Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tää ase tätä toi ase tota..........Mitään ei ole enään tehtävissä! Jumala on hyljännyt! Kaikki toivo on menetetty! Ei ole muuta mahdollisuutta kuin
BÄNNIÄ koko SOCOMI:D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eipä COD4/BFBC-puolella huudeta bännejä aseille. Ihan selvästi liikaa kustomisaatiota Socomissa kun niistä saadaan draamaa aikaiseksi. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Olen koko pelin bännimisen kannalta. Illalla pelailin suomalaisten kanssa puolisen tuntia; saldona 6 kuoloa, 0 tappoa ja 0 laukausta. Siis noin n00b-epäystävällistä peliä en ole nähnytkään vielä. Neljä kertaa henki, etten ehtinyt nähdä kuin punaiseksi muuttuvan ruudun. Yhdellä kerralla tuli puukkoa selkään, ja kerran jopa näin vihun vilaukselta ehtimättä tosiaan edes tähtäintä kääntää, liipaisimen painamisesta puhumattakaan. Ihan susipaska peli. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Illalla pelailin suomalaisten kanssa puolisen tuntia; saldona 6 kuoloa, 0 tappoa ja 0 laukausta. Siis noin n00b-epäystävällistä peliä en ole nähnytkään vielä. p

Kuulostaa erittäin hyvältä siis. Ehdottomasti jatkan siis pelin pelaamista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Puukon vois banniä, se on aivan liian ylivoimainen takaa päin.

Älä ruikuta tämmösestä asiasta. Minua ketuttaisi jos pääsisin jotakin selkään ja isken puukolla selkään mutta toinen lähteekin karkuun ja ampuu minut. One-hit-one-kill on hyvä juttu. Ei se ressisäkään selkään melettäminen ollut paha juttu. Ja pääset eroon selkään puukottajista jos otat kamun mukaan. Tiimipelihän tämä on eikä solo only. Järki takaisin päähän.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Olen koko pelin bännimisen kannalta. Illalla pelailin suomalaisten kanssa puolisen tuntia; saldona 6 kuoloa, 0 tappoa ja 0 laukausta. Siis noin n00b-epäystävällistä peliä en ole nähnytkään vielä. Neljä kertaa henki, etten ehtinyt nähdä kuin punaiseksi muuttuvan ruudun. Yhdellä kerralla tuli puukkoa selkään, ja kerran jopa näin vihun vilaukselta ehtimättä tosiaan edes tähtäintä kääntää, liipaisimen painamisesta puhumattakaan. Ihan susipaska peli. :p

Sehän noissa non-respawn matseissa on se suurin ongelma, kun aina ei mene hyvin ja jotta peli voisi joskus päättyä niin jonkun on jäätävä katsomaan sivusta luotisateen saattelemana.
Vinkkinä kuitenkin voi olla edelleen se että pysyttelee SMG:llä siellä ahtailla sivukujilla ja rakennuksissa, rynkyillä sitten liikuskelee suojasta toiseen pidemmillä kujilla.

Jos ryhmässä pääsee liikkumaan niin siinä on aina suurempi mahdollisuus selvitä hengissä.
Tosin eilinen Suomi matsi tuntui lähinnä aika pää kolmantena jalkana juoksentelevien merc:ien tappamiselta. Ei siinä muuten mitään mutta kun Splitterillä näyttää olevan myös tuo tähtääminen kohdallaan :(

Hyvin muuten osuu noilla rynkyillä kunhan pysyy paikoillaan kyykyssä (makuulta käy myös)
tiedä mitä nuo amerikkalaiset SCEA fooruilla puputtaa mutta kyllä ainakin omat ammukset osuivat sinne mihin scope näytti.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tää menee taas pojat jo ihan naurettavaks.. Peli beta vaiheessa rutkutetaan jo kaikesta.. bännätään sitä ja tätä. Sitten kun peli tulee myyntiin ja ne tyyppit jolla ei oo ollu betaa niin votetaan ulos huoneista missä ei saa käyttää sitä ja tätä ja sitten niille huudetaan pää punasena. tehdään niin että kukaan ei saa kättää kun mummo haulikkoa.. Noin kuukauden päästä joku tulee ja sanoo "toi on niin voimakas lähitaistelussa" "pakko bännii se kun en pärjää" :mad:

Ja nyt niille sitten jotka ei tunne niin olen socom "veteraani" mutta mussa on see ero etten pelaa sitä peliä sen takia että saisin kunniaa tai jotain meriittejä kuinka hyvä on...


Jep Jep
Nemesis thegod...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Älä ruikuta tämmösestä asiasta. Minua ketuttaisi jos pääsisin jotakin selkään ja isken puukolla selkään mutta toinen lähteekin karkuun ja ampuu minut. One-hit-one-kill on hyvä juttu. Ei se ressisäkään selkään melettäminen ollut paha juttu. Ja pääset eroon selkään puukottajista jos otat kamun mukaan. Tiimipelihän tämä on eikä solo only. Järki takaisin päähän.


Unohdin näköjään hymiön. Viestin tarkoitus oli ilmaista, ettei bännimisessä ole mitään järkeä. Oma mielipiteeni on, että ei ole mitään järkeä yleensäkään ottaen mitään bänniä varsinkaan jo beta vaiheessa.

KonsoliFINissä on tarkoitus ruveta pelejä pyörittämään ja näissä ei mitään tulla bännimään. Ainut voi olla, että tyyliin rajataan jotkut RGB kahteen per tiimi. Mutta muuten kaikki sallittuja mitä tekijät on peliin tehneet. Jos ei kiinnosta, ei tarvitse osallistua.

Ja jos joku on niin noobi, että pitää aseita bannia. Niin huoneen otsikkoon maininta, ilman että pelissä ruvetaan kitisemään. Niin osaa porukka sitten pysyä poissa tuollaisista huoneista.

Jos joku ei saa F90 käyttäjää hengiltä normaali tilassa, niin silloin kannattaa ennemmin katsoa peiliin kun syyttää vastapuolen asetta. Samoin osaavat pelaajat kyllä saa RGB käyttäjät hengiltä tiiminä tai yksinkin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sehän noissa non-respawn matseissa on se suurin ongelma, kun aina ei mene hyvin ja jotta peli voisi joskus päättyä niin jonkun on jäätävä katsomaan sivusta luotisateen saattelemana.
Vinkkinä kuitenkin voi olla edelleen se että pysyttelee SMG:llä siellä ahtailla sivukujilla ja rakennuksissa, rynkyillä sitten liikuskelee suojasta toiseen pidemmillä kujilla.
Viestini oli toki kirjoitettu pilkki silmäkulmassa. Tuo Confrontation oli ensimmäinen SOCOM-kokemukseni. Koskaan. Ja olen muutenkin aivan käsi verkkoräiskinnöissä. Mutta tuollainen HC-meininki, jossa henki lähtee kerrasta, eikä respawnausta tunneta, on "vähän" liikaa kaltaiselleni sunnuntaipelaajalle. Toivottavasti pelistä löytyy myös armollisempia pelimuotoja. Jäin myös kaipaamaan jonkinlaista tutoriaalia, koska nyt lähdin pelaamaan täysin kylmiltään tuntematta edes kontrolleja.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Älä ruikuta tämmösestä asiasta. Minua ketuttaisi jos pääsisin jotakin selkään ja isken puukolla selkään mutta toinen lähteekin karkuun ja ampuu minut. One-hit-one-kill on hyvä juttu. Ei se ressisäkään selkään melettäminen ollut paha juttu. Ja pääset eroon selkään puukottajista jos otat kamun mukaan. Tiimipelihän tämä on eikä solo only. Järki takaisin päähän.

Ethän nyt ihan varmasti ottanut Xshavaa tosissaan? Meinaan vaan kun repesin. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ethän nyt ihan varmasti ottanut Xshavaa tosissaan? Meinaan vaan kun repesin. :D

Viimeksi ehkä Xshavan kanssa kunnolla tekemisissä oli joskus S3 aikoihin. Tosin en kyllä ole muutenkaan ollut hänen kanssaan tekemisissä kunnolla niin kuin puolenkaan kaverilistallani olevista tai Socomittajista. Mutta sarkasmia on joskus vaikeaa huomata kirjoitetusta tekstistä kun siitä saattaa puuttua se avainsana tai viittaus johonkin muuhun.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viimeksi ehkä Xshavan kanssa kunnolla tekemisissä oli joskus S3 aikoihin. Tosin en kyllä ole muutenkaan ollut hänen kanssaan tekemisissä kunnolla niin kuin puolenkaan kaverilistallani olevista tai Socomittajista. Mutta sarkasmia on joskus vaikeaa huomata kirjoitetusta tekstistä kun siitä saattaa puuttua se avainsana tai viittaus johonkin muuhun.

No ei varmaan puukko hirveän ylivoimainen voi olla, kun saman hoitaa ase ja kauempaa. Että sikäli...
EDIT: Ja jos oon väärässä tän sarkasmin suhteen, niin huh huh. Xshava pisti sit pahan. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Toivottavasti pelistä löytyy myös armollisempia pelimuotoja. Jäin myös kaipaamaan jonkinlaista tutoriaalia, koska nyt lähdin pelaamaan täysin kylmiltään tuntematta edes kontrolleja.

Sitten kun peli ilmestyy, niin tehään ihan tutustumis huoneita. Eli ei ammuta ketään, vaan juoksennellaan kenttää ympäri siihen tutustuen. Näin ollaan jokaisessa socomissa tehty, niin oppii kentän. Jos suoraan peliin, niin menee viikkoja ennen kuin oppiisen, koska kuolema korjaa ennen kuin pääsee alkua pidemmälle eikä hajuakaan mistä suunnasta vihollinen voisi tulla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viimeksi ehkä Xshavan kanssa kunnolla tekemisissä oli joskus S3 aikoihin. Tosin en kyllä ole muutenkaan ollut hänen kanssaan tekemisissä kunnolla niin kuin puolenkaan kaverilistallani olevista tai Socomittajista. Mutta sarkasmia on joskus vaikeaa huomata kirjoitetusta tekstistä kun siitä saattaa puuttua se avainsana tai viittaus johonkin muuhun.

Multa puuttu se hymiö :rolleyes: Ja selvensinkin asiaa ylempänä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Viestini oli toki kirjoitettu pilkki silmäkulmassa. Tuo Confrontation oli ensimmäinen SOCOM-kokemukseni. Koskaan. Ja olen muutenkin aivan käsi verkkoräiskinnöissä. Mutta tuollainen HC-meininki, jossa henki lähtee kerrasta, eikä respawnausta tunneta, on "vähän" liikaa kaltaiselleni sunnuntaipelaajalle. Toivottavasti pelistä löytyy myös armollisempia pelimuotoja. Jäin myös kaipaamaan jonkinlaista tutoriaalia, koska nyt lähdin pelaamaan täysin kylmiltään tuntematta edes kontrolleja.

SOCOM on tyly aloittelijalle, tosin vielä tässä vaiheessa moni veteraanikin hahmottelee kokonaisuutta uudemman kerran. Crossroads-kentässä eriarvoisuutta korostaa myös sen retro-tausta, kun on jo valmiiksi tuttu sieltä vuosien takaa SOCOM II:sta.

Respa-pelimuoto on tehokasta harjoitusta ohjaukseen ja kenttätuntemukseen. Usein siellä on ihan jo nimen puolesta aloittelijoille tehtyjä servuja. Muuten kovan Suomi-seuran vastapainona aloittelija pääsee ehkä jo vähän tutustumaan siihen hyvään tunnelmaan, joka servulla usein vierailee.

