Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Voi vitun rankit pilaa kaikki pelit. Olisi vaan tehny saman systeemin ku kakkosessa, R^-huoneet on legendoja. :D

Toi sprintti on hyvä, nimenomaa snipujen välttämiseks. Toivottavasti vaan tosiaan on tarpeeksi tehokas se efekti ettei tosiaan puolen sekunnin päästä sprinttaamisen lopettamisesta pysty jo ampumaa ihan normaalisti. Siinä tapauksessa olisi nimittäin TODELLA huono uudistus.

Voice chat on loistava, proximity chat toimii ja koko tiimille joutuu puhuu L2. Mut onko siis klaanilaisille puhe ilman mitää nappulan painamista? Se on aika outoo.. sillonhan klaanimatseissa olis koko ajan puhekanava auki ja mun mielestä oli parempi ku olis vaa toi proximity + L2 jos haluu puhuu koko tiimille, koska se lisää just sitä jännitystä matseissa ku joutuu kutsumaa puheenvuoron ja muutenki pitää olla tarkempi et millon käyttää puheenvuoroo. Vai oonko ymmärtänyt ton klaanille chattaamisen väärin?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Käykääs äänestämässä suosikkimappianne SOCOM 1:stä. Jos saataisiin parhaimmat vielä remakena peliin mukaan.

Ääni meni:

Blizzardille :D
Minäkin äänestin oikein kahdella äänellä:
Abandoned ja Ruins :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Blizzardille ääni tietenkin :)
Hyvänä kakkosena olisi tullut Abandoned, koska se S1:n valoisa aba oli legenda. Ainut huono puoli oli kentän pienuus eikä naatteja päässyt pakoon kunnolla, mutta sekin olisi pois nyt S:C:n isompien kenttien myötä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Blissulle meni ääni. Ja tosiaan toi sprint juttu voi olla tosi hyvä uudistus jos se toteutetaan kunnolla. Esim. suunnanvaihtoja ei pitäs pystyä tekemään äkillisesti sprintatessa tai muuten vasentattivispaukseen on ihan mahoton osua. Ja myöskään kovin tarkasti ei sais sen jälkeen pystyä tähtäämään.

Jos noita ei oteta kunnolla huomioon niin sitte se on huono uudistus.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin ja kranua ei sais tullä ehkä käteen ihan heti sprintin jälkeen ettei alkunaatit mene ihan hulluiksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin ja kranua ei sais tullä ehkä käteen ihan heti sprintin jälkeen ettei alkunaatit mene ihan hulluiksi.
Tota en muuten tullu aatelleeksi :mad: Toihan on muuten ihan älytön ongelma kenttien tasapainottamisen kanssa. 32 pelaajaa kuitenki, niin alkunaattia voi tulla aika perkeleesti! Enkä ainakaan ite keksi miten ton pystyy sitten tasapainottamaan sprintin kanssa. Ainoat mitä tulee mieleen niin on oikeasti 10 sekunnin jäätö jonka aikana ei pysty käyttään kranaatteja tai sitten, että se kuinka pitkälle naattia voi nakata heti sprintin jälkeen laskee 10x normaalista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Se vois olla ihan jeeskin jos ois muutaman sekan tauko sprintin jälkee ettei voi heittää naattia. Taktinen lisä kun toiset juoksee sprintillä rynkelöillä päälle ja toiset heittää naattia niitten yli koska eivät voi sprinttailla että saavat viskottua. Tai jotain.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuoreessa EGM:ssä useamman sivun juttu tulevasta sukasta. Jenkkipuolelta löytyi tiivistelmä:

GAMEPLAY

-You can roll or underhand a grenade with real physics

-You can lean your guy with the six-axis instead of the d-pad

-There is proximity chat

-Your clan can talk via open chat, but you can L2 to chat to everyone on your team. Or if you have proximity chat then you chat with who ever is around you.

-Audio has changed. Sounds around a corner sound muffled.

-There is now a run/sprint mode. You can run/sprint but you cant shoot and your gun will not be accurate after running. So basically just use this too avoid snipers.

-Tilt with the six-axis can be tweaked for sensitivity

-There are exploding barrels and cars.

-View distance is big, so no more fog like SOCOM 2

-Smoke looks dark gray

-They talk about the 3rd person view. They said because the new widescreen TVs have a different ratio, there was too much space on each side of the classic view.

-"Sony's Seth Luisi says, "Because it was more centered towards 4:3 TVs, and now going to 16:9, we have a lot more area off to the sides."

-You can go up on roofs


GAME SETUP & INFO

-Crossroads is bigger than the original

-They are bringing back a new game mode. "Elimination" its like SOCOM 2, kill the whole other team or take a draw

-Crossroads (ps3) has an extra outer ring that the ps2 didn't have. There are two towers now.

-Confrontation is 32 players but you can make smaller maps for 16 players total.

-Improved clan support

-Ranked matches are automated. If you want to set up your own room with specifics (no grenades, etc) it wont be ranked. This stops cheaters and rank ups.

-"You can no longer set up a match exactly defined to your teams exact strengths and create a honeypot to raise your clan ranking. For your clan to have a global ranking you now have to be a rounded team with good strategies for dealing with all the maps. Now, you can build all the custom games you want - the room system is still there, which I know is really important to SOCOM fans. You can do all your clan tryouts and training in those rooms, and even playing within those games aggregates different stats, because we track a lot of information about the player. But it doesn't directly go into the global clan ladder." Seth Luisi

-There will be 7 maps total at launch. All maps will be based in North Africa

-There is an underground map that has a collapse parttriggered by the enemy

-Clan support will be available on socom.com where the leader can change their clan, add players etc.

-There will be a party system so your clan will join the same game.

-The other map that is shown in the article is called URBAN WASTELAND it takes place around a high rise hotel, but it mentions you have access to just the first few stories. It has an underground tunnel network and has some bridges and stuff. There is a multileveled parking garage. This is the same one that was shown in previous screenshots released on the web.


MISC DETAILS

-They are planning on having a new headset for SOCOM.

-It also shows the online numbers of the SOCOM franchise aswell as 2 screenshots from SOCOM 1 & 2

-THERE WILL BE A CLOSED BETA. I think it said they will seekpeople out through SOCOM.com

-Closed beta going on "right now or May"

-Open beta after that.

Lehteen jutun kirjoittanut toimittaja kävi vielä foorumilla selventämässä muutaman tärkeän seikan.

I wrote that article, so I thought I'd jump in to clarify a couple things before misconceptions start spreading. Most of that info looks about right, it's just that whoever transcribed it missed or misunderstood just a couple details.



First, chat: You use L2 to chat with your entire team, that's correct. But open chat is for your PARTY, not your clan. This means that anyone you've chosen to party up with (clan or not) will hear you when you speak without you having to hold down a button. Now, proximity chat is in addition to this. As I understand it, proximity chat is on all the time. What this means is that anyone within earshot in the game will hear you when you speak. That includes members of the opposite team. (Not sure if this applies when you're team-chatting via L2 -- perhaps in that case it can be like you're using a throat mic and staying quiet. This I am completely not certain of, however.) So, if you're in a party and want to chat via the open mike, you're going to have to be careful about what you say and how loudly you say it -- just like in real life. Personally I think it'll really raise the tension, but we'll see. I'm sure this will be one of those things that will be looked at closely in beta.



Over-the-shoulder cam: As David Seymour said on the PS Blog, there will absolutely, positively be the option to use the old SOCOM viewpoint.



There's no underground map that I'm aware of; there is, however, an underground segment of "Urban Wasteland" (not necessarily the final name BTW), with at least one tunnel that can be collapsed.



And finally, betas: My understanding is that the closed beta will be invite-only, specifically for the most valuable contributors to the new SOCOM.com -- then the open beta will be bigger, with more people. My GUESS is that there will be a first-come, first-served signup website or something. But that's only a GUESS.



Hope you guys all buy the mag to check out the article for yourselves.



Rock on,

-joe rybicki


Hieman hämmästyttää toi "liika tila" 16:9 laajakuvassa, joka syntyy jos käytetään klassista kolmatta persoonaa ja kuitenkin tämän kuvakulman uskotaan löytyvän pelistä. Muuttavatko kuvasuhteen samalla 4:3 vai vievätkö kameran lähemmäksi? Tuo, että kuulee myös lähellä olevien vihollisten puheet, jos eivät ymmärrä olla tarkkana - on ihan hauska piirre.. *soomi pojat, tulkaa hakemaan leipää!* :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuo, että vihut kuulee puheet on "hieno ominaisuus", mutta mielestäni huono lisäys pelimekaanisesti, vähentää kommunikointia, toivottavasti poistuu betan myötä.

Eli ilmankos en ymmärtänyt tota chattisysteemiä, oli sillä jutun tiivistäneellä tullu moka party --- > clan. Eli siis chattihan toimii samalla tavalla kuin Resistancessa + proximity, eli juuri se mitä toivoinkin heti kun olin Ressua pelannu, täydellinen systeemi.

Sumun poistuminen on paska juttu. Socomissa sekin oli yksi osa pelimekaniikkaa, koska piti sekä tietää mihin asti pystyy näkemään ja lisäksi piti käyttää scopea apuna jatkuvasti, että pysty spottaamaan vihuja. Kyllähän sen arvas, että sumu tulee poistumaa tehojen myötä, mutta ottaa se päähän joka tapauksessa.


Se on mukavaa, että 7 mappia tulee viiden sijaan heti alusta.

Ja sixaxis lean on loistava, nyt mäkin pystyn tekee 1337-tappoja liinaamalla. :p
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Vaikuttaa ihan hyvältä...

Partyt voisi heivata mahdollisimman kauas Socomista ja Chatin voisi pitää vain yksinkertaisena push&talkina.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Uusi laadukas mikki voisi olla poikaa tämän pelin kanssa, päästäisiin eroon noista suhinamikeistä mitä nettipelit tällä hetkellä on täynnä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sumun poistuminen tosiaan vähän harmittaa. Kaikki nää pikkuasiat teki kakkosesta niin mainion, että en tiedä toimiiko nää uudistukset kovinkaa hyvin.. Mikkisysteemi kuulostaa jotenkin monimutkaiselta, ja just sellaselta että bugeja tulee olemaan kokoajan; vihut kuulee pelkästään sun tiimiä, tai sinä kuulet pelkästään vihuja jne, loputon määrä tollasta paskaa.
Mutta mutta, liinaus ja sprintti kuulostaa ihan mukavalta, ainakin jos kerta sprintin jälkeen tähtäys ei ole heti täydellistä jne.
Ja siis mitä widdua, en tajuu; onko se normikuvakulma nyt siinä vai ei? =/
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuo nisun postaamassa jutussa on kyllä semmosia ominaisuuksia että kaipa se tulee sittenkin hankittua. Pääsee katolle :D.

Mutta mikäs tämä nyt meinas -You can roll or underhand a grenade with real physics.
Siis sitäkö että nyt pystyy pyörittää, "syöttää" ja tavallinen ilmapommitus kranullako??
Toi sprintti on kyllä kiva lisä ja se että ei ammu yhtä tarkasti aluksi sen juoksun lopetettua.
Toivottavasti se sixaxisken lean juttu ei sitten toimi silloin kun juoksee kun olisi se melko ärsyttävää että kesken juoksun vauhti stoppaa siihen kun vahingossa kallistit ohjainta. Toivottavasti nyt pystyy sukeltamaan suojaan niinkuin unchartetissa se pyörähys.

Ne mappien kuvaukset kyllä tuntu olevan S2 tehtäviä, ainakin se hotelli missä oli parkkihalli. Se muistutti sitä S2 lähetystö tehtävää.

Onkos muuten victory tanssit mukana. Uusilla liikkeillä tietty. :):confused:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sumun poistuminen tosiaan vähän harmittaa. Kaikki nää pikkuasiat teki kakkosesta niin mainion, että en tiedä toimiiko nää uudistukset kovinkaa hyvin.. Mikkisysteemi kuulostaa jotenkin monimutkaiselta, ja just sellaselta että bugeja tulee olemaan kokoajan; vihut kuulee pelkästään sun tiimiä, tai sinä kuulet pelkästään vihuja jne, loputon määrä tollasta paskaa.
Mutta mutta, liinaus ja sprintti kuulostaa ihan mukavalta, ainakin jos kerta sprintin jälkeen tähtäys ei ole heti täydellistä jne.
Ja siis mitä widdua, en tajuu; onko se normikuvakulma nyt siinä vai ei? =/

On se.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin saa valita joko normin, tai enemmän sivulta kuvatun.

Ja tää voi olla aika skeida juttu... Ajatelkaa jos ots on parempi tähtäämistä varten, mutta siinä on huonompi kuvakulma kuin tps, eli ei näe vihuja niin hyvin. Joutuu aina miettimään ja renklaamaan sitä omaa käytettävää kulmaa ja koskaan ei ole tyytyväinen koska toisessa kulmassa on omat hyvät puolensa ja toisessa omansa....
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No sitten pitää vain elää ja kestää. Ei sen kummempaa. Mutta tuosta betasta. Millonkohan se suljettu alkaa ja milloin taas tuo avoin tulee käyttöön. Se olisi mukava kuulla, olisiko joskus kesällä?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom