Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

niiiin, tai sellanen vaihtuva sää ois jees, eli ihan randomilla. Ei niin että joka kerta ku mappi alkaa voi olla eri sää, vaan niin että se saattaa muuttua vaikka 3 min jälkeen sateiseksi tai sumuiseksi...tai tulis yö...tai sit ei muuttuis ollenkaan, että sitä ei koskaan tietäisi...
ja sumukin vois olla paikoittaista ja liikkuis, että ei välttämättä koko mappi ois,
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kunnollinen ping mittari joka näyttää joka äijän pingin, ois tämän pelin paras uudistus.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No jaa, eihän ne ymmärrä codissakaan lagiaan vaikka niiden omalla hostilla kaikilla englantilaisilla on vain 3 palkkia ja jos taas me hostitaan, kaikilla meidän maalaisilla on 4 palkkia. Eikös tämän pitäisi edes hieman todistaa kuinka skeidat yhteydet niillä on...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

No jaa, eihän ne ymmärrä codissakaan lagiaan vaikka niiden omalla hostilla kaikilla englantilaisilla on vain 3 palkkia ja jos taas me hostitaan, kaikilla meidän maalaisilla on 4 palkkia. Eikös tämän pitäisi edes hieman todistaa kuinka skeidat yhteydet niillä on...

Jeps, toi meidän viimme matsikin todistaa aika paljon suomalaisista yhteyksistä :D
Halusivat välttämättä hostata kun niillä ei ollut koko ajan vihreällä ja siitähän se lagi vasta alkoi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Siinäpä heidän tekeleet ovat. Sitä en tiedä, mitä talon perustaneet 'alan veteraanit' ovat aiemmin tehneet.
Korjaus, kokemuslistalla ainakin seuraavia pelejä: "...industry vets who worked on games like Homeworld: Cataclysm, Need for Speed: Most Wanted, and both 007: Nightfire and 007: Everything or Nothing. Industry vet isnt just a hype word here--its the real deal." Lähde - Socom.com
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuo, että vihut kuulee puheet on "hieno ominaisuus", mutta mielestäni huono lisäys pelimekaanisesti, vähentää kommunikointia, toivottavasti poistuu betan myötä.

Ranked-peleistä olen ainakin aivan erimieltä näin suomalaisena. Jenkit eivät meitä ymmärrä joten ihan sama vaikka puhuisimme mitä. Toisekseen Halo2:ssa ollut proximity-ominaisuus jossa kuulet vastustajan ja pystyt puhumaan vastustajille n. 15 metrin etäisyydeltä oli loistava ominaisuus. Mikäpä sen hauskempaa kun kertoa vinkuvalle jenkille suorat sanat samalla kun kastat teepussia hänen sieraimissaan? :D

Suomipartyssä tilanne voi olla toinen ja kilpailullinen pelaaminen voi tietysti jollain tavalla kärsiä siitä, että vihut kuulevat. Toisaalta taas tilanne on kummallekin tiimille sama.

Yleisesti olen ennemmin sen kannalla, että vihollisen kanssa voisi keskustella lähietäisyydeltä koska mielestäni on aika idioottimaista, että kaveri puhuu sohvan tai tolpan takana samassa huoneessa etkä muka kuule hänen puhumistaan. Codissahan tilanne on nykyisellään tämä.

Olisi vain niin helmeä päästä tässä tulevassa julkaisussa käyttämään psykologistakin sodankäyntiä. ;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Halossa ominaisuus olikin loistava. Se on vaan niin erilainen peli tyyliltään kuin Socom etteivät pelit ole verrattavissa. Socomiin tuo ominaisuus ei yksinkertasesti sovi.
Ja itse en ainakaan tarkota sitä, että vastapuoli ymmärtäisi jotain taktiikoista ja vastaavasta, vaan sitä, että puheesta saa helposti kuvan siitä missä vihut liikkuu ja millon ne mahollisesti pyrkii hyökkäämään, joka vähentää muun taktiikan ja hereilläolon määrää. Mieluummin pitäisi itse havannoida silmin ja vanhojen keinojen avulla eli pelissä kuuluvin aseen ja askeleiden äänin missä ne vihut liikkuu.

Tuon ominaisuuden vuoksi vähänkään lähempänä vihollista ei kannata puhua ----> kommunikointi vähenee (joka itsessään on jo huono, peliä tylsistyttävä ja heikentävä juttu) ja kämppijät saavat yhä enemmän etulyöntiasemaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Diih, joku pistää vaan mikin soimaan ihan helekutan ärsyttävästi jotta kaikki repii mikit päästä kun korvat alkaa soida. Panostais vaan siihen että peli ei lagais, ei miua kiinnosta kattoo että kuinka paljon tuo lagaa vaan se että miten se saataisiin kumottua pelissä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Panostais vaan siihen että peli ei lagais, ei miua kiinnosta kattoo että kuinka paljon tuo lagaa vaan se että miten se saataisiin kumottua pelissä.
Tossa ei ole pelintekijällä paljoa tehtävissä. Pelit lagaavat just niin paljon kun verkko lagaa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

http://www.psu.com/EGM-reveals-new-SOCOM-Confrontation-details-News--a0003284-p0.php

Pari lainausta:
- You'll now also be playing in maps that are about two times the size of the original SOCOM's map sizes. However, these maps will be sectioned off to create additional smaller maps for closer combat.
- there will be no snap-to cover like you've seen in a game like Dark Sector or Uncharted. Instead you'll be able to tilt your controller forward a bit in order to lean against a wall.
- Due to the sprinting option being added, vehicles have been removed.
- there is now a second level of battle that can take place with rooftops being more accessible which in turn creats further possible strategy throughout a match.
- giving clan members additional player customization.
- Clan matches can now be done automatically so neither clan can customize the game to their advantage. Custom clan matches will be available however you will not be able to increase your clan's rank as quickly through a custom match.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

http://www.psu.com/EGM-reveals-new-SOCOM-Confrontation-details-News--a0003284-p0.php

Pari lainausta:
- You'll now also be playing in maps that are about two times the size of the original SOCOM's map sizes. However, these maps will be sectioned off to create additional smaller maps for closer combat.
- there will be no snap-to cover like you've seen in a game like Dark Sector or Uncharted. Instead you'll be able to tilt your controller forward a bit in order to lean against a wall.
- Due to the sprinting option being added, vehicles have been removed.
- there is now a second level of battle that can take place with rooftops being more accessible which in turn creats further possible strategy throughout a match.
- giving clan members additional player customization.
- Clan matches can now be done automatically so neither clan can customize the game to their advantage. Custom clan matches will be available however you will not be able to increase your clan's rank as quickly through a custom match.
Toi on loistava juttu. Jos katot on järkevästi tehty siis.

Mutta...
This new sprint option will allow you to run for an infinite amount of time; however, you will not be able to shoot during this period of time and it will take you a moment to pull your gun back up and fire accurately
whaa!!?? Infinite sprint?? Kuulostaa ihan koodilta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Eipä toi luultavasti haittaa ku ei voi ampuu samal, mut snipuille voi olla hankalaa. Harvoin tosin sprinttailen codissakaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jep, aika vaikea on varmaan hirvikiväärillä tipauttaa pomppivia aropupuja.

Oliko tässä uusimmassa muuten estetty se hyppysnioaus? Ehkäpä raivostuttavin ilmiö (heliumit aika lähellä) Socomin historiassa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Oliko tässä uusimmassa muuten estetty se hyppysnioaus? Ehkäpä raivostuttavin ilmiö (heliumit aika lähellä) Socomin historiassa.
Hyppysnipaus on estetty patchilla jo jenkki-CA:ssa, joten eiköhän ole tässäkin. Pikajuoksun aikanahan ei voi käyttää mitään asetta, joka on mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten toimii.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Pikajuoksun aikanahan ei voi käyttää mitään asetta, joka on mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten toimii.

Mappien koosta riippuen sprinttaaminen voi näytellä melko suurta osaa matseissa.

Muistelee Socom 2:sen matseja, niin varsinkin Ruinssissa ja Bitter Junglessa (:D) alkunaattien heittämisellä oli aika suuri vaikutus rundin lopputulokseen. Tietysti mitä suurempi kenttä, sitä vähemmän tarvetta rundin alkuvaiheessa viskoa naatteja vihollisen kintereille.

Luultavasti se tiimi joka parhaiten pystyy kapitalisoimaan sprinttaamisen tuoman nopeuden alkunaattien viskelyyn ( olettaen että mapit ovat about kokoluokkaa S1/2) pelin alkuvaiheessa , löytyy clanladderin kärkisijoilta ;).
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hyppysnipaus on estetty patchilla jo jenkki-CA:ssa, joten eiköhän ole tässäkin. Pikajuoksun aikanahan ei voi käyttää mitään asetta, joka on mielenkiintoinen juttu. Saa nähdä miten toimii.

No pitäiskös sen toimia erikoisesti vai?
Hyvä taktinen lisä vaikka campperit saa siitä pienen edun jos yllättää sprinttavan hepun.
Se olikin kiva juttu kun joku Sonyn väestä väitti että tästä yritetään tehdä parempi kuin CoD4. Melkonen ponnistus.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kun en ole Socomeihin ennen sotkeentunut niin huomasin vasta nyt, että tämä on 3rd person peli. Ghost Reconia paljon pelanneena vierastin kovasti liinausta joka mahdollisti aivan jumalatonta kämppimistä esteiden tms. takana. Vegasiakin rasitti pelata tuon seinäkämppisen takia. Yritä siinä edetä kun porukka istuu piilossa ja näkee silti, että olet tulossa.

Mitenkähän se tässä toteutettiin ja toteutetaan?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom