Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos jollakulla on ylimääräinen koodi, eikä halua sitä itse käyttää, niin ottakoot minuun yhteyttä yksityisviestillä. Nimittäin tarve uudelle Socomille on SUURI. Yritän tässä pelata Metal Gear Onlinea ja kuvitella sen olevan Socom, mutta se on vaikeaa. ;/

HALUAN KOODIN, jA VÄHÄN SASSIIN !!! ;'(
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Saatte kuin saattekin mut riesaksi. Klaanikaveri oli ystävällinen ja luovutti Qoren koodinsa käyttöön. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

JES, JUMALAUTA JES! Postasin Gametrailersiin, että jos jollakin on ylimääräinen koodi ja haluaisi luopua siitä, niin jopa kaksi tyyppiä tarjoutui antamaan heidän koodinsa. Toinen tyyppi oli saanut koodin Qoren mukana, eikä edes pidä Socomeista, joten pystyi helposti luopumaan siitä. Kun taas toinen tyyppi sanoi, ettei ole varma toimiiko koodi. Eli siis jos joku haluaa tuon toisen koodin, niin voin kysyä tältä tyypiltä, että voinko antaa sen jollekin teistä tänne.

Mutta kohta pistämään lataukseen SOCOM-beta. Jeah. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

JES, JUMALAUTA JES! Postasin Gametrailersiin, että jos jollakin on ylimääräinen koodi ja haluaisi luopua siitä, niin jopa kaksi tyyppiä tarjoutui antamaan heidän koodinsa. Toinen tyyppi oli saanut koodin Qoren mukana, eikä edes pidä Socomeista, joten pystyi helposti luopumaan siitä. Kun taas toinen tyyppi sanoi, ettei ole varma toimiiko koodi. Eli siis jos joku haluaa tuon toisen koodin, niin voin kysyä tältä tyypiltä, että voinko antaa sen jollekin teistä tänne.

Mutta kohta pistämään lataukseen SOCOM-beta. Jeah. :)

Jos saisit sen, voisin ottaa :cool:.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jos saisit sen, voisin ottaa :cool:.

Koska olit ensimmäinen postaaja, niin lupaan antaa koodin sinulle, jos vain mahdollista. Laitan itse tuon betan jokatapauksessa tänään lataukseen ja jos koodi toimii ja saan toisen koodin antajalta luvan, niin annan sen toisen koodin sinulle. Huomenna nähdään.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Koska olit ensimmäinen postaaja, niin lupaan antaa koodin sinulle, jos vain mahdollista. Laitan itse tuon betan jokatapauksessa tänään lataukseen ja jos koodi toimii ja saan toisen koodin antajalta luvan, niin annan sen toisen koodin sinulle. Huomenna nähdään.

Selvä kiitoksia:).
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

koodi kelpaa tännekki jos joku saa ylimääräisiä, entinen koodi toimi tasan yhen päivän...en tiiä mikä siinä sit oli :E
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No, jos mäkin tulisin tänne niitä koodeja kerjäämään...

Eli siis jos joku haluaa antaa mulle Betan koodin, laita yksityisvietiä tulemaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Voisiko joku antaa minulle koodin jos sattuu olemaan ylimääräinen olisin kiitollinen?

(Eli vain yksäriä jos haluaa:))
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nyt on hyviä Suomi-pelejä menossa EU-lobbyssä. Sinne siis jokainen koodin saanut.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänne kelpais kans koodi jos jollakulla sattuis olemaan ylimääräistä , tai ei tarvetta omalle :)

pm vaan tulemaan ja kiitos etukäteen jos joltain koodi likenisi :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Harmi, tyyppien mulle antamat koodit eivät toimineet. Tyyppi oli saanut koodin Qoresta ja antoi sen mulle, ja mulla ei ole Qorea. Noh, menin vain sitten sinne Redeem code -kohtaan (tms.) ja laitoin koodin sinne, mutta se valitti, että koodi on väärä. Tein sitten USA-accountin, eli laitoin kotimaakseni USA:n, USA:n osotteen jne., että ehkä se auttaisi. Sen jälkeen se sanoi, että koodi on jo käytetty. Tämä tyyppi ei ollut edelleenkään käyttänyt sitä koodia, en myöskään minä.

Toinenkin tyyppi antoi minulle jonkin koodin, mutta se ei toiminut. ;/

Eli, jos joku antelias ihminen voisi antaa mulle ylimääräisen beta-koodin SOCOM-betaan, niin suuri kiitos! YV:tä tulemaan, jos joku on kiinnostunut luovuttamaan koodinsa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

On kyllä aika naurettavaa noilla suomi servuilla välillä, joko SMG:t on otettu pois kokonaan tai sitten vain P90. Joutuu aina vääntämään uusiksi koko mercien ase säädöt :mad:

sitten kun kysyy syytä niin ne on muka noobbien overpowered!? siis mitä täh häh

Hyvin kaatuu mercit rynkyllä vaikka niillä olisi SMG, moni rynkyn käyttäjä vaan ei osaa käyttää päätään ja juoksentelee jollain ahtailla kujilla ja vinee kun lähitaistelussa tehokkaat SMG:t vievät potin kotiin.
Hienosti kaatuu mercit kun pysyy pitemmillä ja avarammilla kujilla kun tuo smg:llä sutiminen on naurettavan epätarkkaa verrattuna kivääriin kunhan välimatka on tarpeeksi suuri.

