Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Missähän mahtaa olla vika, kun itse pelin ääniä ei kuulu lainkaan. Tuolta telkkarin kaiuttimista kuuluu vaan toisten pelaajien puhe ja jos sen mykistää niin ei kuulu mitään. Pitääkö tässä välttämättä olla joku mikki vai? En nyt äkkiseltään löytäny asetuksista mitään tuohon viittavaa, että mistä ne pelin omat äänet kuuluvat.

Audio pugi, pitäisi lähteä käynnistämällä kone uusiksi.

Sen näkee yleensä lähestyvän pelin fps:än tippuessa lähes heti matsin alussa jonka jälkeen lähtee joko äänet tai jäätyy koko peli.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sama ohje kuin tuossa aiemmin Lepille: vaihda kuvakulma klassikkoon ja päällä kulkeva varustus kevyimpään mahdolliseen. Lisäksi vielä sieltä ohjauksen asetuksista käy antamassa vähän vauhtia kääntymiseen.

Täällä mennään näillä opein ja kyllä, ADHD löytää tästä pelistä juuri sen kaipaamansa hektisyyden.

Käynnistelin pelin pariin otteeseen uudelleen niin se ruudunpäivitys tuli täysin kuntoon. Todella hieno peli!

Itse pelaaminenkin alkoi pikku hiljaa sujumaan, varsinkin tarkka-ammunta tuntui hauskalta. Lähitaistelussa ja kulmien siivutuksessa on kyllä opettelemista vielä todella paljon. :cool:

Onko joku testaillut tarkemmin miten paljon hahmo kestää lämää täydet 'armorit' päällä verrattuna siihen light-lenkkeilyasuun?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

tarviiko tota mikki-kuulokeyhdistelmää muuhun kuin kommunikointiin muiden kanssa? ei nimittäin juuri klaanitouhut kiinnosta vaan satunnainen multiplayer silloin tällöin

Mikki-kuulokeyhdistelmä on aina ollut olennainen osa SOCOM-kokemusta. Pelin aikana tätä kautta jaetaan tietoa vastapuolen liikkeistä tai vaikka yhtäaikaisista taktisista siirroista. Siihen päälle vielä rento läpänheitto, joka aina ajoittain puhkeaa kukkaan sopivan porukan osuessa paikalle. Tämä kaikki siis yleisillä public-servuilla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muutaman pelin olen ehtinyt nyt kokeilla, ja täytyy kyllä sanoa että tässä pelissä kokemus ja karttojen tuntemus ovat suuressa roolissa heti alusta asti, ja minunlaisena SOCOM-noob on melko eksyksissä koko ajan. Tähänastinen saldo 0 tappoa ja ~15 kuolemaa :p Jokusen kerran olen onnistunut olemaan viimeinen elossaolija joukkueessa, mutta sekin on kaiketi johtunut siitä että olen eksynyt jonnekin kartan laitamille missä toimintaa ei ole. Oppimiskäyrä tuntuu olevan tosiaan melko jyrkkä, ja helposti turhautuvat saavat tästä varmastikin nopeasti mittansa täyteen.

Muutaman kerran olen jopa vihollisen nähnyt ennenkuin olen kuollut, yleensä en :rolleyes: Jotenkin tuntuu että viholliset näkevät minut paljon kauempaa kuin itse pystyn näkemään, edes death-camistä on aina erota mistä tappava laukaus mahtoi tulla ja missä vihu lymyili.

Joiden pelimuotojen osalta on oppimista siinäkin, ja aina en ole ollut täysin selvillä mitä ja missä pitäisi muutamissa pelimuodossa tehdä, ja manuaalin kuvaukset pelimuodoista ovat melko pelkistettyjä. Opiskelu kantapään kautta jatkuu siis edelleen :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muutaman kerran olen jopa vihollisen nähnyt ennenkuin olen kuollut, yleensä en :rolleyes: Jotenkin tuntuu että viholliset näkevät minut paljon kauempaa kuin itse pystyn näkemään, edes death-camistä on aina erota mistä tappava laukaus mahtoi tulla ja missä vihu lymyili.

Sama ongelma oli minulla aluksi. Siirtyminen 1st personista 3rd personiin saa aikaan sen että tuntuu, että viholliset on jotenkin niin pieniä ruudussa ja ne erottaa vasta kun ovat jo niin lähellä että on myöhäistä. Noin viikon pelailun jälkeen näkymään alkaa kuitenkin tottua ja vaikka edelleen menestys on aika laihanlaista, niin nykyään sentään tuntuu, että on jollakin lailla pelissä mukana ja pystyy antamaan vähän takaisinkin, ei kuole koko ajan tietämättä edes mikä iski.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Muutaman pelin olen ehtinyt nyt kokeilla, ja täytyy kyllä sanoa että tässä pelissä kokemus ja karttojen tuntemus ovat suuressa roolissa heti alusta asti, ja minunlaisena SOCOM-noob on melko eksyksissä koko ajan. Tähänastinen saldo 0 tappoa ja ~15 kuolemaa :p Jokusen kerran olen onnistunut olemaan viimeinen elossaolija joukkueessa, mutta sekin on kaiketi johtunut siitä että olen eksynyt jonnekin kartan laitamille missä toimintaa ei ole. Oppimiskäyrä tuntuu olevan tosiaan melko jyrkkä, ja helposti turhautuvat saavat tästä varmastikin nopeasti mittansa täyteen.

Muutaman kerran olen jopa vihollisen nähnyt ennenkuin olen kuollut, yleensä en :rolleyes: Jotenkin tuntuu että viholliset näkevät minut paljon kauempaa kuin itse pystyn näkemään, edes death-camistä on aina erota mistä tappava laukaus mahtoi tulla ja missä vihu lymyili.

Joiden pelimuotojen osalta on oppimista siinäkin, ja aina en ole ollut täysin selvillä mitä ja missä pitäisi muutamissa pelimuodossa tehdä, ja manuaalin kuvaukset pelimuodoista ovat melko pelkistettyjä. Opiskelu kantapään kautta jatkuu siis edelleen :)
Respawn servuissa on hyvä harjoitella kun saa enemmän peliaikaa eikä aina tarvitse katsella muita oman kuoleman jälkeen :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sain eilen koodin Da Clanin virtaselta aka melamaa.Kiitos edelleen koodista.Pelasin eilen klo19-24 yhtäsoittoo.Alkuun FF suomi servulla ja sitten jollain 7th open eu servulla.Peli toimi todella hyvin.silloin tällöin ruutu pysähtyi sekunniksi,muuta ongelmaa ei ollut.Tuokaan ei ongelmia aiheutanut.

Täytyy sanoa että pidän tästä,joskin harmaita hiuksia tämä aiheuttaa codin ja fps pelien jälkeen:DSuurin ongelma on tähtäys...mutta josko se siitä kun hieman jauhaa.Toinen ongelma,tämä voidaan myös eduksi laskea on pelin tempo vs cod4.Socom on paljon hitaampaa,joka tekee pelistä myös taktisempaa.Alkuun yritin rynniä keulille tulin siihen tulokseen et parempi jäädä kattelee johki paikkaan ja edetä pienin harppauksin.

Graafisesti tämä on hieno..ei mikään "wow" mutta hieno.Ääni maailma on mielestäni mahtava,onhan THX.Joskin jotkin aseet on hieman nakuttavia,mutta naattien jne pamakset korvaavat tuon.

Nyt vain odottamaan sitä julkasua.Ennakkotilauksessa on.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sain eilen koodin Da Clanin virtaselta aka melamaa.Kiitos edelleen koodista.Pelasin eilen klo19-24 yhtäsoittoo.Alkuun FF suomi servulla ja sitten jollain 7th open eu servulla.Peli toimi todella hyvin.silloin tällöin ruutu pysähtyi sekunniksi,muuta ongelmaa ei ollut.Tuokaan ei ongelmia aiheutanut.

Täytyy sanoa että pidän tästä,joskin harmaita hiuksia tämä aiheuttaa codin ja fps pelien jälkeen:DSuurin ongelma on tähtäys...mutta josko se siitä kun hieman jauhaa.Toinen ongelma,tämä voidaan myös eduksi laskea on pelin tempo vs cod4.Socom on paljon hitaampaa,joka tekee pelistä myös taktisempaa.Alkuun yritin rynniä keulille tulin siihen tulokseen et parempi jäädä kattelee johki paikkaan ja edetä pienin harppauksin.

Graafisesti tämä on hieno..ei mikään "wow" mutta hieno.Ääni maailma on mielestäni mahtava,onhan THX.Joskin jotkin aseet on hieman nakuttavia,mutta naattien jne pamakset korvaavat tuon.

Nyt vain odottamaan sitä julkasua.Ennakkotilauksessa on.

Juu tuli tuossa itsekkin FF:n servulla väännetty, kiitosta myös siitä ettei P90:stä oltu bännitty.
Tosin kyseinen ase kädessä tuntui tulevan siinä matsissa enempi kuolemia kuin tappoja kun taas M4:lla meininki oli päinvastainen.

Täytyy vähän hioa tuossa "estä panttivankeja karkaamasta" moodista noita reittejä sillä sen verran avoimella tiellä käy suuri osa taistelusta niin ei SMG oikein pääse oikeuksiinsa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mikäs päivä tämän nyt ois tarkotus ilmestyä kauppojen hyllylle? vai onko vielä varmistettu julkaisupäivää?

Tullu testailtua betaa nyt parin päivän ajan, eniten päänvaivaa pelissä tuottaa joitenkin aseiten hirmuinen rekyyli ja muutenkin tosi epätarkat aseet näin battlefieldiä & codia pelanneelle,
mutta kaikkeen tottuu ja oppii aikanaan,'

kokonaisuudessaan peli on nautittavan hyvä kuhan beta vaan jaksaa pyöriä ongelmitta ja on hyvät pelit, itse tykkään eikä ole valittamista mutta näin ensimmäistä socomia testanneena en voi aikaiseimpiin verratakaan :)

Ostoon menee ~
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mikäs päivä tämän nyt ois tarkotus ilmestyä kauppojen hyllylle? vai onko vielä varmistettu julkaisupäivää?

Tullu testailtua betaa nyt parin päivän ajan, eniten päänvaivaa pelissä tuottaa joitenkin aseiten hirmuinen rekyyli ja muutenkin tosi epätarkat aseet näin battlefieldiä & codia pelanneelle,
mutta kaikkeen tottuu ja oppii aikanaan,'

kokonaisuudessaan peli on nautittavan hyvä kuhan beta vaan jaksaa pyöriä ongelmitta ja on hyvät pelit, itse tykkään eikä ole valittamista mutta näin ensimmäistä socomia testanneena en voi aikaiseimpiin verratakaan :)

Ostoon menee ~

Rekyyli ja "epätarkat" aseet ovat niitä ominaisuuksia, mitkä ovat Socomeista saaneet aikoinaan niin suosittuja. Nuo ominaisuudet lisäävät sitä taktisuutta. Aseilla voi ampua pirun tarkasti (riippuu tietysti aseesta), mutta rekyyli ym. huomioon ottaen. Socomissa ideana onkin juuri se, ettei se ampuminen ole liian helppoa. Peliin kun muutama kymmenen tuntia kertyy, niin alkaa päästä jo hieman jyvälle.
COD4:ään ja BF:ään vertaaminen on ehkä hieman turhaa, koska noilla aseiden alueilla pelit menevät ihan eri sfääreissä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Rekyyli ja "epätarkat" aseet ovat niitä ominaisuuksia, mitkä ovat Socomeista saaneet aikoinaan niin suosittuja. Nuo ominaisuudet lisäävät sitä taktisuutta. Aseilla voi ampua pirun tarkasti (riippuu tietysti aseesta), mutta rekyyli ym. huomioon ottaen. Socomissa ideana onkin juuri se, ettei se ampuminen ole liian helppoa. Peliin kun muutama kymmenen tuntia kertyy, niin alkaa päästä jo hieman jyvälle.
COD4:ään ja BF:ään vertaaminen on ehkä hieman turhaa, koska noilla aseiden alueilla pelit menevät ihan eri sfääreissä.

Niin, bäfässä voi ampua nappi pohjassa miten kauas vaan, ja aina osuu :rolleyes:.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Rekyyli ja "epätarkat" aseet ovat niitä ominaisuuksia, mitkä ovat Socomeista saaneet aikoinaan niin suosittuja. Nuo ominaisuudet lisäävät sitä taktisuutta. Aseilla voi ampua pirun tarkasti (riippuu tietysti aseesta), mutta rekyyli ym. huomioon ottaen. Socomissa ideana onkin juuri se, ettei se ampuminen ole liian helppoa. Peliin kun muutama kymmenen tuntia kertyy, niin alkaa päästä jo hieman jyvälle.
COD4:ään ja BF:ään vertaaminen on ehkä hieman turhaa, koska noilla aseiden alueilla pelit menevät ihan eri sfääreissä.

jeeps, single shotit osuu hyvin ja tarkasti pitkälle matkalla. vaihtelen aika paljon puolautomaatin ja burstin/automaatin välillä
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Saakos tässä tehtyä servua johon ei pääse kaikki?Voi valita nyt että onko julkinen vai yksityinen.Yksityisen kun valitsee niin ei tule mitään salasana kohtaa.Olisi hyvä jotta olisi mahdollista suojata servu salasanalla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Saakos tässä tehtyä servua johon ei pääse kaikki?Voi valita nyt että onko julkinen vai yksityinen.Yksityisen kun valitsee niin ei tule mitään salasana kohtaa.Olisi hyvä jotta olisi mahdollista suojata servu salasanalla.

Ainakin betassa on tietääkseni mahdotonta vielä salasanallista huonetta tehdä tai sitten se oli jotenkin todella monimutkaisesti kutsumalla tehtävä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itselläni kestää tuo peliin liittyminen vieläkin v1.3 jälkeen kovin kauan. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nojaa...aiemmista pätseistä ei kokemusta.välillä menee ihan siedettävässä ajassa,välillä ei sit ollenkaan:D

Sais tuo nopeentua.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Itellä toiminu päivityksen jälkeen aina vaan huonommin. Lataukset toiminu nopeammin mutta jämähtää todella usein. Todella maku menny touhuun:mad:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Yksityisen kun valitsee niin ei tule mitään salasana kohtaa.

Porukka pääsee sisään vain kun lähetät kutsun. Eli kaverilistan tyypeille. Ja ne jotka on kutsuttu sisään, voivat kutsua taas porukkaa omalta kaverilistaltaan myös. Ilman kutsua sisään ei pääse, tästä asetus Private.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom