Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]
valikot perseestä, olen nyt 20 minuuttia yrittänyt päästä "paina start-näppäintä" kohdasta eteenpäin vaan ei ole ottanut onnistuakseen. Kyllä tossa tunti sitten vielä onnistu mutta nyt ei läheskään joka kerta mene helpolla eteenpäin tuosta kohdasta. Valikot ovat maailman hitaimmat, en tiedä miksi. Kaveri pisti klaanin jo pystyyn mutta sai sinne kyllä kaikki muut invittyä paitsi minut, tuli kuulemma virhesanoma että meikäläistä ei löydy tai jotain.
Ei se vielä mitään, kaiken huippuna se, että kun liittyy servulle(jos niinkään pitkälle pääsee), saa katseltavaksi sinisen taustan ja pyörivän pallon, jota saa parhaimmillaan tuijottaa lähemmäs tunnin.
JOS nyt kävisi vielä niinkin ihmeellisesti että pääsisi tästä vielä eteenpäin, niin pääsee sitten servulle ja paskalla tsägällä joutuu johonkin ihmeelliseen observaus moodiin ja saa sitten reilu tunnin katsella kun muut pelaavat, ja sitten mennään takaisin lobbyyn, ja kun peli lähtee käyntiin niin se tuttu ja turvallinen pyörivä pallerohan sieltä taas tulee.
Kuitenkin jos tälläkertaa onnistuu pääsemään ihan peliin asti ja pääsee pelaamaan niin sitten kyllä sanotaan että ihan hyvä peli, pari kertaa olen nyt tämän illan aikana varsinaiseen peliin asti päässyt, mutta puolet ajasta on kyllä mennyt valikoissa seikkailuun ja palleroa tuijottaen, mutta ei se mitään...
varmaan jäi paljon mieltä askarruttavia "ominaisuuksia" mainitsematta, mutta kukin kokeilkoon itse ja tehkööt omat johtopäätöksensä. Luojankiitos tämä on vasta beta