Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Socom: Confrontation (Suljettu ja Kopioitu) [PS3 HYPE]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Ohhoh... Philokin alkaa innostua :D. Itsellä on jo hurjat odotukset, kun en noista FPS peleistä niin perusta.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Sanokaapa nyt mitä sanotte, mutta kyllä mua kiinnostaa esim. tuleeko siihen muitakin S2 mappeja kun toi Crossi, kenties kaikki..?? Ja jos tulee, mikä sen herkullisempaa kun fiilistellä jo tuttuja, todella hyviä mappeja teräväpiirrolla!!:p Kyllä mulle kelpaa..;)
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyko sanoi:
Harmi, että tähtäin on nyt sidottu ukkoon kiinni ja oma ukko peittää monesti vihunkin.

Periaatteessa pelistä on tehty FPS. Ainoana erona on että aseen ja käden sijasta ruudussa näkyy lähellä oleva ukon selkä. Muuten toimii samalla lailla kuin FPS.
Näin Trollbuster kirjotti toiselle sivustolle:

Lueskelin tuolla juttua että se rekylli tulee viel muuttumaan, jokaiselle aseelle omanlaisensa rekyllit...kamerakulmia tulee monta, tuo mikä on videoissa sit 1 lähempää ja sit se mihin ollaan kaikki totuttu... 100% varmax tätä tietoo en sano mutta näin olen lukenut.

Eli toivoa on myös vanhan kuvakulman säilymiseen...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Underi sanoi:
Näin Trollbuster kirjotti toiselle sivustolle:

Lueskelin tuolla juttua että se rekylli tulee viel muuttumaan, jokaiselle aseelle omanlaisensa rekyllit...kamerakulmia tulee monta, tuo mikä on videoissa sit 1 lähempää ja sit se mihin ollaan kaikki totuttu... 100% varmax tätä tietoo en sano mutta näin olen lukenut.

Eli toivoa on myös vanhan kuvakulman säilymiseen...
Kiitos tuosta tietosta. Toivon todella, että pitäisi paikkansa :)

EDIT: No nyt löysin Seth Luisin "epävirallisen" haastattelun, jossa hän paljastaa lisää juttuja Confrontationista. OTS siis mahdollisesti tulee valinnaiseksi ja pelistä järjestetään beta! Saa nähdä tuleeko Eurooppaan asti, vai onko vain jenkeille tarkoitettu. Tällä kertaa beta-palautteen pohjalta voidaan ehkä jopa ehtiä tehdä muutoksiakin ennen julkaisua. Joka tapauksessa odotukset taas lähtivät nousuun tuon OTS:n mahdollisen valinnaisuuden myötä. Lähde: http://newswire.tacticalopsunit.com/2007/07/11/socom-confrontation-various-details-from-seth-luisi/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Huomasin vasta nyt ,että videossa on enemy-tag tutka:eek:. Pilaisi pelin, jos valmiissa pelissäkin vastustajat näkyisivät tutkassa.:confused:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

[zD] Axu sanoi:
Huomasin vasta nyt ,että videossa on enemy-tag tutka:eek:. Pilaisi pelin, jos valmiissa pelissäkin vastustajat näkyisivät tutkassa.:confused:
Olen samaa mieltä. Seth Luisi tosin sanoi, että tutkassa näkyisivät vain näkösällä olevat vihut, ei siis vaikkapa seinän takana lymyilevät, mutta siltikin, toivottavasti jättävät sen kokonaan pois.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyko sanoi:
Olen samaa mieltä. Seth Luisi tosin sanoi, että tutkassa näkyisivät vain näkösällä olevat vihut, ei siis vaikkapa seinän takana lymyilevät, mutta siltikin, toivottavasti jättävät sen kokonaan pois.