Kaikilla aseilla pitää vain oppia pelaamaan, jos vastapuolella on agro merccejä subeineen niin silloin otetaan vaikka puolustavammat asemat ja pistetään pääkolmantena jalkana juoksevat mercit pinoon käyttäen ympäristöä hyödyksi.

SMG ei ole sen parempi ase valinta kuin Rynkkykään.
P90 ei ole yhtään sen parempi kuin M4 tai M14

ei nyt aloiteta mitään aserasismia tässä socomissa vaikka aikaisemmissa socomeissa joku ase on voinut olla ylitse muiden
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mielestäni yksikään ase ei tässä ole mitenkään epätasapainoinen, kaikilla pystyy pelaamaan.
Tuo asebännäily on ihan naurettavaa, vanhoissa jonkun IW:n pannaamisen vielä ymmärsi, mutta tässä on kaikki tasapainossa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Määkään en tajuu miks P90 syrjitää:confused: Onpahan tehty smg joka ampuu 900 kutia minuutisa:rolleyes: Jos jotakuta ottaa nuppiin P90 ylivoimaisuus lähitaistalussa, niin alkakoon käyttään haulikkoo:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

SMG:t tuppaavat olemaan sellaisia spray&pray aseita jonka takia luulen, että niistä ei pidetä,(ainakaan vanhemmat socom pelaajat, as like me).
Uusia pelaajia se sattaa hämmentää, mutta vanhoille se on itsestään selvyys.
Mutta voittehan kokeilla servujen kestävyyttä ottamalla jokainen SMG, ja ampua yhtä aikaa nappi pohjassa
ja muutama smoke vielä perään antamaan loppusilaus. (tulee ihan mieleen Lagi(Vigi)lance) sessiot :D)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

En kyllä ymmärrä mitä tässä välissä on känyt kun olen ollut 3pv pelaamatta... Nyt voisi lopettaa bannailun niihin sinkoon ja kranuheittimeen (eikä niidenkään tartte olla joka servulla banaanissa). Tämä on vasta beta ja oivaa aikaa testailla kaikkia aseita. Enkä minä ainakan ole vielä kohdannut "SMG-lagia", eikä SMG:t ole tuntuneet todellakaan ylivoimaisiltakaan...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No siis Spray&pray on mahdollista jokaisella aseella joka sarjatulen omistaa joten parasta siis bänniä myös ne rynkyt myös. Vaikken mikään socom veteraani nyt olekkaan mutta sen verran on näitä räiskintöjä tullut pelattua ettei mihinkään rukoiluun kyllä useimmiten ole tarvetta.
Jos tämä on ongelma niin välttää niitä kujia ja antaa vaikka oman ryhmän SMG tyyppien mennä edeltä ja pistää noboille luu kurkkuun.

Singosta nyt saa ylivoimaista millään, ärsyttävä se ehkä voi olla jos siihen useita kertoja kuolee mutta jo pelkän painonsa takia jätän sen valitsematta otteluun mennessä.

Socom confrontationissa ei enää riitä pelkkä tarkkuus vaan tarvitsee myös ottaa ympäristö, oma ase, ryhmän aseet, näiden aseiden vahvuudet ja täten saada pelaamisesta mahdollisimman optimoitua.

SMG:llä on sitä paitsi pari todella pahaa heikkoutta confrontationissa
1.) Sillä osu mihinkään kun tietty etäisyys saavutetaan. thus -> pitää päästä lähemmäs
tarkka kuitenkin lähitaistelussa jopa liikkeessä! ja P90 ei saa edes kiikari tähtäintä joten onnea niihin 70m pääosumiin :p
2.) Se määrä kuinka paljon noita kuolemia lähitaistelussa sattuu kuolinanimaation takia on aika harvinaisen perseestä :mad: ties kuinka usein on saanut ladottua vastustajan täyteen lyijyä vain huomatakseen tämän ampuvan minua päähän kuollessaan.

Määkään en tajuu miks P90 syrjitää:confused: Onpahan tehty smg joka ampuu 900 kutia minuutisa:rolleyes: Jos jotakuta ottaa nuppiin P90 ylivoimaisuus lähitaistalussa, niin alkakoon käyttään haulikkoo:D
Touché
 
Ylös Bottom