Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Liityn tänään sotarintamalle! (kunhan tuo 473Mb päivitys latautuu - huoh).
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Olen tilannut monta kertaa. Luotettava on. Toimitus kestää yleensä noin viikon.

Pitääkö olla US-PS3 että toi toimii? Voisin itsekin tilata ulkomailta US-version jos toimii EU pleikassa, kun ei tuolta USA-shopista saa Nordea Mastercardilla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Pitääkö olla US-PS3 että toi toimii? Voisin itsekin tilata ulkomailta US-version jos toimii EU pleikassa, kun ei tuolta USA-shopista saa Nordea Mastercardilla.
Ei pidä olla USA-PS3. Elikkäs toimii EU pleikkarillakin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Itse latasin tuon pelin ameriikan kaupasta. Osoitteeksi laitoin 1600 Pensylvania avenue, Washington DC.... ,-)

Mites noita EU servereitä on? Mielestäni eilen listalla näkyi joku mutta tänään kun olen katsonut ei yhtäkään EU alkuista ole siellä "channel" valikossa.

Otin muutaman matsin US East serverillä ja suht lagi-vapaata oli mutta toisella jossa oli enempi väkee rupesi peli lagaamaan jonkin verran, eli lähempää pitäisi peliseuraa saada.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Mites noita EU servereitä on? Mielestäni eilen listalla näkyi joku mutta tänään kun olen katsonut ei yhtäkään EU alkuista ole siellä "channel" valikossa.
.
Ovat taas poistaneet EU-lobbyn ja lisänneet paikallee "European English", joten varmaampa siellä sitten pelaillaan. Itse pyörin myös monesti NL servereillä joissa tuntuu saavan ihan suht-koht tasokkaita pelejä pystyyn ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Eli milloinkas tämä julkaistaankaan ? Sori jos se jossain jo lukee, mutta netti pätkii juuri nyt niin vaikia alkaa etiskelemään. :/
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

julkastu 14.10 ameriikaassa ja olikos se 24.1 sit euroopassa jne. eli pelaan pääsee jos ostaa pelin us-storesta tai sit tilaa usa:sta/cänädästä...:cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Iteki tuli hankittua. Bongasin huuto.netistä avaamattoman headsettibundlen viiteenkymppiin :cool:
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Juu, mä tilasin tossa tiistaina. Hyvällä tuurilla ensi viikon alussa pääsee jo sotatantereelle! :D
Odotukset on korkealla, mutta toisaalta en voi pettyäkkää noista videoista päätellen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Juu elikkä taidampa mennä lataamaan pelin :)

edit: Pelin lataus pysähtyi 2700mb... vain 15mb puuttuu latauksesta. Tapahtui jo toistamiseen tämä... Onkohan vika palvelimissa? Hyvä että sain maksettua pelin mitä en saa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Juu elikkä taidampa mennä lataamaan pelin :)

edit: Pelin lataus pysähtyi 2700mb... vain 15mb puuttuu latauksesta. Tapahtui jo toistamiseen tämä... Onkohan vika palvelimissa? Hyvä että sain maksettua pelin mitä en saa...

Mulla ei onnisunut ekalla latauksella installointi kun verkkokatkesi välillä. Latasi sen pelin loppuun mutta ei asentunu. Latasin uudestaan ja sit toimi ihan hienosti.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Tänään ostin Huuto.netistä halpaan 35 hintaan. Kannattaa katella Huuto.netistä siellä on kohtuu hintaisia ja vielä ihan uusia.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Tilasin itsekkin äsken huuto.netistä, en malta odottaa kuukausia, ja on tässä sopivasti lomaakin pari viikkoa. Liityn siis joukkoon taas, lähes samalla tunnuksella kuin vanhoissakin Socomeissa. Sitä odotellessa Battlefieldiä..
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Odottele vaan rauhassa ei tätä ennen päivityksiä kehtaa pelata, tulee nälkä kun oottelee servuille pääsyä, ainakin nyt.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Tulipas tilattua, olisikohan perjantaina tai ensi viikosta täällä.. Ilman hedaria. Katson ensiksi että millaista porukkaa tuolla pelailee että tuntuuko edes tarvetta olevan mikille. Jossain xboksi pelissä oli aivan liikaa 10v heliumeita siellä kaakattamassa ja lujasti äänessä, toivottavasti sama ei toistu tässä.. jää nimittäin aika nopiaan peli hyllyyn jos näin on. Jotenkin sellainen kuva tästä pelistä että ollis vähän aikuisempaan makuun, ihan oikeaa tiimipelaamista ja taktista silmää vaativa peli? Toivotaanpa näin.
 
Vastaus: Socom: Confrontation pelin hankkiminen

Itsellä ärsyttää suunnattomasti, kun muidet puheet kuuluu TV:stä jos ei ole mikkiä. Järki siinä meinaa lähteä, ku random jenkit huutaa, että " you f*****g noob, get the f*** outta here, you ain't gonna plant the bomb , we go for kills you wan***"

You have 4 votes against you. Hanki mikki ja käytä sitä silloin, kun pelaat suomalaisten kanssa, muuten suosittelen heittämään sen laatikkoon, mutta pidä kuiten kiinni se pleikassa, ettei kuulu se valitus. Fakta on se, että joka pelissä on niitä 10-vuotiaita heliumeita.
 
Ylös Bottom