Totta.
Helpottaa kuitenkin huomattavasti vastustajien löytämistä =(taitoelementtiä häviää), vielä kun näkökenttä selän takana kuvattuna älyttömän suuri.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Foxi sanoi:
Sanokaapa nyt mitä sanotte, mutta kyllä mua kiinnostaa esim. tuleeko siihen muitakin S2 mappeja kun toi Crossi, kenties kaikki..?? Ja jos tulee, mikä sen herkullisempaa kun fiilistellä jo tuttuja, todella hyviä mappeja teräväpiirrolla!!:p Kyllä mulle kelpaa..;)
Ainakin aluksi tulee Crossroads ja 4 uutta mappia. Peliinhän tulee myöhemmin ladattavaa lisäsisältöä, eli voi olla vielä toivoa muistakin classic-mapeista.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Tuli vaan mieleen, että toi tähtäyshän oli tehty nyt kokonaan uusiksi ja oli ihan alkuvaiheessa. Hajontaa ei ollu yhtään eikä rekyyliä, ei voi tietää minkälaiseksi ne tekee nuo lopullisessa versiossa. Eli saatetaan vielä saada ylispreijaavat aseet mukaan.
Tuli juhlittua vähän liian aikasin :eek:
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Tuli vaan mieleen, että toi tähtäyshän oli tehty nyt kokonaan uusiksi ja oli ihan alkuvaiheessa. Hajontaa ei ollu yhtään eikä rekyyliä, ei voi tietää minkälaiseksi ne tekee nuo lopullisessa versiossa.
Jep, juostessa tähtäimen viivat eivät laajentuneet lainkaan, eli tuskin sellaiseksi jää. Itse toivon että jäisi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Psyko sanoi:
Jep, juostessa tähtäimen viivat eivät laajentuneet lainkaan, eli tuskin sellaiseksi jää. Itse toivon että jäisi.
Joo sama homma. Tai siis, juostessa sais jonkin verran laajentua, että paikallaan olemisesta on hyötyä, muttei niin paljon että homma menee pelkäksi seinien maalamiseksi.
S2ssa oli aika hyvä spreijage tuntuma. Ei liikaa eikä liian vähän. Tietenki ihan muutamia aseita lukuunottamatta...
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Vähän itelläki häirittee, että noin karkea ero aiempiin sokomeihin toi kuvakulma, mutta kyllä kai se auttaa siihen seinäntakana kämppäykseen. Ainaki vaikeuttaa jos ei muuta. Tosin, ei se kyllä ikinä mua ainakaan haitannu.
Voisin olettaa, että se on yks syy tohon uuteen kuvakulmaan.

En nyt ihan niin pitkälle menis, että FPS kuitenkaan on, tai ees muistuttais sitä.
Seinän takana kämppäys ei ole ikinä ollut ongelma, vaan feature, joka tekee socomista muita infantry pohjaisia pelejä taktisemman. Missään muussa pelissä ei voi varjostaa vihollista odottaen hyvää hetkeä ampua selkään tai huomata kämppivä vihollinen seinän takaa ja kiertää sen selustaan. Tuskin tuosta kukaan socomisti haluaa päästä eroon.

Tästä päästäänkin aiheeseen, joka minua huolestuttaa tässä uudessa pelissä. Edellisissä socomeissa 30 patruunan lippaan(m4a1) tyhjentäminen kesti 4 sekuntia. Vaikka aseet olivat tarkkoja, piti alhaisen tulinopeuden takia joissan tilanteissa tarkkaan miettiä ampuuko vihollista joka on juuri menossa seinän taakse ja paljastaa itsensä vai jatkaako varjostamista. Confrontationin videossa lipas tyhjenee 3 sekunnissa, jolloin taktisten vaihtoehtojen määrä laskee, koska lähes aina kannattaa ampua. Toki asian voi korjata heikentämällä aseen tarkkuutta, mutta kun kysytään taitopelaajilta haluavatko ne tarkemmat aseet ja vähemmän tulinopeutta vai epätarkemmat aseet ja paljon tulinopeutta, niin vastaus kallistuu ensimmäisen vaihtoehdon puoleen.

Socom kolmosessakin 30 patruunan lipas tyhjenee 4 sekunnissa, mutta aseet tuntuvat ampuvan nopeammin, koska kuulet 55 laukausta 30:n sijaan.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Nyt on kyllä aikamoista höpötystä Koalalla :D
Voihan se hc socom-pelaajille merkitä paljonkin, mutta mutta, itselleni riittää että pelattavuus on hyvä, ja peli on hauskaa pelattavaa.
Monien pelien " elinajan " lopussa nettipelit ovat aivan surkeita. Kun pelkät hc-pelaajat ovat enää jäljellä, niin kokoajan huudetaan ja muutenkin sellainen tiukkapipo meininki että huh huh..

