ellei ole sitä 24h aikaa odottanut. Siis sama koodi ei toimi kahdella eri henkilöllä ainakaan minulla ja GAllosella ei toiminut. Eri koodeilla tietenkin taas toimii. Mutta korjaatkaa jos olen väärässä. Ja kertokaa neuvo miten saa toimiin jos saa.
 
Ylös Bottom