Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen tilannut monta kertaa. Luotettava on. Toimitus kestää yleensä noin viikon.Onko kukaan hankkinu täältä? Luotettava paikka ja toimitus tapahtuu ok-nopeudella?
Olen tilannut monta kertaa. Luotettava on. Toimitus kestää yleensä noin viikon.
Ei pidä olla USA-PS3. Elikkäs toimii EU pleikkarillakin.Pitääkö olla US-PS3 että toi toimii? Voisin itsekin tilata ulkomailta US-version jos toimii EU pleikassa, kun ei tuolta USA-shopista saa Nordea Mastercardilla.
Ovat taas poistaneet EU-lobbyn ja lisänneet paikallee "European English", joten varmaampa siellä sitten pelaillaan. Itse pyörin myös monesti NL servereillä joissa tuntuu saavan ihan suht-koht tasokkaita pelejä pystyynMites noita EU servereitä on? Mielestäni eilen listalla näkyi joku mutta tänään kun olen katsonut ei yhtäkään EU alkuista ole siellä "channel" valikossa.
.
Juu elikkä taidampa mennä lataamaan pelin
edit: Pelin lataus pysähtyi 2700mb... vain 15mb puuttuu latauksesta. Tapahtui jo toistamiseen tämä... Onkohan vika palvelimissa? Hyvä että sain maksettua pelin mitä en saa...
Odottele vaan rauhassa ei tätä ennen päivityksiä kehtaa pelata, tulee nälkä kun oottelee servuille pääsyä, ainakin nyt.
Odottele vaan rauhassa ei tätä ennen päivityksiä kehtaa pelata, tulee nälkä kun oottelee servuille pääsyä, ainakin nyt.