Siitä en tiedä miten tuo toinen juttu liittyi edes aiheeseen, mutta tulipahan sanottua kuitenkin :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Jokainen varmaan voi omassa päässään arvioida kumpi meistä höpöttää.:rolleyes: Ja mitä tulee taitopelaajiin niin he pelaavat yleensä heti pelin ilmestymisen jälkeen, nostavat claanipelien tasoa kuukausi kuukaudelta ja lopettavat heti kun pelissä ei ole uutta opittavaa ja vaihtavat peliä johonkin uuteen jolloin taso alkaa laskea. Paljon pelaavat sitten erikseen.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Koala sanoi:
Seinän takana kämppäys ei ole ikinä ollut ongelma, vaan feature, joka tekee socomista muita infantry pohjaisia pelejä taktisemman. Missään muussa pelissä ei voi varjostaa vihollista odottaen hyvää hetkeä ampua selkään tai huomata kämppivä vihollinen seinän takaa ja kiertää sen selustaan.
Toi on kyllä ihan totta ja mun mielestä toi seinäkämppi on ihan perhanan hyvä homma, eikä laaja kuvakulma oo ainoastaan seiniä varten vaan myös avoimissa kentissä voi tarkkailla isompaa aluetta kerralla kuin muuten. Se lisää sniikki elementtiä ihan perhanasti ja mikäs sen parempaa. Eihän se realistista oo, mutta entä sitten?

Peliarvostelijat vaan valittaa kuvakulmasta jatkuvasti ja kaikki jotka haluaa kertoa miksi fps pelit on parempia ko socom. Ja oon kuullu myös muutamien huippupelaajien siitä valittavan vaikka aika harvassa onki.
Koala sanoi:
Confrontationin videossa lipas tyhjenee 3 sekunnissa, jolloin taktisten vaihtoehtojen määrä laskee, koska lähes aina kannattaa ampua.
Jonki verranhan toi vaikuttaa mutta aika lailla vaan lähi ja lähi-keski matkoilla, koska pitkälle ja keskipitkälle matkalle ammutaan singlellä ja bursteilla. Toisaalta jos se automaattitulitus on ihan älyttömän tarkka nii sitte vaan lipas tyhjäksi.
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Snigge sanoi:
Monien pelien " elinajan " lopussa nettipelit ovat aivan surkeita. Kun pelkät hc-pelaajat ovat enää jäljellä, niin kokoajan huudetaan ja muutenkin sellainen tiukkapipo meininki että huh huh..
Jaa, mulla taas on ihan päinvastasia kokemuksia. Mitä enemmän hc-porukkaa pelaamassa sitä vähemmän vineä. Tosin, mulla on ehkä vähän eri kriteerit sille ketkä lukeutuu hc-pelaajiin. Mm. Foxin ja mr. Claymoren vois lukea mun hc-listalle :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Philosopher sanoi:
Jaa, mulla taas on ihan päinvastasia kokemuksia. Mitä enemmän hc-porukkaa pelaamassa sitä vähemmän vineä. Tosin, mulla on ehkä vähän eri kriteerit sille ketkä lukeutuu hc-pelaajiin. Mm. Foxin ja mr. Claymoren vois lukea mun hc-listalle :D
Socom nyt on asia erikseen, kun oli Suomi lobby ja muuta hienoa, tuo oli vain jokin turha offtopic valitus yleisesti :D
Mutta siis yleisesti ottaen, mitä " hc:mpaa " porukkaa, sitä enemmän huudetaan jos vaikka aivan vahingossa tappaa oman, sieltä tulee sellaiset kiroukset ( ja usein kickit ) päälle ettei mitään rajaa..

Tosiaan, suomi porukka on sitten ihan omaa luokkaansa, ei turhasta valiteta :D
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Mitäköhän taktista tossa kulmakämpäyksessä oikein on? Kyllähän se antaa edun nähdä vihu sieltä nurkan takaa mutta taktiseksi en sitä kutsuisi, kokeneelle ja hyvin pelaavalle henkilölle (en viittaa sillä itseäni) on helppo tulla sieltä ja ampua ja juosta takaisin tai toiselle nurkalle.
Mitä se todistaa, että se jätkä osaa "kämppiä" nurkalla. (Minkäköhän takia minä koko ajan haukun tätä peliä ihmettelenpä vaan:) ). Toivonpahan vaan että jaksaisin ostaa tämän ja sitten haukkua lisää;) :D .
EDIT: Kai tuo kulmakämppäys on ihan ok mutta se ase mitä siinä käyttää niin se ratkasee että onko noobi vai proo (Esimerkkinä S2 jackhammer oli noobish ase, vai valitus siitä kun kuulema se lisäsi hitin ottoa).
 
Vastaus: Socom: Confrontation [PS3 HYPE]

Snigge sanoi:
Tosiaan, suomi porukka on sitten ihan omaa luokkaansa, ei turhasta valiteta :D
Niinpä, eipä tuolla ulkomailla hc-porukkaa ookaan ;)

Ja traddashille, voisitko kirjottaessa yrittää saada ees jonkinnäkösen järjen tohon sisältöön. Tosta ota kukaan selvää mikä sun mielipide on mistään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom