Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Moro!

Pelailin tänään ekaa kertaa socomia ja oli kyllä aika siisti. Bugeja vielä oli mutta kuitenkin pelaaminen sujui ihan ok. Milloin muuten beta loppuu?

Peliseuraa olisi ihan mukava saada, joten mut voi lisätä frendiksi.

PSN : tokewitch

Beta loppuu joko viimenen päivä tai toiseks viimeinen päivä tätäkuuta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muuten hubaa etenkin nytten päivityksen jälkeen, mutta mitä hemmettiä; kun tapan vastustajan niin siihen tulee että G-ford tappoi sitten se henkilön jonka nistin. Ja pelaan kyllä ihan JapleFIN tagilla eli mistä ihmeestä se tuon G-fordin repäsee? : DD
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muuten hubaa etenkin nytten päivityksen jälkeen, mutta mitä hemmettiä; kun tapan vastustajan niin siihen tulee että G-ford tappoi sitten se henkilön jonka nistin. Ja pelaan kyllä ihan JapleFIN tagilla eli mistä ihmeestä se tuon G-fordin repäsee? : DD

Joo itellä oli ihan sama bugi, nimi jonka puolesta pelasin taisi olla Last Rider tai joku vastaava. Eikä sen nimistä pelaajaa ollut edes koko servussa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

- Kuollut pelaaja voi jäädäki henkiin ja ammuskella. Pelaajan ruumis siis makaa maassa "kuolleena" mutta voi edelleen tappaa muita.
Jep, tuossa äsken oman joukkueen kaveri makasi kuolleena keskellä markkinatoria ja nitisti minua ampumalla ja PUUKOLLA missä tahansa olinkaan (talojenkin takana) ja kuolonkamera vaan aina heilahti markkinatorin suuntaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nyt oli hyvä päivitys.Saaneet korjattua suurimman paskan. Pystyy jo pelaamaankin tätä. Scoreboard ei vaan näy
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

olipa hirveen tönkkö ja kankea peli tämä. Kontrollit ei iskeny muhun millään lailla ja tähtäys kaameaa. Tämä oli eka socom mitä olen pelannut ja samalla viimeinen. Kohde yleisölle varmasti uppoaa hyvinkin. Eli tarkoitan vanhoja socom pelaajia.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

olipa hirveen tönkkö ja kankea peli tämä. Kontrollit ei iskeny muhun millään lailla ja tähtäys kaameaa. Tämä oli eka socom mitä olen pelannut ja samalla viimeinen. Kohde yleisölle varmasti uppoaa hyvinkin. Eli tarkoitan vanhoja socom pelaajia.

No voi harmi. Olisi ollut mukava saada ainakin yksi uusi ''sukka'' pelaaja lisää. Mutta makunsa kullakin
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

olipa hirveen tönkkö ja kankea peli tämä. Kontrollit ei iskeny muhun millään lailla ja tähtäys kaameaa. Tämä oli eka socom mitä olen pelannut ja samalla viimeinen. Kohde yleisölle varmasti uppoaa hyvinkin. Eli tarkoitan vanhoja socom pelaajia.

Peli on hitaampi tempoinen kuin esim. CoD4, ja kuten huomasit; tähtääminen on paljon vaikeampaa. Tämä toki lisää pelin taktisuutta ja ryhmätyöskentely nouseekin suureen rooliin, jos aikoo hengissä pysytellä. :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itse sain tänään koodin yhdeltä tyypiltä(ei konsolifinistä).Mutta peli on kyllä hyvä eikä lagannu mulla juuri ollenkaan,välillä kuva pysähtyi noin sekunniksi ja meno jatkui.Oisko kellää innostusta pelata tänä iltana suomi porukalla peliä?

Loppuuko tää beta siis huomenna :confused: ?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Peli aika kuollut. Ei innostusta riitä hirveemmin viimisimmän patchin paskan jälkeen. yhtä bugia vaan...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eteenpäin on menty, mutta vielä pitää korjata muutama paha bugi ja sitten alkaa jo näyttää vanhalta Socomilta. Patchin myötä myös valikot toimivat nopeammin, kiitokset myös siitä edellä mainittujen lisäksi. Scopetuksen korjauksen myötä rupesi saamaan niitä tappojakin ihan eri tavalla. Uusimpana bugina voidaan lisätä ns. loppumaton peli. Pelasin breachia muutaman kierroksen ja toimi ihan hyvin, kunnes sitten viides kierros ei loppunutkaan ja pommi katosi jonnekin. Vaan eihän porukka minnekään lähtenyt, jäivät tappamaan toisiaan - kunnes noin puolentoista tunnin jälkeen servu jäätyi ainakin minulla. Kivaa oli silti! Oppipahan tuon Crossin taas kunnolla siinä samalla.

Eniten häiritsevät tauot, edelleen tulee sekunnin tai parin mittaisia katkoksia ja ne keskeyttävät pelin liian usein. Breach on muuten hanurista jos respawn on päällä. Varsinkin puolustajien osalta. Ei sovellu ollenkaan tuon tyylisiin peleihin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Siis patchin jälkeen uusina bugeina mm. Näkymättömyys, Health bari ei toimi oikein, Monesti joutunut pelaan jonkun toisen nikillä peleissä :), Statsit ei näy prkl ja monia muita ihme bugeja. Nämä siis mitä itselle on tullut vastaan.

Tosiaan niinku ellu jo sano niin "red x" on niinku palailemas ilman sit kuvaa siel ruudun yläreunas... Kuinka siistiä? :)

Täytyy toivoo et saisivat fiksailtua... ihan hirveetä pelail ny.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Scoreboardit saa huhujen mukaan poistamalla pelin ja lataamalla/asentamalla sen uudestaan, mutta eipä oikeen innosta silti toi näkymättömänä ounaaminen ja kuolleena tappaminen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Miten te tässä näkymättömänä tässä ootte päässy pelamaan?Ite en ainakaa oo.Pikkuse kyllä itteekin häiritsee kun scorebordsit ei näy.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Miten te tässä näkymättömänä tässä ootte päässy pelamaan?Ite en ainakaa oo.Pikkuse kyllä itteekin häiritsee kun scorebordsit ei näy.
Ei sitä itse huomaa kuin siitä, että vastustajat ei huomaa sua vaikka seisoisit niiden edessä ja kun tapat niin sulla on joku toinen nimi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Joo ton nimi bugin oon kyllä huomannu.Itekki oon sitä vähän ihmetelly.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ihan mielenkiinnosta kysyn...
Kerran jaksatte täällä valittaa, niin kai oletta lähettäneet palautetta myös Slant6:lle? Olisivat varmasti kiitollisia. Täällä jauhaminen ei edesauta pelin paranemista.

Peli on kuitenkin selkeästi beta, eikä moninpeli demo, vaikka niin osan koneissa lukeekin.
Beta ei ole valmis tekele ja se julkaistaan sekä sitä pelataan sen takia, että tekijät voisivat viilailla peliä julkaisukuntoon.

Yllä kirjoitetut pätevät siis kaikkiin betoihin, joita tiellenne sattuu tulemaan. Palautetta kannattaa muuten lähettää ihan valmiistakin pelistä, jos bugeja tai paranneltavaa huomaa. Mikäli Englannin kieli ei suju, voi pyytää kaveria tai iskää ja äiskää.;)
 
Ylös Bottom