KissaKebab
New Member
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen
Tosin ei mulla toimi socom betakaan enään.
Tosin ei mulla toimi socom betakaan enään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
PSN:ssä on nyt ihan yleistä häikkää, eiköhän nuo johdu ihan siitä. Menkää nukkumaan ja yrittäkää huomenna uudelleen.
Mistäpäin maailmaa, PAL-versio vai? Itsellänikin on Play.comista ennakkotilaus, mutta kun viimeksi katsoin jokunen päivä sitten, niin julkaisupäivä oli jossain marraskuun puolella.Pistin itse kyseisen bundlen ulkomailta tulemaan. Viikon sisällä pitäisi jo päästä rellestämään
PSN:ssä on nyt ihan yleistä häikkää, eiköhän nuo johdu ihan siitä. Menkää nukkumaan ja yrittäkää huomenna uudelleen.
Mistäpäin maailmaa, PAL-versio vai? Itsellänikin on Play.comista ennakkotilaus, mutta kun viimeksi katsoin jokunen päivä sitten, niin julkaisupäivä oli jossain marraskuun puolella.
Itse asiassa Play.com kertoo edelleen että "Due for release on 28/11/2008".
Oukhei, menee vähän offtopiciksi tai ainakin melkein. Eli haluaisko joku jenkkistorea käyttänyt kertoa miten tämä lataaminen tapahtuu.
Viekö tämä ladattuna storesta vaan sen 2.7 gigaa + päivitykset? Ajattelin vaan kun olin lukevinani yhestä arvosteulusta, että levylläkin on pakko asentaa 2.7 gigaa. Tekis kyllä mieli ostaa se nyt sieltä storesta...
Jos/kun ei ole ikinä pelannut Socomeita, kannattaa pelata respapelejä aluksi että tulee mapit ja nappulat tutuiksi.Asiaan, onko peli mistään kotoisin? Nettikoodissa on vissiin parantamisen varaa ja paljon, mutta näin muuten, onko peliin vaikea päästä sisälle ja niin poispäin.
Elikkäs, ostanko play.comista vai storesta? Kun sampon electron löytyy ja kohta saa rahaa, mutta voiko siis pelata nykyisellä accountilla sitä jos vaan jenkkiacolla lataa sen?
Ok thanks...... ja ei poistu mitenkään, jotkut tuolla ylhäällä(siis tämän sivun yläosassa) puhuvat että heiltä kadonnut?Osta storesta. Voit pelata nykyisellä accountilla, vaikka haet sen jenkeistä.
Ok thanks...... ja ei poistu mitenkään, jotkut tuolla ylhäällä(siis tämän sivun yläosassa) puhuvat että heiltä kadonnut?