Jonkinlainen manuaali se tämäkin: http://socom.us.playstation.com/file.axd?file=SOCOMConfrontation_PB.pdf
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sitten kun peli ilmestyy, niin tehään ihan tutustumis huoneita. Eli ei ammuta ketään, vaan juoksennellaan kenttää ympäri siihen tutustuen. Näin ollaan jokaisessa socomissa tehty, niin oppii kentän. Jos suoraan peliin, niin menee viikkoja ennen kuin oppiisen, koska kuolema korjaa ennen kuin pääsee alkua pidemmälle eikä hajuakaan mistä suunnasta vihollinen voisi tulla.

Täh :eek:. Mulla menee vaan pari päivää kun olen oppinut kaiken tarpeellisen mapeista jokaisessa pelissä paitsi strategia peleissä. Huijausta tuo on ;).
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Täh :eek:. Mulla menee vaan pari päivää kun olen oppinut kaiken tarpeellisen mapeista jokaisessa pelissä paitsi strategia peleissä. Huijausta tuo on ;).
Joillakin ei vaan ole aikaa opetella uutta peliä kahta päivää putkeen...:rolleyes::)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joillakin ei vaan ole aikaa opetella uutta peliä kahta päivää putkeen...:rolleyes::)

Siis, miulle riitää pari peliä mapissa ja tunnen sen melkein täydellisesti. Peleissä tuuppaan muistamaan kaikki jutut mutta harmi kun en sitä taitoa hallitse kokeisiin lukemisessa :D. Muistan ressisäkin yksinpelin että moninpelin (paitsi lisämatskun) jutut ja rakenteen ulkoa. No ehkä muutama juttu unohtunut mutta 90% muistan vaikka pelin pelaamisesta on puoli vuotta jos enemmänkin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Täh :eek:. Mulla menee vaan pari päivää kun olen oppinut kaiken tarpeellisen mapeista jokaisessa pelissä paitsi strategia peleissä. Huijausta tuo on ;).

Pitää oikein nousta seisovalteen taputtamaan sun taitavuudelle.

Tätä socom keskustelua kun sivusta seuraa niin jotenkin ostohalut hiipuu päivä päivältä enemmän. Aseiden bannimiset, pelottelut että noob ei pärjää ja jne. No täytyy silti harkita ostamista jo pelkästään ton headsetin takia.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

SOCOM on tyly aloittelijalle, tosin vielä tässä vaiheessa moni veteraanikin hahmottelee kokonaisuutta uudemman kerran. Crossroads-kentässä eriarvoisuutta korostaa myös sen retro-tausta, kun on jo valmiiksi tuttu sieltä vuosien takaa SOCOM II:sta.

Respa-pelimuoto on tehokasta harjoitusta ohjaukseen ja kenttätuntemukseen. Usein siellä on ihan jo nimen puolesta aloittelijoille tehtyjä servuja. Muuten kovan Suomi-seuran vastapainona aloittelija pääsee ehkä jo vähän tutustumaan siihen hyvään tunnelmaan, joka servulla usein vierailee.

Jonkinlainen manuaali se tämäkin: http://socom.us.playstation.com/file.axd?file=SOCOMConfrontation_PB.pdf

Täytyy kompata TT:tä siinä mielessä ,että Suomiservut ovat todella lannistavia tämmöselle Socom ensikertalaiselle. Kymmenien tuntien COD4 kokemuksella ei juurikaan tee mitään noissa ympyröissä, turpaan tulee koko ajan niin että tukka lähtee. Itse nyt sentään jonkun tapon saan silloin tällöin, mutta kyllä se pahasti jää pakkasen puolelle kill/death ratio. Muutaman illan pelailun jälkeen sentään alkaa tulla kontrollit ja toi crossroads mappi tutuksi, mutta siihen ei paljoa ole tullut parannusta, että tahtoo olla headshotti ja vainaa aina kun jonkun ehtii nähdä. Ja sitten taas istutaan katsomossa....

En tarkoita tätä silti negatiivisena kommentina itse peliä kohtaan. Omalla kohdalla alkujärkytyksen(ei ehdi edes liipasinta painaa kun on jo henki pois, lagailu etenkin tulitaisteluissa, muu pelin sekoilu) jälkeen kiinnostus on kasvanut koko ajan mitä enemmän pelaa.
 
Ylös Bottom