Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Erittäin hyvä huomio, joka kannattaa pitää mielessä jokaisen veteraaninkin. Skene tarvitsee uutta verta pysyäkseen hengissä. Varsinaisen pelin ilmestyttyä tilanne paranee, kun ensikertalaiset muodostavat oman käsityksensä puhtaalta pöydältä ja ohjaavat yhteisöä kenties väljemmille vesille.
Aivan...ja tästäkin syystä me nyt rekrytään ihan sellasia tuntemattomiakin tyyppejä klaaniin, ainakin tutustuu uusiin tyyppeihin, kuka tietää vaikka siellä on helmiä mukana:)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kertokaas ny että onko toi crossroads suora kopio siitä s2 crossista? Ku oon noita videjä kattellu nii näyttäis että joitain aika radikaalejaki muutoksia on tehty. Tai sitte oon puusilmä :rolleyes:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Kertokaas ny että onko toi crossroads suora kopio siitä s2 crossista? Ku oon noita videjä kattellu nii näyttäis että joitain aika radikaalejaki muutoksia on tehty. Tai sitte oon puusilmä :rolleyes:

Graffat päivitetty ja tavaraa lisätty. Muuten on sama kuin S2 oleva sama kenttä. Mutta lisäksi suuressa muodossa on S2 karttaa laajennettu isommaksi, mutta tällöinkin tuo S2 kartan tunnistaa sieltä seasta keskeltä.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Graffat päivitetty ja tavaraa lisätty. Muuten on sama kuin S2 oleva sama kenttä. Mutta lisäksi suuressa muodossa on S2 karttaa laajennettu isommaksi, mutta tällöinkin tuo S2 kartan tunnistaa sieltä seasta keskeltä.
Niin siinä normikoossa on pieniä muutoksia, että ei tarkka kopio. muutaman seinän paikkaa vaihettu ja joitain koloja lisätty ja huoneita vähä muuteltu ja kaikkee tollasta pientä...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Niin siinä normikoossa on pieniä muutoksia, että ei tarkka kopio. muutaman seinän paikkaa vaihettu ja joitain koloja lisätty ja huoneita vähä muuteltu ja kaikkee tollasta pientä...

Juu no jos tollaset ottaa huomioon :) Hivenen juu rakennemuutoksia, mutta ei mitään radikaalista. No muutama seinä äkkiä yllättää ekalla kerralla.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hyvä että on melkolailla sama ku originaali.

Eikös tähän tule Desert glory kans? Vielä ku pistäisivät Night stalkerin ja Blizzardin nii mahtavaa olis. Mutta mutta.. ei auta muu ku lueskella näitä foorumeita ja kattella videjä siihen asti ku peli ilmestyy :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

kyllä tietää pelaavansa socomia, kun tätä vääntää.
loistava fiilis on, pidempää ruodintaa ehkä jo tänään konsolifinin socom-nisti blogiini. :cool:

annan kaverin kokeilla ja kyselen vähän mietteitä häneltäkin, joten saadaan neitseellinen socom-mielipidekin mukaan.
omaan käteen tuntuu todella tutulta ja turvalliselta, joskin nuo hahmojen huudahdukset suomeksi pistää välillä huvittamaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

puhumattakaan kaiken maailman betoniporsaista johon törmäilee jatkuvasti:)

Juu no niihin tosiaan törmää, eikä pääse heti edes yli hyppää.

Eikähän tuota heti samaksi kentäksi tunnistanut, kun isoon karttaan ekan kerran pälähti. Ja sitten meni aikaa, kun pääsi hengissä tuttuun ympäristöön asti :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huomasin tänään gaystopissa käydessäni, että kun tämän kyseisen pelin ennakkovaraa sieltä, saa koodin jolla pääsee multiplayer-demoon mukaan. Jos varais, ottais koodin, ja sit peruis. :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jostain syystä tätä on paljon mukavempi pelata yö asetuksilla, kumma sinänsä kun vanhoissa Socomeissa inhosin yömappeja..
Mitä nyt NVG:n käyttö on aika tuskaista kun se heittää aina olkapäänäkymälle niiden kanssa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänään iltapäivällä päivittävät versioon 1.3 (olisko klo 15 Suomen aikaan?)

SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Public Beta 1.30 Patch Incoming

Posted by Seth Luisi

We are happy to announce that the eagerly anticipated SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Public Beta 1.30 Patch will be released on Thursday, September 18th, at 12:00 GMT/UTC (8am EDT, 5am PDT, 1pm BST, 9pm JST/KST).

The SOCOM: Confrontation 1.30 patch addresses the following issues:


  • Abnormally long network synchronization issues when some users in a game have a poor network connection. This issue causes 4-7 minute (or longer) load times when late joining a game.
  • Fixed an issue where respawn game late joiners were sometimes stuck in spectator mode and could not respawn into the game.
  • Removed the latency detection network test which was causing some users with poor network connections to receive the network latency icon (red X).
  • Fixed an issue where clients with different client versions (patches) could play together in a default medley game.
  • Fixed an issue where if the session master leaves the game, late joiners could not "green up" and late join into the game.
  • Fixed corrupt characters in the European and Japanese EULAs and Server News.
  • Fixed many join game issues and made joining a game quicker. We are still optimizing this.
  • Fixed an issue where if you add and then remove someone from your block list they were still unable to send you a message.
  • Improved accuracy while moving (based on user feedback). Partial implementation. More improvements to come.
  • Reduced the encumbrance penalty (based on user feedback).
  • Changed the default round time for Medley games from 8 minutes to 6 minutes (based on user feedback).

We are still looking into the following issues and they will be addressed in a future patch:

  • Some late joiners have really bad framerate (5fps) and crash if they exit the game from the start menu. This happens at approximately 1/50 frequency.
  • Some late joiners will get stuck on the round complete screen. This is timing dependent.
  • Some users will crash in-game. This happens at approximately 1/100 frequency (games).
  • Some late joiners get stuck on the loading screen, loading into a game. This happens at approximately 1/100 frequency.
  • Green or corrupted particles appear for RPG, C4 and AT4 explosions. This happens at approximately 1/4 frequency (users).
  • Further tuning and tweaking based on user feedback.

Lähde: http://socom.us.playstation.com/


Jos nyt päästäisiin eroon punaisesta X:stä ja siitä pitkästä lataamisesta. Hyvää tahtia tulee korjauksia, jos kerran viikkoon saavat konkreettisesti asioita korjattua.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tänään iltapäivällä päivittävät versioon 1.3 (olisko klo 15 Suomen aikaan?)

Hienoa :)

Changed the default round time for Medley games from 8 minutes to 6 minutes (based on user feedback).

Kuuntelevat palautteita :eek:.

Joku paremmin kirjoittava vois mennä ehdottamaan salasana suojausta huoneisiin, kuten Socomeissa on aina on ollut!!!. Perusteluna että nykyisin löytyy netti yhteisöjä joissa jäseniä paljon. Näin ollen kaikkia ei saa kaverilistalle, eikä kaikkia nyt haluakkaan. Mutta salasana suojauksella saisi tällekin porukalle mahdollisuuden tulla yhteisöjen huoneisiin, eikä sinne tulisi muita ei toivottuja tai eri kieltä puhuvia. Samoin myös harjoitusklaani matsit saisi salasanalla suojattua. Ja muut sitten perään kannattamaan asiaa :)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hyvä homma. Nuo 1/50 ja 1/100 eivät ainakaan omalla kohdalla todellakaan pidä paikkaansa, pikemminkin 1/2 ja 1/4, mutta hyvä että ovat niitäkin korjaamassa.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Hienoa :)



Kuuntelevat palautteita :eek:.

Joku paremmin kirjoittava vois mennä ehdottamaan salasana suojausta huoneisiin, kuten Socomeissa on aina on ollut!!!. Perusteluna että nykyisin löytyy netti yhteisöjä joissa jäseniä paljon. Näin ollen kaikkia ei saa kaverilistalle, eikä kaikkia nyt haluakkaan. Mutta salasana suojauksella saisi tällekin porukalle mahdollisuuden tulla yhteisöjen huoneisiin, eikä sinne tulisi muita ei toivottuja tai eri kieltä puhuvia. Samoin myös harjoitusklaani matsit saisi salasanalla suojattua. Ja muut sitten perään kannattamaan asiaa :)
ja samaan voisi myös laittaa että lobbyyn pitäisi saada joku "chat", eli kirjottamishomma....ohan se P****eestä jos sul ei oo mikkii tai se on sattunnu menee rikki ni et voi kommunikoida mitenkään
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Anna kun arvaan, tuo tarkkuuden parannus tekee pelistä sellaisen perinteisen Run and gun agro pelin kuin vaikkapa COD? :(

siis kaikki mikä vähentää tuota porukan yksittäin juoksentelua saisi pysyä imo, mutta nähtäväksi jä' kuinka tarkoiksi nuo aseet nyt on tehty.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom